Vacature Administratief Medewerker Representatieve Services

Administratief Medewerker Representatieve Services in s-Gravenhage

Administratief medewerker Representatieve Services

Ben jij een administratieve duizendpoot die gaat voor resultaat en kwaliteit?

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker draag je zorg voor de administratieve ondersteuning van de werkprocessen van de afdeling Representatieve Services in de meest ruime zin van het woord. Jouw takenpakket is bijzonder breed, waardoor geen dag hetzelfde is bij ons.

Zo zorg je voor papierbestellingen en materialen bij diverse leveranciers, maar ook voor de tijdige bestellingen van bedrijfskleding en de administratie die daarbij hoort.

Je zet verhuizingen van warme drankautomaten in gang. Je houdt actief toezicht op gemaakte afspraken, stelt overzichten op, handelt afnames en storingen af. Je houdt je bezig met contract & leveranciers management en aanbestedingen.

Je voert diverse werkzaamheden uit ten behoeve van de financiële administratie. Denk daarbij aan het aanmaken van jaarorders, het verwerken van doorberekeningen, het inscannen van belastingbonnen, het maken van overzichten en het controleren en verzorgen van facturaties. Kortom, jij bent echt de spin in het web van de backoffice van onze afdeling.

Wat vragen wij?

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau; blijkend bijvoorbeeld uit een afgeronde opleiding meao BA.
  • Je hebt kennis van de gemeentelijke organisatie.
  • Uiteraard heb je kennis en ervaring met de voorkomende kantoorapplicaties.

Je bent zelfstandig, klantgericht, accuraat, staat stevig in je schoenen en je bent resultaat- en oplossingsgericht. Je weet klanten op een nette wijze te woord te staan.

Wat bieden wij?

Afhankelijk van je achtergrond en (werk)ervaring bieden we je:

  • In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor één jaar met de mogelijkheid deze te verlengen of om te zetten in een vast dienstverband (tenzij je bij al de gemeente Den Haag in vaste dienst bent aangesteld of in verband met de ketenbepaling);
  • een maximaal salaris van €3.612,- bruto per maand op basis van een volledige (36-urige) werkweek (schaal 7);
  • een 32 tot 36-urige werkweek en de ruimte om compensatieverlof op te bouwen.

Ook kun je rekenen op een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, zoals:

  • uitstekende opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • opname in het ABP-pensioenfonds;
  • een maandelijkse bijdrage aan de ziektekostenverzekering;
  • een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris wat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof en salaris;
  • en nog veel meer. Bekijk onze overige arbeidsvoorwaarden .

Wie zijn wij?

De afdeling Representatieve Services maakt onderdeel uit de Dienst Bedrijfsvoering en bestaat uit de teams Restauratieve dienstverlening, Vervoer en Bezorgservices, Print- en Verzendservices en AV-media. Hier werken professionals op het gebied van gastvrijheid en servicegerichtheid. Naast de kwaliteit van de dienstverlening is klanttevredenheid heel erg belangrijk.

Bij de Dienst Bedrijfsvoering maken we het werk van de gemeente mogelijk. Van schone en veilige werkplekken, een solide ICT-infrastructuur, één financiële administratie, communicatie in de stad tot en met beleid voor bijvoorbeeld maatschappelijk verantwoord inkopen en modern werkgeverschap. Wij regelen het, zodat de bijna 10.000 ambtenaren hun werk voor de stad en inwoners van Den Haag goed kunnen doen.

De komende jaren bouwen we stap voor stap samen verder aan de Dienst Bedrijfsvoering. Het is onze ambitie om er een dienst van te maken, die zich snel kan aanpassen aan nieuwe werkelijkheden en moderne dienstverlening biedt. Daarbij is volop ruimte om met elkaar te werken aan nieuwe, slimme oplossingen, innovatie en persoonlijke ontwikkeling.

Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Astrid Bosman op telefoonnummer .



Functie:administratief medewerker representatieve service
Startdatum:4-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3612 – 3612
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Representatieve Services Werken voor Den Haag 04-10-2023

Bekijk ook andere vacatures