Vacature Customer Journey Expert

Customer Journey Expert in Rijswijk Zh

Customer Journey Expert

Rijswijk

32 - 37.5 uur

HBO

Customer Journey Expert

Rijswijk

HBO

32 - 37.5 uur

Het CBR is op zoek naar een ervaren professional om onze afdeling Expertisecentrum Klant en Communicatie (EKC) te versterken in de rol van Customer Journey Expert.De standplaats voor deze functie is Arnhem. Voor het EKC werken ook collega's in andere functies vanuit het CBR hoofdkantoor in Rijswijk. Het is voor deze functie daarom van belang dat je bereid bent om op beide locaties te werken. Over het algemeen kun je er vanuit gaan dat er per week gemiddeld 2 dagen in Arnhem en 1 dag per week in Rijswijk werkt. Uiteraard heb je zelf regie over jouw agenda maar er wordt flexibiliteit van je verwacht waar nodig.

Jouw uitdaging

Bijdragen aan de verkeersveiligheid en mobiliteit van Nederland? Als Customer journey expert bij het CBR til jij de klantreis naar een hoger niveau. We luisteren naar onze klanten en nemen hun behoefte serieus. Maak met jouw kennis en expertise een positieve impact op zowel de klant als de organisatie. Samen met jouw gloednieuwe klantreisteam geef je vorm aan de klantreizen en breng je concrete verbeteringen tot stand. Verder vertaal je de bredere doelen van het CBR naar concrete acties en stuur je actief aan op succes.
Als Customer journey expert:

  • Vertaal je CBR brede doelstellingen naar de eigen klantreis
  • Stuur je actief aan op het behalen van de bedrijfs- en klantdoelstellingen over een specifieke klantreis. Daarvoor zet je data en inzichten m.b.t. klantreisbeleving uit je team in
  • Voer je de regie over de wenselijkheid en prioritering t.a.v. verbetervoorstellen voor de klantreis, op basis van waarde 'voor' en 'van' de klant
  • Breng je relevante stakeholders bij elkaar om divisie overstijgende klantreisverbeteringen te realiseren
  • Zorg je voor de implementatie van de geprioriteerde verbetervoorstellen
  • Investeer je in samenwerking: je houdt continu contact met enerzijds het EKC en anderzijds de divisies om kwaliteit te borgen, continue verbetering te genereren en efficiëntie in samenwerking mogelijk te maken
  • Initieer, ondersteun en versnel je veranderprocessen

Wie ben jij?

Ben jij een bevlogen professional met een uitgesproken klantgerichte instelling? Toon je resultaatgerichtheid en ben je bedreven in het behalen van doelstellingen? Met jouw ruime ervaring in verbeterportfolio management weet je welke prioriteiten te stellen. Daarnaast onderscheid je hoofd- en bijzaken als geen ander.

Wij vragen:

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van customer experience
  • Ervaring met agile en projectmatig werken
  • Een sterk ontwikkeld organisatiebewustzijn en -sensitiviteit

Als jij jezelf herkent in deze beschrijving, nodigen we je van harte uit om te solliciteren en deel uit te maken van ons team bij het CBR.

Waarom het CBR?

Bij het CBR krijg je een afwisselende, betekenisvolle en uitdagende functie binnen een ambitieuze, professionele en groeiende organisatie. Verandering en vernieuwing staan hoog op de agenda en er is veel ruimte voor eigen inbreng.
Daar horen natuurlijk ook goede arbeidsvoorwaarden bij:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een bruto maandsalaris van maximaal € 5.337,67 op basis van 37,5 uur (inschaling is afhankelijk van de ervaring)
  • Naast het salaris ontvang je per 1 januari 2024 een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,33% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen.
  • Een verantwoordelijke, zelfstandige en impactvolle functie met veel uitdagingen
  • Een goede werk/privébalans, inclusief mogelijkheid tot thuiswerken
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals verlofregeling, pensioenopbouw via het ABP, laptop en telefoon
  • Een fietsregeling
  • Een vergoeding van € 40,- bruto per maand voor je zorgverzekering
  • Volop trainings-, opleidings- en ontwikkelmogelijkheden

Over het CBR

Bij het CBR zetten we ons dagelijks in voor de verkeersveiligheid in Nederland, en dit doen we samen met een team van 1.800 professionals. Ons doel is ervoor te zorgen dat iedereen op een veilige en verantwoorde manier aan het verkeer kan deelnemen.
Met jaarlijks meer dan 1.300.000 afgenomen examens, variërend van auto, brommer, motor, vrachtwagen tot binnenvaart en privévliegers, spelen wij een essentiële rol in de veiligheid op de weg, water en in de lucht. Naast verkeersexamens beoordelen we ook de gezondheid van bestuurders om te waarborgen dat zij veilig kunnen blijven rijden. Per maand ontvangen we zo'n 2.000 meldingen van de politie over onveilig rijgedrag, waarbij vaak alcohol, drugs of medische oorzaken een rol spelen. In dergelijke gevallen bekijken we wat nodig is om weer veilig de weg op te kunnen.
Naast ons directe aandeel in verkeersveiligheid, vervullen we een bredere rol door mee te gaan met de nieuwste ontwikkelingen, onze klanten goed te informeren en te begeleiden, en samen te werken met partners en belangenverenigingen. Bij het CBR geloven we in gedeelde verantwoordelijkheid voor veiligheid in het verkeer.

EKC - een wendbaar team
Het EKC stelt CBR in staat de beleving van klanten te verbeteren. We helpen onze collega's in de divisies met inzichten in klantbehoeften en inlevende benaderingswijzen. We doen onderzoek. Leren voortdurend. Passen toe en optimaliseren weer. Ook verbetert het EKC de klantbeleving en reputatie direct: met portalen, social campagnes, een newsroom en een klantcontactcenter. Je begrijpt: we bouwen aan een wendbaar team.
Het EKC is dé plek waar je jouw klantgerichtheid en behulpzaamheid kunt combineren met je expertise. Als contentspecialist krijg je de kans om een breed scala aan mensen te bereiken en echt het verschil te maken in je werk. Sluit je aan bij ons team om met jouw ervaring in het bedrijfsleven of de publieke sector het CBR te versterken.Als Customer Journey Expert krijg je de kans om met jouw ervaring in het bedrijfsleven of de publieke sector het verschil te maken voor een breed scala aan mensen. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de verdere versterking van het CBR.
Selectieprocedure:
Onze selectieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes, waarbij een assessment tot de mogelijkheden behoort. Voorafgaand aan het eerste sollicitatiegesprek vindt een korte telefonische intake plaats met onze , . Bij indiensttreding vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een relevante referentie.

Vragen over werken als Contentspecialist bij CBR? Voor vragen over werken als Customer Journey Expert bij CBR, staat onze Recruiter klaar om je alles te vertellen. Je kunt Carel bereiken door een app te sturen naar: 1.

Bij het CBR verwelkomen we iedereen om zich bij ons aan te sluiten, ongeacht achtergrond, beperkingen of uitdagingen. We geloven dat iedereen met zijn of haar unieke talenten een waardevolle bijdrage kan leveren aan het CBR. Aarzel niet om te solliciteren als deze vacature bij jou past. Voel je uitgenodigd om deel uit te maken van ons team en samen te werken aan onze ambitieuze doelen. We kijken ernaar uit om jouw talent en expertise te verwelkomen!

1 Stuur een e-mail

Functie:customer journey expert
Startdatum:20-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5337 – 5337
Uren per week:32 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Journey Expert CBR 20-12-2023

Bekijk ook andere vacatures