Vacature Administratief medewerker inkoop

Administratief medewerker inkoop in s-Gravenhage

Beschik jij over ervaring op het gebied van bedrijfsvoering of inkoop? Weet jij alles over Excel? En ben jij stressbestendig, resultaatgericht en proactief? Ga dan aan de slag als administratief medewerker inkoop in Den Haag, voor 6 maanden en 36 uur per week mét goed salaris! Geïnteresseerd? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €2.945 en €3.807
  • Opdracht van 6 maanden mét kans op verlenging!
  • 36 uur per week!
  • Werklocatie Den Haag
  • Volledige OV-reiskosten vergoeding!
  • Jezelf ontwikkelen via het platform MijnGroei!
Wie ben jij

Als administratief medewerker inkoop ondersteun je de manager bedrijfsvoering van de afdeling KOOP. Je neem deel aan bedrijfsvoeringsoverleggen waarin de processen en procedures op het gebied van bedrijfsvoering binnen KOOP worden vastgesteld.

Verder bestaan je taken als administratief medewerker inkoop uit:

  • Het genereren, controleren en registreren van informatie vanuit diverse systemen en overzichten.
  • Het compleet maken van inkoopdossiers, registreren van inkoopgegevens, archiveren van inkoopstukken.
  • Het ondersteunen bij contractzaken, procesafstemming, en informatiehuishouding.
  • Het maken van afspraken met externe partijen.
  • Het organiseren, verslagleggen en bewaken van actiepunten voor overleggen en events.
  • Eventueel de Inkoop mailbox bijhouden.
Wat ga je doen

Als administratief medewerker Inkoop ben je stressbestendig, proactief en werk je accuraat. Daarnaast beschik je over goede communicatievaardigheden en ben je een echte teamplayer!

Verder beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur opleiding op het gebied van bedrijfsvoering, administratie en/of inkoop
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je beschikt over kennis van en ervaring met administratieve processen, financiële administratie, inkooptrajecten en aanbestedingsregels binnen de rijksoverheid
  • Je beschikt over kennis en ervaring met Excel en rapportagetooling
  • Kennis van en ervaring met projectmatig werken en/of SAFE/Agile ontwikkelmethodieken, projectmanagement en/of procesmanagement in een ondersteunende rol binnen een overheidsorganisatie is een pré.
Waar ga je werken

Logius is een agentschap van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. KOOP ondersteunt alle overheidsorganisaties in Nederland om elke dag informatie zoals wet- en regelgeving, parlementaire stukken, vergunningen en internationale verdragen te publiceren.

  • Startdatum z.s.m.
  • Opdracht van 6 maanden met kans op verlenging (2 x 3 maanden)
  • Werklocatie vlakbij station Den Haag Laan van NOI
Sollicitatie

Zie jij jezelf nou echt op de funtie administratief medewerker inkoop bij Logius, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken? Solliciteer dan zo snel mogelijk met jouw CV en motivatiebrief!

Uiterste datum voor solliciteren is 20 december 2023 tot 12:00 uur.
Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker Inkoop, Administratief medewerker
Startdatum:18-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker inkoop Tempo-Team 18-12-2023

Bekijk ook andere vacatures