Contractmanager ICT
Omschrijving functie
Heb jij inzicht in de complexe wereld van ICT contracten, ervaring met het inrichten en beheren van een regie organisatie en kun jij zelfstandig werken als ICT contractmanager? Begrijp jij de consequenties van (niet) juiste contract uitvoering of wijzigingen daarin voor de gebruiker en voor een maatschappelijk organisatie als de VRH? Ben jij enthousiast over en proactief in het goed onderhouden van relaties met contractpartijen? Weet jij wel raad met uitdagingen en doe je met gemak verbetervoorstellen? Zoek je een boeiende en afwisselende baan in een prettige werkomgeving die ertoe doet? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als contractmanager ICT ben je de schakel tussen onze ICT-leveranciers en contracteigenaren binnen de eigen organisatie. Jij bent degene die de prestatieafspraken maakt en beheert en je zorgt voor de totstandkoming van (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten om de kwaliteit van de dienstverlening te monitoren.
Je bent het aanspreekpunt voor collega's binnen en buiten het team en je participeert daarnaast als projectmedewerker in uiteenlopende inkoop- en aanbestedingstrajecten. Je bent ook een betrouwbare adviseur voor het management en dat maakt het tot een veelzijdige functie waarbij ICT-kennis, contractuele kennis, financiële kennis én adviesvaardigheden de basis vormen.
De samenwerking tussen contractmanagement en ICT-beheer werpt goede vruchten af. Voor ons als organisatie is dit heel belangrijk!
Ellen Momma-Vermaak, Hoofd Facilitair bedrijf
Wat bieden wij jou?
Wat breng je mee?
Met wie ga je samenwerken?
Je wordt onderdeel van het team Inkoop en contractmanagement. Samenwerken met en achtervang zijn voor collega's en gezamenlijk werken aan de ontwikkeling van het team valt hier onder. Verder werk je nauw samen met het team ICT-beheer.
Het team Inkoop en Contractmanagement is een klein (2 inkopers, 3 contractmanagers en een contractbeheerder) en specialistisch team, waarbij jij de rol van ICT-contractmanager zal vervullen.
Het Team ICT-beheer is verantwoordelijk voor het functioneel beheer van de generieke applicaties (kantoorautomatisering, communicatie, archivering, meldingssystemen), het aansturen van de ICT-contract partners, procesbeheer, advies, coördinatie met de decentrale functioneel beheerders, security beheer, werkplekbeheer, licentiebeheer en de aansturing van de (uitbestede) Servicedesk.
Ben je direct enthousiast? Solliciteer dan snel voorzien van motivatiebrief en CV via de sollicitatiebutton. De selectieprocedure bestaat uit een briefselectie en een gesprek met een selectiecommissie. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Heb je eerst nog inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Arjo Dogterom, senior adviseur Inkoop en contractmanagement via telefoonnummer . Voor vragen over de selectieprocedure kun je contact opnemen met , , via telefoonnummer .
Wat kun je verwachten?
Word jij enthousiast van deze vacature? Uiterlijk binnen één week na het sluiten van de reactietermijn hoor je van ons of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. De uitnodiging ontvang je in principe per e-mail, maar het kan ook dat we eerst bellen om een datum en tijd af te spreken.
Eerste gesprek
Tijdens het eerste gesprek maken we kennis met elkaar. We leren jou kennen en bespreken jouw eerdere werkervaring. Ook bespreken we de inhoud van de functie, zodat je een goed beeld krijgt van de bijbehorende taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Er is natuurlijk ook volop kans om vragen aan ons te stellen!
Assessment
Hebben we een match? Dan vragen we jou tot slot om een assessment te maken. Hiermee krijgen we allebei goed inzicht in jouw kwaliteiten en ontwikkelkansen in relatie tot deze functie. Een waardevolle kans!
Arbeidsvoorwaarden
Is de match wederzijds? Dan doen wij jou een passend aanbod en gaan daarover in gesprek. Hopelijk word je onze nieuwe collega.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure
Locatie:
Den Haag
Vakgebied:
Opleiding:
Dienstverband:
Parttime Fulltime Tijdelijk met uitzicht op vast
Voor vragen over de sollicitatieprocedure
Functie: | contractmanager ict |
Startdatum: | 16-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4010 – 5773 |
Uren per week: | 30 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.