Vacature Contract Supervisor

Contract Supervisor in s-Gravenhage

CEVA,。,。 Mathieu Friedberg CEVA Logistics

528659

8/12/2023

Contract Supervisor

Den Haag, Netherlands

Contract Logistics

36-40

CEVA Logistics biedt wereldwijde supply chain oplossingen om mensen, producten en leveranciers over de hele wereld met elkaar te verbinden. Aanwezig in 170 landen en met meer dan 110.000 werknemers verspreid over 1.300 vestigingen, zijn we goed op weg om onze visie te verwezenlijken: een wereldwijde top 5 3PL zijn.

Wij geloven dat onze medewerkers de sleutel zijn tot ons succes. We stellen ons diverse, wereldwijde team in staat om samen met onze klanten waarde te creëren door middel van onze oplossingen in contract logistics en air, ocean, ground, en finished vehicle transport. Daarom biedt CEVA Logistics een dynamische en uitzonderlijke werkomgeving die persoonlijke groei, innovatie en voortdurende verbetering stimuleert.

DARE TO GROW! Kom werken bij CEVA Logistics, en je maakt deel uit van een team dat creativiteit waardeert, moed en ondernemerschap aanmoedigt, en toegewijd is aan excellentie in alles wat we doen. Sluit je aan bij onze missie om de toekomst van de wereldwijde logistiek vorm te geven terwijl we een wereldleider in de logistieke sector worden. Wij blijven in hoog tempo groeien. Durf jij met ons mee te groeien?

Voor ons multi-user warehouse in Den Haag zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven Contract Supervisor. De huidige Contract Supervisor groeit door naar de functie van Contract Manager, dus jij hebt straks een leidinggevende die jouw functie goed kent, waardoor jullie veel van elkaar kunnen leren! Als Contract Supervisor ben je verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van het contractbeleid van twee klanten. Het doel van jouw functie is te zorgen dat de dienstverlening conform klantafspraken en naar meer dan volle tevredenheid wordt uitgevoerd. Dit doe je samen met jouw Customer Service team, dat bestaat uit 7 jonge, ambitieuze mensen. Zij voeren de operationele werkzaamheden uit, en jij monitort de voortgang en resultaten.

WAT GA JE DOEN?

Als Contract Supervisor ben je leidinggevende van zeven customer service en administratieve medewerkers. Zij zijn verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de uitgaande zendingen en de daarbij komende dienstverlening naar de twee klanten. Jij behoudt het overzicht hierover, hebt contact met de klant wanneer er afwijkingen zijn, en bent het eerste aanspreekpunt van de klant als het om operationele zaken gaat. Het team is jong en ambitieus, heeft verschillende nationaliteiten, en zoekt een leidinggevende die hen coacht en begeleidt om zich verder te kunnen ontwikkelen. Je brengt structuur aan binnen de werkzaamheden van het team en ook binnen de interne en externe communicatie vanuit dit team. Ook zorg je er voor dat het team efficient en effectief kan werken, en zoek je naar mogelijkheden om dit te verbeteren.

De klanten die je met jouw team bedient zijn retail klanten. Eentje is een fashion klant, die zowel actief is met e-commerce als in de retail. De andere is een computer en electronica klant.

Een andere belangrijke verantwoordelijkheid als Contract Supervisor is dat je nauw samenwerkt met jouw leidinggevende, de Contract Manager. Jij levert een waardevolle bijdrage in het bepalen van het contractbeleid en de maandelijkse en kwartaallijkse updates. Dit doe je zowel door mee te denken en overleggen bij te wonen, als dit alles te onderbouwen met data, analyses en rapportages. Tot slot bereid je ook de wekelijkse en maandelijkse facturatie voor die naar de klanten worden verstuurd.

Een concreet overzicht van je werkzaamheden zijn:

  • Leidinggeven, coachen en helpen ontwikkelen van een team van 7 customer service en administratieve medewerkers;
  • Opzetten en uitvoeren van projecten voor de verbetering van processen en werkzaamheden;
  • Input leveren aan de Contract Manager ten aanzien van het contractbeleid en het budget met bijbehorende aanvragen;
  • Voorbereiden van en deelnemen aan periodieke overleggen met de klant (elke maand en elk kwartaal);
  • Rapporteren van de voortgang van werkzaamheden richting de klant en de interne organisatie. Met de klant heb je periodiek operationeel en commercieel overleg. Je bespreekt rapportages, wensen en knelpunten en doet hierbinnen verbetervoorstellen.

Je werkt van maandag t/m vrijdag en je werktijden zijn flexibel in te delen binnen kantooruren (07:00-18:00 uur). Daarnaast is er de mogelijkheid voor een part-time dienstverband, minimaal 36 uur.

WAAR ZIJN WE NAAR OP ZOEK?

Wij zoeken iemand met (enige) leidinggevende ervaring, die in en met een jong en ambitieus team ervoor zorgt dat de werkzaamheden in goede orde verlopen. Je bent pro-actief en hebt een aanpakkende houding als het gaat om het verlenen van een uitstekende dienstverlening en het signaleren en uitvoeren van verbeteringen. Je wilt een voorbeeld zijn voor anderen en hebt een enthousiaste, positieve mindset. Engels is een must, vloeiend Nederlands is geen vereiste. Het opzetten en beheren van rapportages is jou niet onbekend, je hebt ervaring met het behalen en vastellen van KPI's en je hebt ervaring in het succesvol onderhouden van een team. Daarnaast breng je de volgende ervaring en kennis met je mee:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring een leidinggevende functie;
  • Uitstekende kennis van logistieke processen en ervaring met geautomatiseerde informatiesystemen;
  • Ervaren met het verwerken van data en dit omzetten in presenteerbare rapportages, voor zowel interne collega's als de klant;
  • Ervaring in het opzetten en uitvoeren van (verbeter)projecten;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een must, Nederlands is geen vereiste.

WAT BIEDEN WE JOU?

Bij CEVA Logistics zijn volop mogelijkheden om het beste uit jezelf en je carrière te halen. Naast een dynamische omgeving waarin we met elkaar in hoog tempo en op resultaatgerichte wijze onze doelen bereiken, bieden we een functie met ruimte voor plezier en verbinding. Deze rol kan de eerste stap zijn van een breed carrière pad binnen onze organisatie. De mogelijkheden om je eigen pad te bewandelen zijn eindeloos!

Daarnaast bieden we:

  • Een salaris tussen € 3.143,96 en € 4.450,05 (inschaling afhankelijk van je werkervaring en opleidingsniveau);
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • 25 vakantiedagen + 5 ADV dagen en de mogelijkheid tot het (ver)kopen van extra verlof (bij een fulltime dienstverband);
  • De mogelijkheid voor een part-time dienstverband (minimaal 36 uur);
  • Een telefoon en laptop van CEVA;
  • Goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding en 8% vakantiegeld
  • En de kans om jou zelf te ontwikkelen d.m.v. onze CEVA Academy.

Solliciteer direct via de knop of neem voor meer informatie contact op met () via telefoonnummer: (ook bereikbaar via WhatsApp) of mail je vraag naar .

Binnen CEVA waarderen en stimuleren we professionele en persoonlijke groei. Middels ons aanbod van verschillende ontwikkelmogelijkheden, zorgen we samen dat jij succesvol kunt zijn! Deze rol is de eerste stap naar een breed carrièrepad binnen bij CEVA. We verwelkomen je graag bij CEVA voor een uitdagende carrière.

Functie:contract supervisor
Startdatum:09-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3143 – 4450
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Contract Supervisor CEVA Logistics 09-12-2023

Bekijk ook andere vacatures