Heb jij ervaring als administratief medewerker? En ben jij nauwkeurig, stressbestendig en klantgericht?
Voor het O&P Rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken zijn wij op zoek naar een ervaren administratief medewerker voor 36-40 uur per week. Wil jij graag werken voor het ministerie van Binnenlandse Zaken in Den Haag, voor een opdracht van 6 maanden mét een goed salaris? Lees dan snel verder!
Als administratief medewerker ben je stressbestendig, flexibel en klantgericht. Als een spin in het web weet je het overzicht te houden in een dynamische omgeving. Daarnaast ben jij goed in prioriteiten stellen, waardoor je precies weet vraag als eerst afgehandeld moet worden.
Verder beschik je over:
Als administratief medewerker ben jij de schakel tussen onder andere de klant, tekstschrijver en je directe collega’s binnen team Traffic. Jij behoudt overzicht op de algemene mailbox en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Jaarlijks worden er namelijk meer dan 17.000 vacatures op WerkenvoorNederland gepubliceerd. Daar horen uiteraard ook de nodige vragen bij!
Je bent het eerste contactpunt voor onze klanten waarbij het van belang is om een eerste inschatting te maken waar de prioriteit ligt. Dit zal zowel telefonisch als per mail zijn. Binnen team Traffic is naast de publicatie van vacatures, ook verantwoordelijk voor de inkoop van media voor deze vacatures. Denk hierbij aan jobboards (indeed, nationale vacaturebank etc.) en in bijvoorbeeld kranten en magazines waarbij de administratie bij jou ligt. Wij zoeken dus een spin in het web die secuur, snel en klantgericht te werk gaat!
Als administratief medewerker Traffic werk je in een klein team waardoor zelfstandigheid en collegialiteit belangrijk is. Je ondersteunt je collega’s in de dagelijkse administratieve werkzaamheden. Dit doe je met verschillende systemen zoals Excel, en onze eigen werving & selectie systemen. Dit kun je dan ook snel eigen maken.
Je werkt in een dynamische omgeving. In de praktijk betekent dit dat je zelden van tevoren weet hoe je werkdag eruitziet. Door je verbetervoorstellen speel je een rol van betekenis in de verdere opbouw en professionalisering van de dienstverlening.
Binnen O&P Rijk Arbeidsmarkt verzorgt de afdeling Arbeidsmarktcommunicatie (AMC), Team Werken voor Nederland de rijksbrede arbeidsmarktcommunicatie namens de Rijksoverheid. We leveren een breed pakket aan communicatie expertise en producten. Het team bestaat uit ruim 50 collega’s met veel verschillende expertises en focusgebieden, denk aan recruitment, data, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, online marketing, beurzen & evenementen, contentcreatie,
accountadvies en de carrièresites van de Rijksoverheid. Het team zit vol energie en heeft veel ambitie. Zo is het team continu bezig om de rijksbrede dienstverlening op het gebeid van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment te verbeteren.
Zie jij jezelf nou echt op de functie administratief medewerker? Solliciteer dan zo snel mogelijk met jouw CV en motivatiebrief!
Let op zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet aannemen!
Uiterste datum voor solliciteren is 4 december 2023 tot 09:00 uur
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 29-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.