Als HR administratief medewerker maak je deel uit van HRM van het Shared Service Center van DJI. Jij hebt een uitdagende taak voor de toekomst. Je kernopdracht is het verbeteren en versimpelen van de administratieve processen om de administratieve last bij de leidinggevende en HR-medewerkers te verlichten. Daarnaast willen we onze effectiviteit vergroten bij het ondersteunen van de DJI-locaties.
Lijkt dit jou interessant? Lees snel verder wat we je te bieden hebben!
Als HR administratief medewerker ben jij iemand die houdt van afwisseling in het werk en kan je makkelijk schakelen tussen verschillende taken. Jij beschikt over goede communicatie vaardigheden en daarnaast ben jij...
Als HR adminsitratief medewerker ga jij ondersteuning bieden tijdens sollicitatie- of assessmentprocedures. Aan jou de taak om de sollicitanten zo goed en snel mogelijk te begeleiden door deze processen. Jij verzorgt dat de communicatie goed verloopt en dat alle gegevens en documenten compleet zijn. Daarnaast is het van belang dat jij de kandidaten informeert over de voortgang in het selectieproces. Verder bestaan de werkzaamheden van een HR administratief medewerker uit:
Het Shared Service Center (SSC) is de uitvoeringsorganisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) op het gebied van HRM-dienstverlening, inkoop, Financiën en rapportage en het Facilitair Bedrijf. Wij realiseren in opdracht van de hoofddirectie een uniforme en adequate uitvoering van deze processen. Daarnaast bedient het SSC DJI ook andere organisaties binnen het ministerie van Justitie en Veiligheid en het Rijk.
Advies op en uitvoering geven aan een enorme diversiteit aan vraagstukken op het gebied van mens en organisatie. Dat is ons doel bij de afdeling HRM. We werken met zo’n tweehonderd collega’s met expertise van onder andere arbeidsverhoudingen, HR-advies, werving en selectie én data. De werksfeer is toegankelijk en informeel: nieuwe collega’s ontvangen we met open armen. Verder staan samenwerken en ontdekken bij ons voorop. We gaan mensgericht en nieuwsgierig te werk.
Ben jij enthousiast over deze functie HR administratief medewerker en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Reageer dan snel op deze vacature met jouw motivatie en CV!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | HR Administratief medewerker, Administratief medewerker |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.