Waarom Nationale-Nederlanden
Als Customer Journey Specialist bij Nationale Nederlanden Bank werk je de op vier na grootste bank van Nederland. We helpen klanten om, naast hun financiën, hun schadeverzekeringen altijd, overal en vanaf elk apparaat te beheren. Dat is onze missie.
Dé optimale klantervaring voor onze klanten: dat is jouw missie. Je gebruikt jouw CX vaardigheden om samen met je collega's klantproblemen snel om te draaien in gefundeerde verbetervoorstellen waar onze klanten én business blij van worden!
Wat ga je doen?
Als Customer Journey Specialist ben je verantwoordelijk voor het identificeren van de behoeften van de klant en het nemen van proactieve stappen om positieve ervaringen te behouden. Jij zorgt ervoor dat wij de klant met open armen ontvangen. Géén drempels opwerpen, maar het juist makkelijk maken om klant te worden. Je maakt NN waardevoller voor de klant, bijv. door alle services in de app beschikbaar te maken. Je werkzaamheden omvatten onder andere:
Wat wij jou bieden
NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:
Je eerste week
08:00 12:30 18:00
Wat je meebrengt
Je bent iemand die de samenwerking opzoekt om een bijdrage te leveren aan gemeenschappelijke doelen. Je ziet mogelijkheden om verbeteringen in de praktijk te brengen en kan jou stakeholders met argumenten en energie overtuigen. Uiteraard heb je:
Buiten het team maak je deel uit van het Research Gilde. Hier bespreken we ons vak met meer vanuit alle hoeken van het bedrijf en zorgen we dat we samen blijven leren en ontwikkelen. Alle Customer Researchers komen ook regelmatig samen voor kennisdeling en inspiratiesessies. En borrels natuurlijk, ook gezellig!
Onze kantoren zijn 100% circulair gerenoveerd. Zero waste, maar zonder concessies te doen aan het ontwerp.
Onze in-house 'event space' is hét creatieve centrum voor het delen van kennis.
Bij NN werken we hybride. Samen met jouw team bepaal jij waar en wanneer je werkt.
'Ýou Matter', dat is onze merkbelofte.
Het kantoor is een ontmoetingsplek, met ruimte om te brainstormen en samen te werken.
Ons hoofdkantoor ter gelegenheid van het event: 'Den Haag Stad Escher' in 2023.
Wij delen dit graag met elkaar.
Wij geloven in de kracht van kunst en zijn trotse partner van het Mauritshuis.
Functie: | customer journey specialist |
Startdatum: | 05-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4463 – 6376 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.