Vacature Financieel & HR Administratief Medewerker

Financieel & HR Administratief Medewerker in s-Gravenhage

Ben jij op zoek naar een rol waarin je uitgedaagd wordt, maar wel flexibiliteit hebt? En ben jij daarnaast goed met cijfers? Lees dan verder! Deze internationale organisatie zoekt een energieke financieel medewerker om financiële en HR-activiteiten op te pakken. Beheer loonpartners, verwerk transacties, stel facturen op en verzorg de financiële administratie. Kies of je vanuit huis of op kantoor in Den Haag deel uit maakt van het internationale team!

Omschrijving

Finance taken:

  • Beheer van loonpartners;
  • Opstellen en verzenden van verkoopfacturen;
  • Verwerken en betalen van inkoopfacturen;
  • Verwerken en rapporteren van onkostendeclaraties en creditcardtransacties;
  • Bijhouden van betalingen;
  • Beheer van bankrekeningen en transacties;
  • Uitvoeren van maandelijkse en kwartaal belastingbetalingen;
  • Opstellen van financiële rapporten en presenteren aan het managementteam.

HR taken:

  • Overzien van secundaire arbeidsvoorwaarden & pensioenen;
  • Toezicht houden op het verzekeringsportfolio en bijhouden van administratie;
  • Verlofadministratie;
  • Registratie van ziekteverzuim;
  • Voorbereiden van documentatie.


Functie:Financieel & HR Admnistratief Medewerker, Financieel & HR Administratief Medewerker
Startdatum:04-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3750 – 4583
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel & HR Administratief Medewerker Page Personnel 04-12-2023

Bekijk ook andere vacatures