Vacature Facilitair Manager

Facilitair Manager in s-Gravenhage

Facilitair manager

De Carnegie Stichting is eigenaar en beheerder van het Vredespaleis. In het Vredespaleis zijn het Internationaal Gerechtshof van de Verenigde Naties en het Permanent Hof van Arbitrage gevestigd, alsmede de Haagse Academie voor Internationaal Recht. Deze gerenommeerde instellingen worden ondersteund door de Bibliotheek van het Vredespaleis. Tevens biedt de Carnegie Stichting ruimte aan activiteiten en evenementen en ontvangt zij met regelmaat diplomatieke gasten.

Ben jij het schaap met de vijf poten die in een unieke omgeving het verschil wil maken bij de realisatie van een excellente dienstverlening, daarbij verbindend samenwerkt, klantgericht is, een coach voor de collega's is en ook nog eens graag resultaten boekt? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe

Facilitair manager (36 uur).

In de functie van Facilitair Manager ga je de huidige facilitaire organisatie verder ontwikkelen. Hospitality en professionalisering zijn daarbij belangrijke speerpunten. Je maakt samen met de directeur, manager bibliotheek en financieel manager deel uit van het Managementteam (MT).

Je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken binnen de organisatie met een team van ca. 15 medewerkers, waarbij je wordt ondersteund door een facilitair coördinator, coördinator tuin en een bouwkundig projectleider (vacature). De facilitaire zaken binnen het Vredespaleis bestaan uit huisvesting, tuin en techniek, de facilitaire services en ICT-netwerkbeheer. Je geeft vorm aan en draagt bij aan de uitstraling en gastvrijheid van het Vredespaleis. Ook draag je vanuit je vakgebied bij aan de planvorming van de grootschalige renovatie van het monumentale gebouw. Je bent gesprekspartner naar leveranciers en de klantorganisaties.

  • Je geeft op coachende en heldere wijze leiding aan het facilitair team, je treedt hierbij op als verandermanager en toont voorbeeldgedrag;
  • Je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire services binnen het Vredespaleis en zorgt dat deze worden uitgevoerd op excellent service niveau. Hierbij heb je oog voor de nodige professionalisering van de werkprocessen;
  • Je initieert het opzetten van verbetertrajecten gericht op het inrichten van kwaliteitsmanagement, het contractenmanagement en het opstellen van service level agreements met de klantorganisaties;
  • Je zorgt voor het opstellen, beheren en (doen) uitvoeren van het meerjarig onderhoudsprogramma binnen het vastgestelde budget. Bij de uitvoering ben je verantwoordelijk voor de afstemming en coördinatie van projecten met de reguliere operatie binnen het paleis en treedt je op als gesprekspartner naar de klantorganisaties.

Functie-eisen:

  • Je werkt en denkt op HBO- of WO-niveau en je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van Facility Management, Hogere Hotelschool of vergelijkbaar;
  • Het motiveren, coachen en ondersteunen van een team en individuele medewerkers zit jou in het bloed;
  • Je krijgt energie van het samenwerken met klanten en het verbinden van verschillende partijen en dat doe je met een natuurlijke flair;
  • Je neemt 10 jaar ervaring mee op het gebied van excellente facilitaire- en technische dienstverlening;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift), beheersing van de Franse taal is een pré.

Een pré is ervaring met:

  • een dienstverlenende organisatie in een diplomatieke omgeving;
  • kennis van beveiliging;
  • het werken in een monumentale omgeving.

De werkgever biedt:
Een absoluut unieke en inspirerende werkomgeving, goed bereikbaar met het OV. Een open en leuke samenwerking met een enthousiast Managementteam en gemotiveerde medewerkers.

  • Een 36-urige werkweek en een bij de functie passende beloning schaal 13 (max € 7094);
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering (8,3% bruto van het jaarsalaris) en ABP-pensioen.

Heb je vragen over de functie en/of de procedure? Neem dan contact op met : .

Solliciteren:
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Bij onderwerp graag vermelden "Vacature Facilitair manager".



Functie:facilitair manager
Startdatum:22-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:7094 – 7094
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Facilitair Manager Carnegie-Stichting 22-12-2023

Bekijk ook andere vacatures