Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in s-Gravenhage

Kan jij goed omgaan met korte deadlines, de rust en het overzicht bewaren en vlot schakelen tussen verschillende dossiers in een omgeving waar veranderingen elkaar in hoog tempo opvolgen? En wil jij graag werken voor het ministerie van Financiën? Ga dan voor een jaar aan de slag als administratief medewerker met kans op verlenging. Lees snel verder voor meer informatie!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €3091 en €4921 obv 36 uur
  • Opdracht voor een jaar met kans op verlenging
  • 20 uur per week
  • Werken voor het ministerie van Financiën
  • Werklocatie Den Haag
  • Volledige OV vergoeding
Wie ben jij
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van secretariaat en/of andere administratief coördinerende handelingen/werkzaamheden
  • Beheersing van de Nederlandse taal
Wat ga je doen

De Oudercommissie is een commissie van ouders die zich inzetten voor de mensen die in de problemen zijn gekomen met de kinderopvangtoeslag. De Oudercommissie geeft gevraagd en ongevraagd advies over de uitvoering, de juridische aspecten, het beleid en de communicatie van de hersteloperatie. De commissie is ingesteld met het oog op gelijkwaardigheid van advisering door ouders enerzijds en de Bestuurlijke Adviesraad Kinderopvangtoeslag anderzijds.

De commissie bestaat uit 11 ouders, en wordt ondersteund door een voorzitter, coördinator en secretaris. De ambtelijk secretaris biedt ondersteuning aan de voorzitter vanuit het ministerie.

De Coördinator Oudercommissie heeft onder andere de volgende taken;

  • Geeft sturing aan de agendering van de overleggen van de Oudercommissie en plant deze in i.s.m. de Bestuursadviseur; organiseert en reserveert de locaties van de live vergaderingen en diner
  • Overleg met de voorzitter en de Bestuursadviseur, o.a. over op te stellen agenda’s voor de vergaderingen.
  • Bereidt de vergaderingen van de Oudercommissie organisatorisch en inhoudelijk voor met de voorzitter, de Bestuursadviseur en ambtenaren in een vooroverleg
  • Woont het regulier virtueel overleg en het live overleg bij en de overleggen van de werkgroepen indien nodig (doorgaans ’s avonds)
  • Verzorgt de verslaglegging en verzending aan aanwezigen bij de vergaderingen
  • Houdt het overzicht van adviezen van de commissie en de opvolging daarvan bij en publiceert dit op de website
  • Onderneemt actie op adviezen en signalen van de Oudercommissie: zet uit binnen de keten van de hersteloperatie en doet de follow-up
  • Verzorgt de vergoedingen aan de commissieleden
Waar ga je werken

Op 1 januari 2022 is het programma directoraat-generaal (DG) Herstel Toeslagen formeel gestart. Dit programma stuurt vanuit een coördinerende rol de hersteloperatie aan, in samenwerking met alle betrokken partijen. Zo zorgen we voor betrokkenheid van de verschillende gemeenten, departementen, en de diverse uitvoeringsorganisaties. Een goede samenwerking is nodig om getroffen burgers snel en adequaat te compenseren en te helpen om de regie over hun leven terug te krijgen. Het programma richt zich daarbij zowel op herstelbeleid als op de regie op de uitvoeringsketen.

Het programma DG Herstel is te kenmerken als een tijdelijke regieorganisatie, in eerste instantie voor de duur van twee jaar. Voor medewerkers betekent dit werken in een organisatie die nu nog in een opstartfase zit. Dit betekent samenwerken met collega’s die doordrongen zijn van het maatschappelijk belang van de opgave waar het programma DG Herstel Toeslagen voor staat.

Sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie administratief medewerker? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.

Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Solliciteren kan tot 12 december 9:00 uur.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker
Startdatum:05-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker Tempo-Team 05-12-2023

Bekijk ook andere vacatures