Customer Researcher (UX)
Customer Researcher (UX)
logo nn.svg
Snel naar:
Je werkweek %} Je werkplek
We bieden je
Waarom Nationale-Nederlanden
Jij begrijpt precies het gedrag van onze klanten, hun behoeftes en motivaties, want je laat er nogal wat analyses en observaties op los. Zo help je ons de meest optimale klantreizen te realiseren, waardoor onze klanten zich heel goed geholpen voelen.
Wat ga je doen?
Jij zet de klantervaring centraal zodat we tot de kern van de klantvraag komen. Je voert hiervoor kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeken uit. Denk bijvoorbeeld aan interviews, usabilitytesten, surveys, data-analyse en heatmaps. Je bekijkt kritisch welke onderzoekaanpak het beste past bij de vraag die er ligt. Die vraag komt soms vanzelf jouw kant op en in andere gevallen zie je zelf welke vraag aandacht nodig heeft.
In jouw rol ondersteun je Schade Intermediair door klantbehoeftes centraal te stellen en oplossingen te creëren die voor de klant waarde toevoegen. Dat doe je niet alleen; je werkt veel samen met je collega's van Schade Intermediair en het NN Research team. Collega's krijgen dankzij jou zicht op de slagingskans van hun (deel)oplossingen. Zijn hun oplossingen echt gebruiksvriendelijk en toegankelijk? Samen met jouw collega's zet jij de inzichten om in kansen voor de organisatie, daarmee help je je collega's echt verder.
Wat wij jou bieden
NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:
Je eerste week
08:00 12:30 18:00
Je zal samenwerken met
Je bent onderdeel van het team Marketing & Distributie maar werkt ook \nauw samen met de collega's binnen de EPT's van Schade Intermediair. Samen zorgen jullie ervoor dat klantgericht werken de norm wordt.
'Wanneer iedereen het opgeeft, begint voor mij de uitdaging'
Onze kantoren zijn 100% circulair gerenoveerd. Zero waste, maar zonder concessies te doen aan het ontwerp.
Onze in-house 'event space' is hét creatieve centrum voor het delen van kennis.
Bij NN werken we hybride. Samen met jouw team bepaal jij waar en wanneer je werkt.
'Ýou Matter', dat is onze merkbelofte.
Het kantoor is een ontmoetingsplek, met ruimte om te brainstormen en samen te werken.
Ons hoofdkantoor ter gelegenheid van het event: 'Den Haag Stad Escher' in 2023.
Wij delen dit graag met elkaar.
Wij geloven in de kracht van kunst en zijn trotse partner van het Mauritshuis.
Kan ik je ergens mee helpen?
Functie: | customer researcher ux |
Startdatum: | 13-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 6375 – 6375 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.