Administratief medewerker
Finance Matters, Den Haag
Heb jij de ambitie om je als financieel professional verder te ontwikkelen? Ben je cijfermatig sterk, een harde werker en een echte meedenker? En draag je bij aan de sfeer in elk team met je enthousiasme, behulpzaamheid en vrolijke persoonlijkheid? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker sta je MKB-ondernemers met raad en daad terzijde. Jij bestiert de volledige administratie van onze klanten en draagt daarmee bij aan onze ambitie; het leveren van financiële expertise waarmee ondernemers het volle potentieel van hun bedrijf verzilveren.
Gewenst profiel
Min. afgeronde MBO opleiding
Uitstekende vaardigheden in Excel
Bedrijfsprofiel
Finance Matters is financieel en administratief partner van 50 MKB-ondernemingen en 15 sportbonden (onder ons BONDcenter label). Ons team bestaat momenteel uit 15 collega's en we zijn gevestigd in Den Haag. Ons motto is: "We take care!" Concreet betekent dit dat we financieel administratieve werkzaamheden voor onze klanten uitvoeren, operationele processen stroomlijnen en optreden als sparringpartner en adviseur.
De dagelijkse financieel administratieve werkzaamheden worden uitgevoerd door de medewerkers van onze afdeling Operations. Als administratief medewerker ben jij een belangrijk onderdeel van deze afdeling. Je rapporteert aan de directeur intern.
Dit ga je doen
Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten ben je volledig op de hoogte van de bijzonderheden bij onze klanten én weet je de experts te vinden op het moment dat jij de klant niet verder kan helpen. Daarnaast verzorg je, samen met team Operations, een aantal financieel administratieve taken voor onze klanten, zoals in- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer en belastingaangiftes. Ook speel je een belangrijke rol bij het opstellen en analyseren van rapportages van onze klanten.
Je beheert de digitale correspondentie (mailboxen van onze klanten en helpdesk) en neemt de telefoon aan om vragen van onze klanten direct af te handelen. Maar boven alles ben jij de spin in het web die het hoofd koel kan houden in de hectiek van alledag.
Dit is je profiel
Over ons team
We hebben een open, informele en sportieve werkomgeving. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en de kans om veel verantwoordelijkheid naar je toe te trekken. Dit doen we op basis van de volgende kernwaarden:
Aanbod
De kans om (financiële) steun en toeverlaat van verschillende organisaties te worden en zo bij te dragen aan hun succes. Een goede work-life balance. Een gezellig kantoor met gezamenlijke lunches en verschillende teamuitjes. Een centrale locatie in Den Haag op loopafstand van het Centraal Station.
Aanvankelijk dienstverband van 12 maanden met de intentie om dit om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd. Brutosalaris tussen € 2.700 - € 2.900 (op basis van 40 uur), afhankelijk van kennis en ervaringsniveau.
Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met via telefoonnummer .
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 5-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 2900 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.