Vacature Assistent Klantcoördinator

Assistent Klantcoördinator in s-Gravenhage

Assistent Klantcoördinator Den Haag

  • Reageer t/m 5 januari 2024

De grootste ondernemingen en organisaties van Nederland en een aantal zeer vermogende particulieren. Dat zijn de klanten van de directie Grote Ondernemingen. Jij draagt eraan bij dat hun belastingafdracht soepel blijft lopen. Dit doe je door een van de behandelteams te ondersteunen. Zijn er administratieve vragen? Dan ben jij als assistent-klantcoördinator dé schakel tussen de klant en de Belastingdienst.

  • Mbo
  • 32-36 uur
  • Financieel/ economisch / Administratief/ secretarieel / Auditing/ accountancy / Fiscaal
  • € 2.469,- / € 3.477,- bruto p.m.
  • Den Haag

  • Reageer t/m 5 januari 2024

Dit doe je bij de Belastingdienst

Je ondersteunt de klantcoördinator en de heffingsspecialisten van je team. Zo voer je administratieve taken uit en coördineer je de processen rondom bijvoorbeeld de vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonheffingen of controle. De klantcoördinator is intern en extern het aanspreekpunt voor de klant en voor collega's binnen het team. Ook verwerk je gegevens in de verschillende systemen.

Gaat het om administratieve onderwerpen en vragen? Dan ben jij de linking pin tussen de klant en onze organisatie. Zo zorg je bijvoorbeeld dat een genomen beslissing op een bezwaarschrift ook daadwerkelijk wordt verwerkt door de betreffende afdeling. Je bewaakt termijnen, signaleert afwijkingen en attendeert collega's bij dreigende termijnoverschrijdingen.

  • je het eerste aanspreekpunt bent voor de ondernemers, maar ook voor je teamleden.
  • je met je werk bijdraagt aan een zorgvuldige behandeling van onze klanten en zorgt voor een actueel klantbeeld.
  • je zowel intern als extern een interessant netwerk opbouwt en onderhoudt.Collega's lopen met elkaar over de gang

"Ik ben de administratieve spil in het behandelteam. Ik plan en organiseer mijn eigen werkzaamheden en dat geeft mij een gevoel van vrijheid. Mijn werk is elke dag afwisselend!" Hans, assistent-klantcoördinator bij de directie Grote Ondernemingen van de Belastingdienst.

Wanneer past deze baan bij je?

  • Je hebt een aantoonbaar mbo-3-werk- en denkniveau. Dat kan onder andere blijken uit een mbo-3 diploma in een administratieve richting.
  • Je hebt minstens drie jaar relevante werkervaring in een ondersteunende functie waarin intensief klantcontact een belangrijk onderdeel is.
  • Je bent handig met geautomatiseerde systemen en digitale werkzaamheden.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van meerdere belastingmiddelen.

  • De afdeling - Directie Grote Ondernemingen

    De Directie Grote Ondernemingen (GO) is verantwoordelijk voor de fiscale behandeling van de ongeveer 9.000 grootste ondernemingen en non-profit organisaties in Nederland. Daarnaast behandelt GO een aantal dossiers van zeer vermogende personen en voeren we een aantal zeer uiteenlopende specialistische taken uit zoals de kansspelbelasting en constructiebestrijding. Onze klanten vertegenwoordigen zo'n 75% van de belastinginkomsten van de rijksoverheid. Ook genereren zij veel informatie die de overheid gebruikt voor bijvoorbeeld toeslagen of studiefinanciering.

    De uitvoerings- en toezichtstrategie van GO is gericht op bereidwillige naleving van wet- en regelgeving door deze organisaties. Zij kenmerken zich door relatief grote financiële belangen en complexere fiscale vraagstukken. In het geval van multinationals komt daar nog een component bij in de vorm van internationale wet- en regelgeving en samenwerking met buitenlandse belastingdiensten.

    Om er voor te zorgen dat de belastingafdracht van deze organisaties soepel blijft lopen werkt GO met behandelteams. In deze teams wordt kennis over de specifieke branche, de individuele ondernemingen en kennis van de verschillende belastingmiddelen samengebracht.

    Zo werkt GO aan een zo efficiënt en effectief mogelijk proces voor het heffen, controleren en innen van de belastingen bij de grootste ondernemingen en non profit organisaties en zo dragen we bij aan een financieel gezond Nederland.

  • De organisatie - Belastingdienst

    Bij de Belastingdienst werken ongeveer 25.000 mensen verspreid over het hele land aan een financieel gezond Nederland. Dit doen we door eerlijk en zorgvuldig belastingen en premies volksverzekeringen te heffen, te innen en te controleren en fraude op te sporen. De Belastingdienst maakt het burgers en bedrijven zo gemakkelijk mogelijk om verplichtingen na te kunnen komen en gebruik te kunnen maken van rechten. Dat gebeurt met passende dienstverlening, door massale processen juist en tijdig uit te voeren én door adequaat toezicht uit te oefenen. De Belastingdienst is sterk in ontwikkeling en heeft de ambitie om de beste Belastingdienst voor Nederland te zijn met focus op fiscale taken en vakmanschap. Lees meer over de Belastingdienst op: https://over-ons.belastingdienst.nl

  • We ontvangen je brief en cv graag in een Word- of PDF-bestand. Neem in de bestandsnaam jouw voor- en achternaam op. Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die kennisgeving mee. Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:

    • Allereerst wordt beoordeeld of een voorrangskandidaat binnen de Rijksoverheid in aanmerking komt voor deze functie.
    • Daarna wordt beoordeeld of jouw cv en motivatiebrief voldoen aan de gestelde functie-eisen. Als je geen afgerond mbo-3-diploma hebt, vindt de voorselectietest online plaats en de zogenaamde controletest fysiek in Utrecht. Deze testen gelden voor zowel interne als externe sollicitanten. Bij onvoldoende resultaat wordt de procedure helaas niet met je voortgezet.
    • Op 23 januari 2024 vinden de selectiegesprekken plaats in Den Haag.
    • Op 26 januari 2024 willen we het arbeidsvoorwaardengesprek met je voeren via videobellen.

    Onderaan deze vacature vind je meer uitleg over de stappen die je doorloopt in de sollicitatieprocedure.

    De voorkeur gaat uit naar kandidaten die het meest aansluiten bij het opgestelde profiel. Dit heeft betrekking op zowel de genoemde kennis en werkervaring als op het opleidingsniveau. Vermeld deze daarom duidelijk in je cv.

    De Belastingdienst zet zich in voor de banenafspraak: zoveel mogelijk banen realiseren voor mensen met een arbeidsbeperking. Val jij in deze doelgroep? Wij zullen je ondersteunen zodat je optimaal kunt functioneren, en daarmee jouw bijdrage aan Nederland kunt leveren. Of het nu gaat om aanpassingen op je werkplek, bepaalde voorzieningen in het vervoer of bijvoorbeeld vergoedingen van het UWV: samen met jou, je leidinggevende én een jobcoach gaan wij kijken naar jouw kwaliteiten en mogelijkheden om een passend werkpakket uit te voeren.

    Een (online) voorselectietest en/of een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure, evenals het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, (zoekmachines) en sociale netwerken.

    Houd er rekening mee dat het solliciteren technische problemen met zich mee kan brengen. Wacht hiermee dus niet tot het laatste moment.

Solliciteren is mogelijk tot aan de deadline die in de vacaturetekst genoemd wordt. We beoordelen je cv en motivatiebrief op de genoemde functie-eisen.

We nodigen je per telefoon of e-mail uit voor een sollicitatiegesprek, waarin een selectiecommissie je beoordeelt op de competenties van de functie aan de hand van een competentiegericht gesprek.

Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. In dat geval word je telefonisch of per e-mail hiervoor uitgenodigd.

Neem contact op met Anky Pazie, adviseur Werving & Selectie

  • Contact via Whatsapp:

Neem contact op met , AKC Grote Ondernemingen

  • Contact via Whatsapp:

  • Financieel/ economisch / Administratief/ secretarieel / Auditing/ accountancy / Fiscaal

  • Schaal 5, schaal 6, schaal 7

  • Inschaling vindt plaats in de bij de functie behorende salarisschaal. Bij het ontbreken van relevante kennis en ervaring kan tijdelijk een lagere salarisschaal worden toegepast.

  • Bepaalde tijd, voorafgaand aan onbepaalde tijd

  • Minimum aantal uren per week

  • Maximum aantal uren per week

  • Naast salaris ontvang je ook een individueel keuzebudget (IKB). Jouw IKB bestaat uit geld (IKB-budget) en tijd (IKB-uren). Het IKB geeft je de mogelijkheid om naar eigen keuze een deel van je IKB-budget te laten uitbetalen op de door jou gekozen tijdstippen. Én je hebt de mogelijkheid om je IKB-budget deels om te zetten in verlof of andersom. Ook kun je het IKB-budget besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals bijvoorbeeld een fiets, bedrijfsfitness of vakliteratuur.De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer studiefaciliteiten, ouderschapsverlof en een vergoeding woon-werkverkeer.Wij verwachten van onze werknemers dat ze integer zijn en we vragen aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Als deze niet kan worden overlegd, volgt geen arbeidsovereenkomst of wordt de arbeidsovereenkomst na uiterlijk 3 maanden beëindigd wanneer duidelijk is dat geen VOG overgelegd kan worden.



Functie:assistent klantcoördinator
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2469 – 3477
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Assistent Klantcoördinator Belastingdienst 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures