Houd jij van inspireren, mooie plannen maken en het coördineren van projecten en evenementen? Ben jij bekend met de rol die vrije tijd kan hebben bij het herstel van het gewone leven van onze deelnemers? Dan heb jij de juiste vacature gevonden! Je fungeert als aanjager van vrije tijd: je motiveert en adviseert het MT, leidinggevenden en begeleiders. Je enthousiasmeert en inspireert hen om de vrije tijd van deelnemers op een goede manier in te (laten) vullen. De functie is zowel strategisch als praktisch van aard. Je denkt na over vrijetijdsprogramma’s en de plek hiervan binnen onze hulpverlening. Je bedenkt hierbij projecten rondom vrije tijd en werkt deze zo uit dat de stap zo laagdrempelig mogelijk wordt voor deelnemers om hieraan mee te doen. Enkele voorbeelden van projecten uit de afgelopen periode zijn het regionale Talentenfestival, Life Goals / sportprojecten, een kunstatelier en een rapproject voor jongeren. Nieuwe projecten ontstaan vaak op basis vanuit vraag van deelnemers en/of begeleiders. Het komt ook voor dat een samenwerkingspartner zich meldt met een mooie kans. Je verkent zelf ook potentiële partijen om mee samen te werken.Je bent onderdeel van de afdeling Participatie , maar je hebt vooral veel contact met de (activiteiten)begeleiders op de afdelingen: zij zijn je aanspreekpunt. Verder werk je regelmatig samen met de vrijwilligerscoördinator en de afdeling Communicatie. Je kunt sparren met de coördinatoren vrije tijd van andere regio’s.Tijdens een werkweek ga je bij enkele zorglocaties langs voor afspraken, houd je je bezig met lopende en nieuwe vrijetijdsprojecten, en onderhoud je contact met externe relaties zoals sportclubs en buurthuizen. Verder werk je je planning even bij, zet je acties uit, werk je aan je jaarplan en denk je verder na over hoe vrije tijd een plek kan krijgen in de organisatie. Je werkt in principe tijdens kantoortijden, maar af en toe werk je voor een project ook in de avond (bijvoorbeeld als je een event organiseert). Je hebt HBO werk- en denkniveauJe wilt 32 uur per week werkenJe bent creatief en hebt allerlei ideeën voor (het stimuleren van) vrijetijdsbestedingJe kunt projectmatig werken – je stuurt projecten aan op zowel overkoepelend als detailniveauJe kunt goed zelfstandig functioneren en je solo bewegen binnen onze regionale organisatieJe kunt mensen enthousiasmeren en positieve energie overbrengenJe weet collega’s en (nieuwe) samenwerkingspartners te binden aan en in te zetten voor vrijetijdsprojectenJe kunt bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag aanleverenJe bent christen en kunt aangeven wat dat voor jou betekent. Wil je hier meer over lezen? Kijk dan op www.legerdesheils.nl/identiteit.Je mag werken in een organisatie die ertoe doet in de samenleving. Jouw werk is daarmee van grote waarde. Wij bieden jou daarom:Een contract voor 32 uur per weekEen salaris volgens de Cao Sociaal Werk, schaal 8. Het bijbehorende salaris is minimaal € 3.250,- en maximaal € 4.547,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijdEen contract voor een jaar met de intentie deze te verlengen of om te zetten naar een vast contractAantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals opname in het pensioenfonds (PFZW), een loopbaanbudget (voor duurzame inzetbaarheid) en keuzebudget (o.a. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%)170 Verlofuren per jaar bij een fulltime dienstverband (à 36 uur per week)Reiskostenvergoeding, een NS Business Card en/of een thuiswerkvergoedingRuimte om jezelf te ontwikkelen binnen een professioneel teamEen passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie gericht op jouw werkgebiedHet Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 75.000 mensen. Meer informatie over ons werk vind je op: www.legerdesheils.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Voel je vrij om contact met ons op te nemen. Voor vragen over de functie kun je terecht bij Barbara van Spréw, Manger Directiezaken via 06 29679848. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Mail dan naar nw.recruitment@legerdesheils.nlAcquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Functie: | Leidinggevende functies op het gebied van professionele diensten, niet elders geclassificeerd |
Startdatum: | 08-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 4 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.