Vacature Financieel-administratief Medewerker

Financieel-administratief Medewerker in s-Gravenhage

News

The Hague Humanity Hub is hiring! Financieel-administratief medewerker (Nederlandstalig)

Vacature financieel-administratief medewerker

Ben je financieel-administratief sterk onderlegd en houd je van afwisseling? Wil jij je talenten inzetten en je verder ontwikkelen in een dynamische internationale omgeving, die ook nog eens bijdraagt aan een betere wereld? Ben je nauwkeurig en in staat om verschillende administratieve processen zelfstandig uit te voeren, met oog voor de zakelijke kant? Vind je het ook interessant om processen te verbeteren?

Je bent de ideale kandidaat als je meer dan 3 jaar relevante werkervaring hebt in een zakelijke omgeving. Wij zoeken een collega die goed onderlegd is in financiële administratie en het leuk vindt om ook andere werkzaamheden uit te voeren. Een goede match is iemand die snel leert, zelfstandig, gestructureerd en accuraat werkt en zich thuis voelt in een dynamische en internationale omgeving.

The Hague Humanity Hub is een jonge, dynamische en unieke non-profit organisatie die het Haagse ecosysteem voor vrede en recht ondersteunt door middel van drie dingen: bouwen aan een community van professionals, het uitvoeren van innovatieve programma's en evenementen en het beheren van een beeldschone campus in centrum Den Haag met café, vergaderzalen en co-working mogelijkheden.

Herken je jezelf in deze beschrijving? Kom dan bij ons werken als je deel wilt uitmaken van een ambitieus team waar je kennis, ideeën en werk gewaardeerd worden en je de ruimte krijgt om te leren. En je draagt zelf ook bij aan een betere wereld.

Startdatum: zo snel mogelijk
Duur: 1 jaar contract met mogelijkheid tot verlenging
32 uur (80%) per week
Locatie: The Hague Humanity Hub City Centre
Salaris: €2300 - 2700 (o.b.v. 100%), afhankelijk van skills & ervaring

Solliciteren

Wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan vandaag nog!

Stuur je CV en motivatiebrief uiterlijk februari 28 naar .

Deadline voor sollicitaties: januari februari 28

Wat ga je doen?

Een goede administratie is belangrijk voor het functioneren van onze organisatie. Als financieel-administratief medewerker zorg je voor een accurate financiële administratie, het beheer van service contracten en memberships, ondersteun je de HR-administratie en zorg je voor goede IT-support voor je collega's in samenwerking met onze IT partner. Daarnaast help je met het inrichten en verbeteren van processen. Je rapporteert aan de Finance & Admin Manager en je werkt nauw samen met de Community Manager en Managing Director. Je hebt ook veel contact met externe partijen zoals onze leden en leveranciers. Hieronder een overzicht van de belangrijkste taken.

Financiële administratie

  • Debiteuren- en crediteuren beheer
  • Bankbetalingen voorbereiden en verwerken in de administratie
  • Opstellen van rapportages
  • Bijhouden van de Financiële mailbox (direct contact met onze klanten)

Procesverbeteringen

  • Meedenken over en meewerken aan procesverbeteringen
  • Ondersteunen van collega's bij het doorvoeren van procesverbeteringen

Wat breng je mee



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:08-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2300 – 2700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel-administratief Medewerker The Hague Humanity Hub 08-12-2023

Bekijk ook andere vacatures