Hoe vind jij het om te werken bij een grote organisatie die zich hard maakt voor de jeugd? Met hard maken, bedoelen we dan de zachte leerzame hand. Want speciaal onderwijs, jeugd-ggz en hulp bij opvoeden vraagt om serieuze en liefdevolle aandacht. Veel kinderen en ouders zijn en worden hierin goed ondersteund. De organisatie is, mede door de transitie van de zorg naar gemeenten, uitgebreid door een aantal fusies. Er wordt met totaal 2750 FTE zorg en onderwijs geboden aan 5.000 cliënten en 2500 leerlingen. In het servicecentrum in Den Haag (één van de twee), is de afdeling Finance & Control het middelpunt van aandacht als het om kloppende cijfers gaat. Daar werken 25 gedreven en professionele medewerkers hard om de miljoenenomzet te verwerken. En precies daar kun jij met je allround kennis en stevige persoonlijkheid een uitdagende functie tegemoet gaan. Mooi om het nieuwe jaar te beginnen met een superstart. Solliciteer dan op deze functie:
Allround Financieel Medewerker (32-36 uur)
JOUW FUNCTIE
Allereerst gaan we je de afdelingssamenstelling even goed uitleggen. In deze functie werk je samen met een team Finance & Control dat qua werkzaamheden is opgedeeld in twee teams. De één is o.a. verantwoordelijk voor debiteuren- en crediteurenadministratie en facturaties verwerken. Het andere team richt zich meer op grootboekadministratie en control werkzaamheden. Jouw voornaamste taken liggen bij team 1.
Omdat je allround financiële skills hebt, weet je gemakkelijk je weg te vinden tussen professionals en draag je ook eigen inbreng mee. Als je verbeterde efficiëntie ziet, dan ben je erbij. Sowieso ben je handig met de softwareprogramma’s, dus jij rolt niet zo snel met je ogen, maar bijt je vast in nauwkeurige cijfers. Je bent een sterke persoonlijkheid die graag samenwerkt en de schouders eronder zet. Beide teams vallen onder de directie verantwoordelijkheid van de Manager.
Je werkzaamheden bestaan grotendeels uit facturatie werkzaamheden, waarbij je dit niet alleen in het systeem verwerkt, maar de processen goed volgt en proactief ingrijpt, waar nodig. Openstaande posten heb jij in het vizier en je handelt naar prioriteit. Je zit bovenop achterstanden en eigenlijk zijn die er niet, want jij stuurt je werkzaamheden zo aan, dat je tijdig aanmaant en deadlines in de gaten houdt.
Je hebt kennis van de inhoud- je boekt ook de bankafschriften in - en weet ook gevraagde financiële informatie over te brengen aan externe partijen, zoals bijvoorbeeld gemeenten. Maar ook intern kunnen de Controllers snel schakelen door jou vlot te verwerken financiële informatie.
Als laatste, we gaven het al een beetje aan, maar je bent zo iemand die verder kijkt dan alleen een taakafhandeling. Dat komt voort uit je betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel.
JOUW PROFIEL
· Je bent vlot en tegelijk nauwkeurig met het verwerken van financiële gegevens
· Je bent zo’n handig met IT, de financiële software, applicaties en MS-office. Nog onbekende programma’s heb je zo onder de knie. Is Exact en ProQuro al bekend? Dat zou mooi zijn
· Je neemt 3 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie mee, bij voorkeur is dit in een maatschappelijke organisatie
· Je werkt- en denkt op mbo-niveau
· Je kunt je werkzaamheden goed plannen
· Financiële – maar zeker ook werkprocessen hebben jouw aandacht en je deelt je kennis en leert ook graag van anderen
· Communiceren kun je op integere, maar duidelijke wijze in het belang van de organisatie. Dit sluit prima aan bij de collectieve teamspirit
· De Nederlandse taal beheers je goed
· Je kunt een VOG overleggen
HET AANBOD
· Je kunt direct beginnen en na het jaarcontract kun je een vast dienstverband krijgen
· De cao-jeugdzorg is van toepassing met goede arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, een eindejaarsuitkering en 200 vakantie-uren
· Het salaris is ingedeeld in schaal 6 van de cao en bedraagt tussen € 2.311.48 en € 3.286.25 o.b.v. een 36-urig dienstverband
· Het team werkt op constructieve wijze samen, daar gaan en staan ze voor (en ook heel leuk hoor, het klinkt nu een beetje streng, maar reken maar dat jij je goed gaat voelen bij deze collega’s)
· Er is een werkgeversbijdrage op je ziektekostenverzekering
· Je krijgt een eigen laptop en mobieltje
· Je kunt gebruik maken van een fietsplan
Wat een lange tekst, hè? Soms moet dat echt even, grootse kansen vragen om grote woorden. Maar wel woorden die ook daden waarmaken. Reageren dus!
HEB JE INTERESSE?
Dan graag je CV naar Joost@hollandtalentgroup.com.
Joost van der Kaa, Consultant Finance, Holland Talent Group
| 071-3030035| 06-11079971
Voor meer vacatures ga je www.hollandtalentgroup.com
INTERIM | WERVING & SELECTIE | UITZENDEN | DETACHEREN
Functie: | Financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 15-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2750 – 3900 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.