Ben jij een organisatietalent met een vriendelijke glimlach en een hands-on mentaliteit? Heb je affiniteit met een politiek-bestuurlijke omgeving en wil je een sleutelrol spelen in het optimaal functioneren van de directeur? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als directieondersteuner bij de gemeente Den Haag krijg je de kans om jezelf te ontplooien in een inspirerende omgeving vol uitdagingen.
Wat bieden wij jouJij bent een enthousiaste professional die zich thuis voelt in de wereld van politiek en bestuur. Met jouw flexibiliteit, daadkracht en dienstverlenende instelling ben je het perfecte visitekaartje voor onze organisatie. Je bent representatief, werkt nauwkeurig, en weet als geen ander hoofdzaken van bijzaken te scheiden. Als netwerker en verbinder weet je moeiteloos contacten te leggen en te onderhouden. Je beschikt over een groot probleemoplossend vermogen en organisatorisch talent. Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel, en gevoelige informatie is bij jou in goede handen. Je bent niet bang om de regie te pakken en draagt actief bij aan het succes van de directeur. Stress? Dat is voor jou geen probleem, zelfs niet in hectische en dynamische situaties.
Als directieondersteuner ben je een onmisbare schakel binnen het Stafbureau DBV. Samen met collega’s bied je ondersteuning aan de directie, waarbij je indien nodig bijspringt voor je teamgenoten. Je houdt een vinger aan de pols binnen de portefeuille, de dienst en de gemeente.
Jouw voornaamste focus ligt op agendabeheer voor de directeur P&O en het leggen van contacten voor (groeps-)afspraken. Jij bent de spil in het plannen, maken, aanpassen en verzetten van (complexe, intensieve en soms ad hoc) afspraken met zowel collega’s als externen. Met een proactieve houding organiseer en bereid je overleggen voor, bewaak je afspraken en handel je correspondentie en actiepunten zorgvuldig af.
Deze uitdagende en afwisselende functie speelt zich af in een organisatie waar veel gebeurt. Samen met directieadviseurs, managementondersteuners en bestuursassistenten zorg je voor een soepele samenwerking en fungeer je als intermediair tussen leidinggevenden, medewerkers en relaties binnen én buiten de organisatie. Onze enthousiaste en doelgerichte organisatie van ongeveer 250 medewerkers staat te popelen om jou te verwelkomen!
Bij de Dienst Bedrijfsvoering (DBV) zoeken we voor de portefeuilledirecteur Personeel en Organisatie ondersteuning van het management. Ben jij als managementondersteuner de energieke spin het web? Voel jij je thuis in een rumoerige omgeving waar jij de rust bewaart? Plan en organiseer jij de meest ingewikkelde agenda’s als de beste? Neem je graag initiatief en vind je vele dagelijkse contact leuk? Dan wil jij vast een breed scala aan taken en dan is dit voor jou een leuke uitdaging!
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Directieondersteuner, Directiesecretaresse |
Startdatum: | 28-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.