Kan jij goed omgaan met korte deadlines, de rust en het overzicht bewaren en vlot schakelen tussen verschillende dossiers in een omgeving waar veranderingen elkaar in hoog tempo opvolgen? En wil jij graag werken voor het ministerie van Financiën? Ga dan voor een jaar aan de slag als administratief medewerker met kans op verlenging. Lees snel verder voor meer informatie!
Wat bieden wij jouDe Oudercommissie is een commissie van ouders die zich inzetten voor de mensen die in de problemen zijn gekomen met de kinderopvangtoeslag. De Oudercommissie geeft gevraagd en ongevraagd advies over de uitvoering, de juridische aspecten, het beleid en de communicatie van de hersteloperatie. De commissie is ingesteld met het oog op gelijkwaardigheid van advisering door ouders enerzijds en de Bestuurlijke Adviesraad Kinderopvangtoeslag anderzijds.
De commissie bestaat uit 11 ouders, en wordt ondersteund door een voorzitter, coördinator en secretaris. De ambtelijk secretaris biedt ondersteuning aan de voorzitter vanuit het ministerie.
De Coördinator Oudercommissie heeft onder andere de volgende taken;
Op 1 januari 2022 is het programma directoraat-generaal (DG) Herstel Toeslagen formeel gestart. Dit programma stuurt vanuit een coördinerende rol de hersteloperatie aan, in samenwerking met alle betrokken partijen. Zo zorgen we voor betrokkenheid van de verschillende gemeenten, departementen, en de diverse uitvoeringsorganisaties. Een goede samenwerking is nodig om getroffen burgers snel en adequaat te compenseren en te helpen om de regie over hun leven terug te krijgen. Het programma richt zich daarbij zowel op herstelbeleid als op de regie op de uitvoeringsketen.
Het programma DG Herstel is te kenmerken als een tijdelijke regieorganisatie, in eerste instantie voor de duur van twee jaar. Voor medewerkers betekent dit werken in een organisatie die nu nog in een opstartfase zit. Dit betekent samenwerken met collega’s die doordrongen zijn van het maatschappelijk belang van de opgave waar het programma DG Herstel Toeslagen voor staat.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie administratief medewerker? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.
Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.
Solliciteren kan tot 12 december 9:00 uur.
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 05-12-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.