Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in s-Gravenhage

Ben jij op zoek naar een baan binnen de Rijksoverheid? En ben jij gek op cijfertjes en klantcontact? Ga dan aan de slag als administratief medewerker bij het ministerie van Buitenlandse Zaken!

Wil jij een opdracht voor 7 maanden, 36 uur per week werken en een goed salaris verdienen? Lees dan snel verder en solliciteer!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €2.693 en €3.477
  • Opdracht voor 7 maanden
  • OV reiskosten worden 100% vergoed
  • 36 uur per week
  • Werken bij het ministerie van Buitenlandse Zaken
  • Hybride werken is mogelijk
Wie ben jij

Als administratief medewerker staat klanttevredenheid bij jou voorop, je neemt initiatief om problemen op te lossen en zoekt daarbij actief naar samenwerking met andere collega’s.

  • Je bent in het bezit van een MBO 3 diploma op financieel gebied
  • Kennis van Self Serivce Portal (SSP) en SAP is een pré
  • Kennis van Sharepoint
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als in het Engels
  • Kennis van andere vreemde talen is een pré
Wat ga je doen

Als administratief medewerker draag je bij aan de adequate ondersteuning en administratie in de uitvoering van de
financiële bedrijfsvoering voor het hele Ministerie van Buitenlandse inclusief de ambassades en consulaten in het buitenland.

Verder heb je de volgende taken:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van de collega’s in het buitenland
  • Je bewaakt de digitale workflow en zorgt voor een correcte verwerking van de binnengekomen vragen via SSP, mail en telefoon
  • Je zorgt dat de klant goed, juist en vriendelijk wordt geholpen
Waar ga je werken

De Financiële Service Organisatie (FSO) is per 1 januari 2018 een directie binnen het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De FSO bestaat uit de afdelingen Departement, Posten, PCM (payment and cash management), Concernadministratie
en Inkoop en heeft daarnaast een stafafdeling die zich onder meer richt op interne controle. Er werken nu circa 180
medewerkers. De organisatie ondersteunt de reguliere bedrijfsvoering en de beleidsuitvoering (BH&OS: Buitenlandse
Handel en Ontwikkelingssamenwerking).

Als administratief medewerker ga je aan de slag bij het Cluster Bedrijfsvoering. Het Cluster Bedrijfsvoering bestaat uit ongeveer 70 medewerkers en is opgedeeld in 4 teams. Een team servicedesk, team Kofax, team factuurverwerking en een team balansbeheer. Jij komt te werken in een team met 6 medewerkers.

Sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie administratief medewerker? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.

Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Solliciteren kan tot 11 december 08:00 uur.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker
Startdatum:27-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker Tempo-Team 27-11-2023

Bekijk ook andere vacatures