Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in s-Gravenhage

Administratief Medewerker

Opties

Ben jij de proactieve Administratief Medewerker die doortastend en planmatig kan werken aan een gevarieerd takenpakket? Ben jij een kei in MS-Office en heb je er plezier in om je collega's daarbij te ondersteunen? Schrijf je heldere brieven en krijg je energie van het werken in een team? Dan is deze functie van Administratief Medewerker iets voor jou!

Apothekers en apotheken: daarvoor staat de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Pharmacie (KNMP) al sinds 1842. Wij behartigen de belangen van onze meer dan 5.000 leden, zetten ons in voor de apotheken waarin zij werken, en stimuleren uitmuntende farmaceutische patiëntenzorg.

De KNMP is op zoek naar een:

Administratief Medewerker

Den Haag, 32-40 uur per week (minimaal tot juli 2024)

Jouw werk in het kort

Je hebt een afwisselende baan met administratieve, secretariële en organisatorische taken. Het is jouw taak om jouw collega-beleidsmedewerkers te ondersteunen bij hun taken en daarmee lever je een belangrijke bijdrage aan de doelstellingen van de hele afdeling.

Wat ga je doen?

  • plannen van vergaderingen;
  • voorbereiden van agenda's en agendastukken voor vergaderingen;
  • verslagleggen van vergaderingen en bijeenkomsten;
  • plannen en monitoren van de voortgang van verschillende processen;
  • behandelen en beantwoorden van mails en het opstellen van brieven.

"De warme werkomgeving, een meedenkend team en de afwisselende werkzaamheden maken het de plek waar ik mijzelf kan zijn en mijn werk zo goed mogelijk kan uitvoeren!"

Ibtissam Bokzini, Beleidsmedewerker

Wat je minimaal in huis hebt

  • Je hebt mbo+/hbo-werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je kunt prioriteiten stellen en plannen;
  • Je bent proactief en doortastend.

Dit bieden we jou

  • een zelfstandige, uitdagende en afwisselende baan;
  • een informele werksfeer binnen een team van enthousiaste en betrokken collega's;
  • een maandsalaris van minimaal € 3.090 en maximaal bedrag € 4.100 op basis van 40 uur exclusief 8% vakantietoeslag, afhankelijk van je opleiding en werkervaring;
  • 27 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband met de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen;
  • de mogelijkheid om hybride te werken vanuit kantoor en huis met bijbehorende faciliteiten zoals een thuiswerkplek en een gecombineerde reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
  • een vitaliteitsregeling, arbeidsongeschiktheid- en overlijdensverzekering en een uitstekende pensioenregeling;
  • een werkplek in een prachtig historisch pand in het centrum van Den Haag, goed bereikbaar met het OV en de auto en op loopafstand van de binnenstad.

Belangstelling?

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan uiterlijk 30 november via het digitale sollicitatieformulier .

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Marjan Meijboom, Afdelingsmanager FZO&I, via of . Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met , , via of .



Functie:administratief medewerker
Startdatum:9-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3090 – 3090
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker KNMP 09-11-2023

Bekijk ook andere vacatures