Vacature Customer Journey Specialist Bankassurance

Customer Journey Specialist Bankassurance in s-Gravenhage

Waarom Nationale-Nederlanden

  • Support +20 miljoen klanten
  • Sterk Nederlands merk
  • Inclusieve werkgever
  • Werken aan vitaal Nederland

Als Customer Journey Specialist bij Nationale Nederlanden Bank werk je de op vier na grootste bank van Nederland. We helpen klanten om, naast hun financiën, hun schadeverzekeringen altijd, overal en vanaf elk apparaat te beheren. Dat is onze missie.
Dé optimale klantervaring voor onze klanten: dat is jouw missie. Je gebruikt jouw CX vaardigheden om samen met je collega's klantproblemen snel om te draaien in gefundeerde verbetervoorstellen waar onze klanten én business blij van worden!

Wat ga je doen?

Als Customer Journey Specialist ben je verantwoordelijk voor het identificeren van de behoeften van de klant en het nemen van proactieve stappen om positieve ervaringen te behouden. Jij zorgt ervoor dat wij de klant met open armen ontvangen. Géén drempels opwerpen, maar het juist makkelijk maken om klant te worden. Je maakt NN waardevoller voor de klant, bijv. door alle services in de app beschikbaar te maken. Je werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Vertalen van klantinzichten naar bruikbare verbeterkansen met behulp van klantdata, -feedback en relevante onderzoeksmethoden (ook customer journey management)
  • Inrichten van customer feedback metingen zoals CES, NPS en ITV voor het team, samen met de customer feedback manager
  • Samenwerken met o.a. propositie- en database marketeers, communicatie specialisten en IT ontwikkelaars en betrekken van stakeholders die relevant zijn voor besluitvorming en prioritering
  • Bijdragen aan je eigen en gezamenlijke vakontwikkeling via het NN Research gilde
  • Met deze verantwoordelijkheden werk je nauw samen met je collega's en andere stakeholders om de beste klantervaring te bieden

Wat wij jou bieden

NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:

  • Salaris tussen € 4.462 en € 6.375 afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • 13de maand en vakantiegeld, maandelijks uitbetaald bij je salaris
  • 27 vakantiedagen bij een werkweek van 5 dagen en één Diversiteitsdag
  • Een moderne pensioenregeling uitgevoerd door BeFrank
  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden
  • NS Business Card 2e klas, waarmee je onbeperkt kunt reizen, ook privé. Reis je liever met eigen vervoer? Declareer dan je kilometers.
  • Thuiswerkvergoedingen voor internet en een goede werkplek

Je eerste week

08:00 12:30 18:00

Wat je meebrengt

Je bent iemand die de samenwerking opzoekt om een bijdrage te leveren aan gemeenschappelijke doelen. Je ziet mogelijkheden om verbeteringen in de praktijk te brengen en kan jou stakeholders met argumenten en energie overtuigen. Uiteraard heb je:

  • Een afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding in bijv. marketing en communicatie
  • 5+ jaar ervaring als customer journey / experience specialist in een agile omgeving
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (ook storytelling) en het vermogen om te luisteren, te betrekken en te motiveren
  • Sterk probleemoplossend, organiserend vermogen en ervaring met het toepassen van klantonderzoek
  • Een data-gedreven mindset via customer feedback en journey management en/of lean etc. Daarnaast is het belangrijk om je snel te kunnen aanpassen in een veranderende groeiomgeving

Buiten het team maak je deel uit van het Research Gilde. Hier bespreken we ons vak met meer vanuit alle hoeken van het bedrijf en zorgen we dat we samen blijven leren en ontwikkelen. Alle Customer Researchers komen ook regelmatig samen voor kennisdeling en inspiratiesessies. En borrels natuurlijk, ook gezellig!

Onze kantoren zijn 100% circulair gerenoveerd. Zero waste, maar zonder concessies te doen aan het ontwerp.

Onze in-house 'event space' is hét creatieve centrum voor het delen van kennis.

Bij NN werken we hybride. Samen met jouw team bepaal jij waar en wanneer je werkt.

'Ýou Matter', dat is onze merkbelofte.

Het kantoor is een ontmoetingsplek, met ruimte om te brainstormen en samen te werken.

Ons hoofdkantoor ter gelegenheid van het event: 'Den Haag Stad Escher' in 2023.

Wij delen dit graag met elkaar.

Wij geloven in de kracht van kunst en zijn trotse partner van het Mauritshuis.



Functie:customer journey specialist
Startdatum:05-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4463 – 6376
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Journey Specialist Bankassurance NN Group 05-01-2024

Bekijk ook andere vacatures