Vacature Assistent locatiemanager

Assistent locatiemanager in s-Gravenhage

Zoek jij een baan binnen de Rijksoverheid? En heb jij affiniteit met facilitaire zaken? Ga dan aan de slag als assistent locatiemanager bij de Nationale Ombudsman!

Wil jij een opdracht voor 6 maanden met optie tot verlenging, 32-36 uur per week werken en een goed salaris verdienen? Lees dan snel verder en solliciteer!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €2.506 en €3.091 (bij 36 uur)
  • Opdracht voor 6 maanden met optie tot verlenging
  • OV-reiskosten worden 100% vergoeden
  • Den Haag is jouw standplaats
  • 32 of 36 uur per week
  • Werken bij de Nationale Ombudsman!
Wie ben jij

Assistent locatiemanager beschik je over:

  • Minimaal VMBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met facilitaire zaken en heeft aantoonbaar technisch inzicht
Wat ga je doen

Als assistent locatiemanager heb je de volgende taken:

  • Als assistent locatiemanager ontzorg jij de organisatie op facilitair gebied. Je bent samen met de locatiemanager het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire werkzaamheden en vragen op dit vlak
  • Samen met de locatiemanager ben je ervoor verantwoordelijk dat het reilen en zeilen binnen het pand op de Bezuidenhoutseweg soepel verloopt
  • Je zorgt er mede voor dat zalen gereed zijn voor bijeenkomsten en het ontvangen van bezoekers
  • Je dient in overleg met de locatiemanager reparatieverzoeken in en houdt de staat bij van het onderhoud in het pand
  • Jij zorgt ervoor dat er voldoende kantoorartikelen aanwezig zijn (voorraadbeheer en bestellingen)
  • Je assisteert de locatiemanager bij de contacten met de ondersteunende diensten als schoonmakers en kantinepersoneel
  • Je draagt mede zorg voor het bijhouden van het inventaris, zoals meubilair en andere roerende goederen
Waar ga je werken

Als er iets misgaat in het contact met de overheid, helpen de Nationale ombudsman, de Kinderombudsman en de Veteranenombudsman je op weg. De ombudsmannen doen dat met meer dan 200 bevlogen professionals. Samen komen zij op voor de belangen van burgers, kinderen en veteranen en helpen we overheden om hun dienstverlening te verbeteren. Daarnaast vragen de ombudsmannen ook regelmatig op eigen initiatief aandacht voor structurele problemen.

Als assistent locatiemanager maak je onderdeel uit van het team Organisatie en Ondersteuning. Dit is een nieuw team. In het team Organisatie en Ondersteuning werken specialistische adviseurs, managementondersteuners en facilitair medewerkers.

Sollicitatie

Enthousiast over deze toffe baan als assistent locatiemanager Solliciteer dan direct via de button. Vragen? Solliciteren kan tot 12 december 09:00.

Sollicitaties zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Assistent locatiemanager, Algemeen Facilitair Medewerker
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Assistent locatiemanager Tempo-Team 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures