Vacature Klantenservice medewerker Nationale Nederlanden

Klantenservice medewerker Nationale Nederlanden in s-Gravenhage

Stel je voor, je zit net lekker op de bank. Je telefoon gaat. Het is je vader, oma, buurvrouw of een andere digibeet. Ze hebben hulp nodig bij het regelen van hun online zaken. Ze komen met hun vraag bij jou, want jij weet precies hoe het werkt. Geen probleem! Je helpt ze graag. Herkenbaar? Dan hebben wij een toffe functie voor je. Jij gaat aan de slag als klantenservice medewerker bij Nationale Nederlanden. De inhoud? Ga zitten, pak een kop koffie en lees gezellig verder!

Wat bieden wij jou
  • Een lekker salaris van € 15,01 per uur ??
  • 24 tot 40 uur per week
  • Wij betalen jouw WFT! (staat goed op je cv)
  • 100% reiskostenvergoeding als je met het OV reist
  • Jij mag de vrijdagmiddagborrel organiseren ??
  • Donderdag en vrijdag werken op kantoor!
Wie ben jij

Als klantenservice medewerker bij Nationale Nederlanden leg je graag dingen uit. Je kunt in Jip-en-Janneke-taal uitleggen hoe het werkt. Het is daarom belangrijk dat je geduldig en empathisch bent. Ervaring met telefonisch klantcontact is echt gewenst.

En verder:

  • beschik je minimaal over mbo 4 werk- en denkniveau;
  • ben je op donderdag en bij voorkeur ook op vrijdag beschikbaar om op kantoor te werken in Den Haag;
  • schakel je snel tussen systemen
Wat ga je doen

In de rol van klantenservice medewerker bij Nationale Nederlanden help je bestaande en nieuwe klanten. Je helpt ze met hun digitale indentificatie.
Dit is een belangrijke taak. Om witwassen en fraude te voorkomen moet Nationale Nederlanden de identiteit van bestaande en nieuwe klanten controleren. Dit moet digitaal gebeuren. Jij neemt contact op met klanten en loodst hen telefonisch door het proces. Een toffe baan! Er is genoeg tijd voor een gezellig praatje. Je legt geduldig uit wat er moet gebeuren en je neemt de tijd voor het gesprek. Wanneer de klant er echt niet uitkomt, plan je een fysieke afspraak in. Een ander team gaat dan bij de klant langs.

Hierbij de belangrijkste taken op een rij:

  • je gaat klanten begeleiden door het digitale proces van identificatie en verificatie;
  • dit doe je telefonisch of via een videocall;
  • je voert controlerende werkzaamheden uit (4-ogenprincipe).
Waar ga je werken

Als klantenservice medewerker bij Nationale Nederlanden kom je in een lekkere cocktail van collega’s terecht die jou een warm welkom geven. De werkzaamheden voer je deels vanuit huis uit en op donderdag en vrijdag werk je op kantoor. Voordat je aan de slag gaat, volg je eerst een training van 3 weken. Hierbij krijg je de eerste week een klassikale opleiding en vervolgens word je aan een ervaren buddy gekoppeld. Op donderdag vinden er altijd diverse teamoverleggen plaats, deze dag ben je dan ook verplicht om op kantoor te werken.

Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer meteen!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Klantenservice medewerker Nationale Nederlanden, Medewerker klantenservice
Startdatum:05-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantenservice medewerker Nationale Nederlanden Tempo-Team 05-01-2024

Bekijk ook andere vacatures