IT Potential IT Service Point
IT Potential IT Service Point
Logo 300 x 200 (1).png
Snel naar:
Je werkweek %} Je werkplek
We bieden je
Waarom NN Group
Heb jij veel interesse in IT en de motivatie om je in korte tijd te ontwikkelen en certificeren tot onze nieuwe IT Medewerker? Dan is het Leertraject bij de IT Servicedesk van Nationale Nederlanden in Den Haag jouw kans!
Je start jouw carrière bij de NN IT Servicedesk, waar wij meer dan 15.000 NN-collega's ondersteunen in het gebruik van onze IT systemen. Wij voorzien collega's van laptops en randapparatuur om mee te werken en we verzorgen de afhandeling van IT gerelateerde vragen. Dit doen we telefonisch, via chat, de Service Portal, mail en op locatie bij een van onze 6 IT Servicepoints. Daarnaast onderhouden we een Teams kanaal, waarop de IT gebruikers eventuele verstoringen kunnen volgen.
Wat ga je doen?
Vanuit je eigen initiatief, kennis en ambitie haal je de mooiste resultaten. Je bent onderdeel van een gedreven team en als Potential kijk je net even verder. Gedurende jouw loopbaan besteed je veel aandacht aan zowel het vergroten van je IT skills, als ook je communicatieve- en andere (soft) skills. Het behalen van het ITIL- en Agile/Scrum-certificaat is essentieel. Afhankelijk van je toekomst perspectief volg je IT-opleidingen zoals Microsoft Windows Client of Networking. Na een periode van ongeveer 1,5 jaar zorgen we er gezamenlijk voor, dat je vanuit het Leertraject IT Service Point kan doorgroeien naar een leuke IT-functie binnen één van de IT afdelingen van NN.
Als IT Potential ITSP start je jouw leertraject in de Front Office van onze Servicedesk. Je leert in deze korte beginperiode alles over het bedrijf, haar medewerkers en de IT-systemen. Na een inwerkperiode van twee weken kan je al zelfstandig de gebruikers te woord staan. En natuurlijk zijn je collega's daar om je te helpen als je het even niet weet. Daarnaast volg je tijdens het hele leertraject diverse trainingen/opleidingen. Welke dat zijn is helemaal afhankelijk van jouw toekomstperspectief.
De eerste fase bij de Front Office (FO) duurt ongeveer 3 maanden. Daarna stroom je binnen de Servicedesk door naar het IT Service Point. De plek waar medewerkers van Nationale Nederlanden naar toe kunnen voor fysieke 1e en 2e lijns IT-ondersteuning.
De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Wat wij jou bieden
NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:
Wat je meebrengt
Je zal samenwerken met
Ons team is gevarieerd in alle opzichten. Eén ding hebben we met elkaar gemeen: we houden van IT en van het helpen van onze collega's! Een goede werksfeer staat hoog in het vaandel; de werkdruk is geregeld hoog, de telefoon staat roodgloeiend en aan de balies kan het ook behoorlijk vol staan met collega's, maar er moet ook gelachen kunnen worden. Tijdens een spannend potje tafelvoetbal bijvoorbeeld of tijdens een van onze andere toernooitjes of spellen.Functie: | it potential service point |
Startdatum: | 22-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2555 – 3650 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.