Administratief medewerker Representatieve Services
Ben jij een administratieve duizendpoot die gaat voor resultaat en kwaliteit?
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker draag je zorg voor de administratieve ondersteuning van de werkprocessen van de afdeling Representatieve Services in de meest ruime zin van het woord. Jouw takenpakket is bijzonder breed, waardoor geen dag hetzelfde is bij ons.
Zo zorg je voor papierbestellingen en materialen bij diverse leveranciers, maar ook voor de tijdige bestellingen van bedrijfskleding en de administratie die daarbij hoort.
Je zet verhuizingen van warme drankautomaten in gang. Je houdt actief toezicht op gemaakte afspraken, stelt overzichten op, handelt afnames en storingen af. Je houdt je bezig met contract & leveranciers management en aanbestedingen.
Je voert diverse werkzaamheden uit ten behoeve van de financiële administratie. Denk daarbij aan het aanmaken van jaarorders, het verwerken van doorberekeningen, het inscannen van belastingbonnen, het maken van overzichten en het controleren en verzorgen van facturaties. Kortom, jij bent echt de spin in het web van de backoffice van onze afdeling.
Wat vragen wij?
Je bent zelfstandig, klantgericht, accuraat, staat stevig in je schoenen en je bent resultaat- en oplossingsgericht. Je weet klanten op een nette wijze te woord te staan.
Wat bieden wij?
Afhankelijk van je achtergrond en (werk)ervaring bieden we je:
Ook kun je rekenen op een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, zoals:
Wie zijn wij?
De afdeling Representatieve Services maakt onderdeel uit de Dienst Bedrijfsvoering en bestaat uit de teams Restauratieve dienstverlening, Vervoer en Bezorgservices, Print- en Verzendservices en AV-media. Hier werken professionals op het gebied van gastvrijheid en servicegerichtheid. Naast de kwaliteit van de dienstverlening is klanttevredenheid heel erg belangrijk.
Bij de Dienst Bedrijfsvoering maken we het werk van de gemeente mogelijk. Van schone en veilige werkplekken, een solide ICT-infrastructuur, één financiële administratie, communicatie in de stad tot en met beleid voor bijvoorbeeld maatschappelijk verantwoord inkopen en modern werkgeverschap. Wij regelen het, zodat de bijna 10.000 ambtenaren hun werk voor de stad en inwoners van Den Haag goed kunnen doen.
De komende jaren bouwen we stap voor stap samen verder aan de Dienst Bedrijfsvoering. Het is onze ambitie om er een dienst van te maken, die zich snel kan aanpassen aan nieuwe werkelijkheden en moderne dienstverlening biedt. Daarbij is volop ruimte om met elkaar te werken aan nieuwe, slimme oplossingen, innovatie en persoonlijke ontwikkeling.
Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Astrid Bosman op telefoonnummer .
Functie: | administratief medewerker representatieve service |
Startdatum: | 4-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3612 – 3612 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.