Vacature IT Support

IT Support in s-Gravenhage

Als eerstelijns IT Helpdesk medewerker bied je snelle en efficiënte technische ondersteuning aan interne gebruikers. Je lost hardware-, software- en netwerkproblemen op, communiceert vriendelijk en professioneel om IT-gerelateerde problemen op te lossen. Incidenten registreer je, je volgt procedures en documenteert oplossingen voor een up-to-date kennisdatabase. Je werkt nauw samen met collega's om klanttevredenheid en IT-dienstverlening te waarborgen.

Omschrijving

  • Helpen van gebruikers
  • Registreren van incidenten

  • Opvolgen van procedures

  • Documenteren van oplossingen

  • Navolgen van ticketsysteem


Functie:IT Helpdeskmedewerker, Eerstelijns support
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2583 – 3083
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. IT Support Page Personnel 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures