Functioneel Beheerder (Team FA Support)
Zet jij jouw expertise in om ons team verder te brengen? Wij zijn benieuwd naar jouw enthousiasme en frisse ideeën!
Wat ga je doen?
Als functioneel beheerder binnen team FA Support ben je samen met de rest van het team verantwoordelijk voor de ondersteuning binnen de financiële modules van Oracle EBS. Je draagt onder meer zorg voor de gebruikersondersteuning, incidentenbeheer, wijzigingenbeheer, documentatie- en autorisatiebeheer en beveiliging. Hierbij hou je rekening met de geldende procedures en richtlijnen. Je volgt de ontwikkelingen in jouw vakgebied en maakt of coördineert verbetervoorstellen. Je fungeert als inhoudelijk vraagbaak over de technische uitvoering en inrichting van de administratie.
Je bent eerste aanspreekpunt op één of meer financiële processen. Je vervult ook een rol in de intake en ontwikkeling van RPA binnen de financiële administratie. Daarnaast ben je achtervang op andere modules en processen wanneer collega's afwezig zijn.
In je rol als aanspreekpunt op de financiële processen en modules heb je de volgende taken.
Je pakt zelfstandig (complexe) incidenten op. Je volgt actief de voortgang en afhandeling van dossiers, je houdt de aanvrager op de hoogte en stuurt bij waar nodig.
Je adviseert gevraagd en ongevraagd over doorontwikkeling van werkprocessen en de inrichting hiervan in Oracle in zowel procesgroepen als in gebruikersgroepen.
Bij wijzigingen in de modules, ben je medeverantwoordelijk voor het helder opstellen van de R&I, je coördineert de testwerkzaamheden, je biedt ondersteuning bij de implementatie en biedt nazorg wanneer dat nodig is.
Het team FA Support richt zich daarnaast op ontwikkeling van het eigen team en de werkzaamheden. Je draagt bij om als trekker één of meer van deze onderwerpen verder te brengen. Waarbij je verantwoordelijk bent voor de voortgang en het aanhaken van de juiste personen om een goed resultaat neer te zetten.
Wat vragen wij?
Je bent een proactieve teamspeler die gewend is te werken in een veranderende omgeving. Je kan goed luisteren wat nodig is en kan dit vervolgens vertalen naar oplossingen. Je werkt en denkt op hbo-niveau en hebt goede communicatieve vaardigheden. Je hebt ervaring in het maken van procesbeschrijvingen en werkinstructies. Je hebt ervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur in Oracle EBS zodat jij je zowel in de techniek als in de gebruiker kan verplaatsen. Kennis en een ervaring met financiële processen, bij voorkeur met Debiteuren, Crediteuren en Inkoop is een pre, evenals ervaring met TOPdesk.
Wat bieden wij?
Een verantwoordelijke en veelzijdige functie in een dynamische omgeving met veel ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast kun je rekenen op:
(schaal 10) op basis van een volledige (36-urige) werkweek;
omzetten in een vast dienstverband. Heb je bij de gemeente Den Haag een arbeidsovereenkomst voor
onbepaalde tijd of heb je recht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd in verband met de
ketenbepaling, dan behoud je je arbeidsrecht;
je krijgt diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) en de mogelijkheid je werk daar te doen waar het op
Ook kun je rekenen op een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket:
Wie zijn wij?
De Financiële Administratie is verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid van de financiële vastlegging binnen de gemeente Den Haag. De Financiële Administratie bestaat uit twee afdelingen, namelijk Transactieverwerking (debiteuren, crediteuren, betalen) en Administratie (grootboek, projecten, support).
De afdeling Financiële Administratie kent naast het team Projectadministratie, drie domeinteams: Team Sociaal, Team Fysiek en Team Bestuur, Dienstverlening en Ondersteuning. Daarnaast team CAS ( concern breed , algemeen en staf) en Team Support.
We streven naar eenduidigheid en eenvoud van de financiële systemen en procedures binnen de gemeente Den Haag. De afdeling financiële administratie kijkt naar welke stappen er gemaakt kunnen worden op het gebied van uniformering, digitalisering en automatisering. Hierbij wordt de kwaliteit van de informatie steeds belangrijker.
Je wordt onderdeel van de Dienst Bedrijfsvoering. Bij de Dienst Bedrijfsvoering maken we het werk van de gemeente mogelijk. Van schone en veilige werkplekken, een solide ICT-infrastructuur, één financiële administratie, communicatie in de stad tot en met beleid voor maatschappelijk verantwoord inkopen en modern werkgeverschap. Wij regelen het, zodat de bijna 10.000 ambtenaren hun werk voor de inwoners van Den Haag goed kunnen doen.
De komende jaren bouwen we stap voor stap samen verder aan de Dienst Bedrijfsvoering. Het is onze ambitie om er een dienst van te maken, die zich snel kan aanpassen aan nieuwe werkelijkheden en moderne dienstverlening biedt. Daarbij is volop ruimte om met elkaar te werken aan nieuwe, slimme oplossingen, innovatie en persoonlijke ontwikkeling.
Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Stefan Donck, op telefoonnummer .
Functie: | functioneel beheerder team support |
Startdatum: | 18-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3396 – 3396 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.