Vacature Adviseur Digitale Informatievoorziening

Adviseur Digitale Informatievoorziening in s-Gravenhage

Adviseur Digitale Informatievoorziening

Voor een zwaargewicht op het gebied van informatievoorziening heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) een mooie carrièrekans beschikbaar. Je krijgt alle ruimte om het voortouw te nemen in projecten, je kennis te delen en onze organisatie te verrassen. Daarmee zet je onze afdeling Digitale Informatievoorziening (DIV) én jezelf op de kaart.

Wat je doet als Adviseur DIV

Het wordt jouw missie om ons team Digitale Informatievoorziening stevig op de kaart te zetten. Natuurlijk doe je dat vanuit de achterliggende gedachte het werk van ACM beter te maken en relaties binnen de organisatie te versterken. Binnen de ACM word jij snel een bekend gezicht. Je gaat een verschil maken op het gebied van document-, informatie- en kennismanagement. Dat lukt alleen als je proactief te werk gaat en je jouw interne klanten regelmatig opzoekt.

Je gaat deel uitmaken van een team van veertien collega's. Samen met twee andere adviseurs verzorg jij het relatiebeheer en geef je advies over duurzame informatiehuishouding en de archieftaken. Als Adviseur Informatievoorziening leg je de verbinding tussen primaire taken, informatiehuishouding en de nieuwe ontwikkelingen op dit gebied. Denk aan het inrichten en optimaliseren van documentstromen en de processen rond archiveren en overdracht aan het Nationaal Archief. Je hebt bovendien een actieve rol in alle vragen en situaties met betrekking tot het gebruik van ons zaaksysteem. Jouw kennis op het vlak van informatiehuishouding en archiefbewerking is een mooie aanvulling op ons team.

De adviseurs van DIV zetten zich tevens in als Privacy Officers. Kennis die je hierin meeneemt is welkom. Affiniteit en inzichten in belangen van een betrouwbare overheid, óók op het gebied van persoonsgegevens, gelden als een must.

Als toezichthouder op de concurrentie en het consumentenrecht werken we aan actuele thema's. Van de warmtewet tot maaltijdboxen, energieprijzen en de kosten voor internetten in het buitenland. Bij ACM kom je het allemaal tegen. Ons werk is ook kennisintensief. Elke zaak vraagt immers om uitgebreid onderzoek en bergen aan informatie en kent bovendien dikke dossiers. Daarom staat de aanschaf van een nieuw zaaksysteem ook hoog op de agenda van ACM en weet je veel af van kennismanagement. En zo zijn er nog talloze andere ontwikkelingen aan de gang om het team voor te bereiden op de toekomst. Kom jij ons helpen onze organisatie positief te verrassen?

Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?

  • Je werkt bij een mooie maatschappelijke organisatie aan actuele thema's. Wat ons drijft? Markten beter laten werken voor mensen én bedrijven, nu en in de toekomst;
  • Je collega's zijn inhoudelijk gedreven mensen die hard werken en houden van een grapje en gezelligheid. Binnen de organisatie zijn de omgangsvormen vriendelijk en hartelijk;
  • Om jouw persoonlijke en professionele groei te faciliteren, maken we veel tijd en aandacht vrij voor goede begeleiding. We willen dat je een baan hebt die jou energie geeft en bijdraagt aan de ontwikkeling van je talenten;
  • Collega's ervaren bij de ACM een goede work/life balans.

Wie ben jij?

Flexibiliteit, snel kunnen schakelen en goede communicatieve eigenschappen zijn een must. Jij trekt graag je eigen plan om snel resultaat te boeken. Maar je weet ook: zonder samenwerking geen resultaat. Daarom stel je je empathisch en verbindend op. Jij bent op pad in de organisatie om jouw kennis, ideeën en energie naar anderen te brengen. Eenmaal terug op je plek maak jij de vertaalslag naar praktische oplossingen voor onze business.

  • Je hebt minimaal een HBO-opleiding afgerond in de richting van Informatie- en/of Documentmanagement;
  • Je hebt de SOD II opleiding afgerond (of vergelijkbaar);
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen het vakgebied informatievoorziening, bijvoorbeeld als adviseur, relatie- of accountmanager;
  • Ervaring op het gebied van archiefzaken (denk aan regelgeving, zorgdragerschap, overdracht, substitutie en BSD).

Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!

Wat bieden wij jou?

Een mooie functie bij een organisatie waar een goede balans bestaat tussen je professionele en privéleven. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever.

De overige aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden horen bij deze functie:

  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en specialiseren (o.a. opleidingen binnen en buiten onze eigen Academie);
  • Salaris conform schaal 10 (min. €3091,60 en max. €4921,54), op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling op basis van kennis en ervaring. Zie salaristabellen CAO Rijk;
  • Bovenop het salaris ontvang je 16,37% Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB kun je laten uitbetalen, er verlof-uren van kopen, of het gebruiken voor fiscaal-vriendelijke doelen zoals een fiets voor woon-werk verkeer, voordelig sporten of een studie;
  • Je begint met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op vast. De proeftijd bedraagt één maand vanaf datum indiensttreding;
  • Als je al een vaste aanstelling bij de Rijksoverheid hebt, neem je die mee naar de ACM;
  • Bij de ACM heb je een werkweek van 36 uur. Werktijden zijn, in onderling overleg, flexibel in te delen. Op basis van 36 uur heb je jaarlijks recht op 144 wettelijke vakantie-uren en 64 IKB-uren;
  • Een prettige werkomgeving met goede faciliteiten en een gezellig bedrijfsrestaurant, op loopafstand van het centraal station;
  • Pensioenopbouw is uitstekend geregeld bij het ABP;
  • Momenteel werken wij hybride waarbij je (afhankelijk van je functie) deels op kantoor en deels vanuit huis kunt werken. Een goede thuiswerkplek vinden wij belangrijk. Wij bieden daarom een tegemoetkoming in de thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding conform de CAO Rijk. Houdt er echter rekening mee dat je voor een groot deel van je werkzaamheden geacht wordt op kantoor aanwezig te zijn.

Word jij onze nieuwe collega

Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen. We streven ernaar om de gesprekken zoveel mogelijk live te doen. Zien we het allebei zitten? Dan sluiten we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.

De selectiegesprekken kunnen zowel gedurende als na de wervingsperiode plaatsvinden. Dit kan betekenen dat we de vacature eerder sluiten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je terecht bij Richard van der Boon (Manager team DIV) via .

De ACM streeft ernaar een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, voor wil werken. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.

Reageren voor

29-02-2024

Informatie

Neem voor meer informatie contact op met , tel.

Bij de ACM maak je je hard voor een eerlijk speelveld voor consumenten en bedrijven.

Privacy & solliciteren bij de ACM



Functie:adviseur digitale informatievoorziening
Startdatum:07-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3091 – 4921
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Adviseur Digitale Informatievoorziening Autoriteit Consument & Markt 07-01-2024

Bekijk ook andere vacatures