Haal jij voldoening uit het bieden van ondersteuning op administratief gebied en lijkt het jou leuk om dit voor de rechters en juridisch medewerkers te doen? Wil jij een bijdrage leveren aan het functioneren van de rechtsstaat en zoek jij een inhoudelijke en afwisselende uitdaging voor 3 maanden? Dan is het Gerechtshof op zoek naar jou!
In samenwerking met het Gerechtshof Den Haag zijn we op zoek naar 6 administratieve medewerkers voor de afdeling Griffie. Deze functie is voor 32-36 uur per week voor een periode van circa 3 maanden, met kans op verlenging.
Afdeling Administratie Handel, Familie en Belasting De Administratie Handels-, Familie- en Belastingrecht is verantwoordelijk voor alle administratie en logistiek van de hoger beroepzaken in deze rechtsgebieden. Binnen het gerechtshof neemt de Administratie dan ook een sleutelrol in als het gaat om de zittingsvoorbereiding, zaaksplanning en informatievoorziening naar rechtzoekenden en rechtsbijstandsverleners. Je kunt de Administratie zien als ‘motor van het hof'. De afdeling bestaat uit ongeveer 30 medewerkers en is opgedeeld in drie teams: handels- en insolventierecht, familierecht en belastingrecht. In elk team werken circa 8 à 10 senior administratief medewerkers.
Gerechtshof Den Haag De rechtspraak is een unieke werkgever. Letterlijk, want er is er maar één van. Het gerechtshof Den Haag vervult, als onderdeel van de Rechtspraak een unieke maatschappelijke rol. Als je aan de slag gaat bij het gerechtshof Den Haag, dan werk je mee aan een rechtvaardige samenleving en sta je midden in de maatschappij. Het gerechtshof doet dit door betrouwbaar, tijdig, voorspelbaar, onpartijdig, integer, gezaghebbend en deskundig rechtszaken op het gebied van belastingrecht, civiel recht en strafrecht in hoger beroep te behandelen. Bij het gerechtshof Den Haag werken zo'n 300 medewerkers. Iedereen die bij ons werkt draagt bij aan efficiënte rechtspraak van hoge kwaliteit: of je nu bode, raadsheer, buitengriffier, stagiair of student bent.
Solliciteren
Heeft deze vacature jouw interesse? Maak dit kenbaar voor woensdag 31 januari 2024 door te reageren via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Dorien Lindelauf (06-29637944), stuur een berichtje via WhatsApp of stuur een mail naar rijksoverheid@driessen.nl.
Je bent een ervaren, klantgerichte, flexibele en stressbestendige administratief medewerker. Je hebt overzicht over je eigen werkzaamheden en deelt deze zelfstandig en planmatig in. Je werkt zorgvuldig en respecteert regels en procedures, zonder daarbij in starheid te vervallen. Je bent een enthousiaste collega, vindt het prettig om samen te werken in een informele omgeving en beschikt over goede contactuele eigenschappen. Je ondersteunt de senior administratief medewerkers door onder andere:
Functie: | algemeen administratief medewerker, Administratief medewerker Gerechtshof Den Haag |
Startdatum: | 19-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.