Vacature Communicatie en Marketing coördinator

Communicatie en Marketing coördinator in s-Gravenhage

COMMUNICATIEPROFESSIONAL MARKETING EN BEWONERS

Voor het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen wil Heko haar team versterken met een allround communicatieprofessional: een pragmatische, creatieve communicatiespecialist, die Heko ondersteunt bij het verder positioneren van de organisatie als koploper in de verduurzamingsmarkt, maar ook ondersteunend is aan het verder uitbouwen van de afdeling Wonen dat zich bezighoudt met het woon – en leefgeluk van bewoners.

De Communicatieprofessional Marketing en Bewoners is bevlogen en energiek. Hij/zij opereert als klankbord voor de Directie en de Wooncoach, coördineert de ingaande en uitgaande communicatie met stakeholders en voert heldere regie bij de voortgang en realisatie van marketing- en communicatieprojecten en bewonerscommunicatie.

Als Communicatieprofessional Marketing en Bewoners betrek je interne collega’s actief bij de totstandkoming van communicatie-uitingen, je houdt regie op bewonerszaken en weet de communicatie af te stemmen op de markt – en klantbehoefte. Je werkt intensief samen met de Algemeen Directeur en Wooncoach en draagt bij aan de verdere professionalisering van de interne – en externe communicatie en het bewonersinformatiesysteem binnen Heko, waarbij gezamenlijk eigenaarschap en een aantrekkelijke, prettige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden voorop staan.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Proactief identificeren en opvolgen van communicatie- en marketingkansen;
  • Het ontwikkelen van sterke communicatieplannen met haalbare communicatiebegrotingen;
  • Het ontwikkelen van sterke communicatie visuals en onderscheidende reclame-uitingen;
  • Het ontwikkelen van een helder intern communicatieprogramma dat voorziet in de informatiebehoefte van onze belangrijkste interne klant;
  • Het opvolgen van bewonerszaken en het uitzetten van acties in de verantwoordelijke projectteams;
  • Zekerstellen dat de bewonersklachten in behandeling worden genomen;
  • Het ontwikkelen van trendyanalyses;
  • Het inplannen van warme opnames;
  • Het mede-organiseren van bewonersdraagvlakmetingen;
  • Proactief (intern) aansturen op eenduidigheid en standaardisatie in communicatie-uitingen;
  • Het ontwikkelen en coördineren van de reclame-uitingen;
  • Het ontwikkelen en coördineren van het Heko communicatiehandboek;
  • Het ontwikkelen en coördineren van een social media instrumentarium;
  • Deelnemen aan samenwerking met Nok.5 zusterbedrijven, op het gebied van marketing, communicatie en bewonerszaken.

Profiel

  • Werkervaring – minimaal 2 jaar relevante werkervaring als communicatiespecialist, ervaring in de woningcorporatiesector is een sterke plus;
  • Opleiding– HBO bij voorkeur richting bedrijfscommunicatie/marketing;

Specifieke kennis en ervaring

  • Ervaring op het gebied van bedrijfscommunicatie in een B2B omgeving;
  • Aantoonbare ervaring met het maken van communicatie visuals, social media en andere online kanalen;
  • Managen van meerdere complexe communicatie – en marketing projecten tegelijkertijd, inclusief budgetbewaking;
  • Ervaring met het ontwikkelen van doelgerichte communicatieprogramma’s en campagnes;
  • Affiniteit met het verduurzamen van vastgoed en daarmee het creëren van een duurzamere wereld;
  • Aantoonbare ervaring met het maken van communicatie visuals, social media en andere online kanalen;

Competenties [TBD]

  • Ondernemend – proactief, doelgericht, commercieel, sterk klant- en relatiegericht, sterk probleemoplossend vermogen;
  • Adviseren – luistert en begrijpt behoefte van de markt en stakeholders en ondersteunt interne medewerkers bij het nemen van beslissingen.
  • Inlevingsvermogen – gevoel voor gesprekspartner en stakeholders, weet de behoeften en wensen van anderen te identificeren.
  • Inspireren – brengt frisse energie en beweegt anderen tot proactief gedrag;
  • Sensitieve teamspeler – zorgt bedrijf breed voor verbinding tussen verschillende betrokkenen in het proces, omgevingsbewustzijn en gevoel voor verhoudingen;
  • Beinvloeden – overtuigt anderen van inzichten en ideëen, weet dit in communicatie en geschrift over te brengen.
  • Plannen en organiseren – houdt toezicht op de voortgang van verbeterprojecten, bewaakt dit en is in staat om tijdig bij te sturen.
  • Resultaatgericht – streeft naar een goed eindresultaat, evalueert en verbetert processen en procedures om het resultaat te verbeteren.

Vergoeding/waardering

  • Competitieve beloning met eindejaarsuitkering;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder:
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Een individueel opleidingsbudget van 1.500 EUR per jaar
  • 25 vakantiedagen per jaar (obv 37,5 uur per week) en 7 ATV dagen
  • Een goede pensioenregeling via het BPF
  • Verschillende uitjes zoals borrels, wijnproeverij, etentjes, sportieve activiteiten.


Functie:Marketing, Communicatie en Wonen coördinator
Startdatum:17-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2850 – 4200
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Communicatie en Marketing coördinator Heko ‘Zorgt voor Vastgoed’ 17-11-2023

Bekijk ook andere vacatures