Als eerstelijns IT Helpdesk medewerker bied je snelle en efficiënte technische ondersteuning aan interne gebruikers. Je lost hardware-, software- en netwerkproblemen op, communiceert vriendelijk en professioneel om IT-gerelateerde problemen op te lossen. Incidenten registreer je, je volgt procedures en documenteert oplossingen voor een up-to-date kennisdatabase. Je werkt nauw samen met collega's om klanttevredenheid en IT-dienstverlening te waarborgen.
Omschrijving
Registreren van incidenten
Opvolgen van procedures
Documenteren van oplossingen
Functie: | IT Helpdeskmedewerker, Eerstelijns support |
Startdatum: | 06-12-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2583 – 3083 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.