Coördinator en Kwaliteitsbeheerder
Je bent de Coördinator van het team wat de schakel is tussen de Rechtspraak en de Belastingdienst. Je zorgt dat de processen binnen het team soepel verlopen zodat verweerders, die verantwoordelijk zijn voor de beroepsprocedures, op tijd de juiste stukken ontvangen. Kan je goed zelfstandig werken, ben je oplossingsgericht en vind je het leuk om mee te denken hoe we processen anders en beter kunnen inrichten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit doe je bij de Belastingdienst
Het Centraal Serviceteam beroep verzorgt de digitale uitwisseling tussen de Rechtspraak en de Belastingdienst. Alle inkomende en uitgaande processtukken moeten binnen 24 uur worden verwerkt. Dit vraagt een goede coördinatie en kwaliteitsbeheer. Je bent de spin in het web, je voert kwaliteitscontroles uit, organiseert briefings, geeft adviezen en oppert ideeën over hoe het werkproces sneller en beter ingeregeld kan worden. Gelukkig doe je dit niet alleen maar werk je nauw samen met de andere coördinator van het team wat uit 22 medewerkers bestaat. Tevens behandel je klachten, en ben je de vraagbaak voor het team. Nieuwe processen worden door jou gecoördineerd en je verzorgt het inwerken van nieuwe medewerkers.
Kortom je draagt bij aan een soepel verloop van juridische procedures en rechtszaken op het gebied van belasting. In het administratieve proces ben je onmisbaar voor je collega's en verweerders.
Wij bieden je de mogelijkheid te ontwikkelen niet alleen vakinhoudelijk maar zeker ook persoonlijk. Na een inwerkperiode van ongeveer 6 maanden is er een mogelijkheid om een aantal dagen per week vanuit huis te werken.
Een bijzondere baan, omdat...
• je indirect samenwerkt met professionals, zoals verweerders.
• het een afwisselende dynamische functie is waarin je kan bijdrage aan innovatie.
• het werk bij de Belastingdienst direct invloed heeft op de maatschappij.
• je bijdraagt aan een kwalitatief goed proces.
• je samen met ervaren en enthousiaste collega's in een uniek team werkt.
"Het is een leuke afdeling met een goede sfeer waar iedereen gemotiveerd is, hard werkt én betrokken is. Het werk is afwisselend, het is een uniek proces. Het mogen inbrengen van eigen ideeën, het verbeteren van kwaliteit en het oplossen van problemen geeft mij voldoening".
Wanneer past deze baan bij je?
De afdeling - Directie Centrale Administratieve Processen
De directie Centrale Administratieve Processen (CAP) is het kloppend hart van de Belastingdienst. Iedereen in Nederland heeft met ons te maken. Jaarlijks versturen en verwerken wij meer dan 316 miljoen brieven, e-mails, aanslagen en aangiften. De verantwoordelijkheid voor de ontvangst, verwerking en verzending van alle fiscale gegevens van én aan burgers en bedrijven ligt bij ons. CAP is georganiseerd in vier onderdelen: Gegevens, Heffing, Inning en Centrale Functies.
Samen zorgen zij ervoor dat iedereen in Nederland een aanslagbiljet krijgt, aangifte kan doen of een toeslag ontvangt. Om al deze gegevens op een verantwoordelijke en juiste manier te kunnen verwerken voert CAP miljoenen handelingen door, grotendeels geautomatiseerd. Massaal persoonlijk maken. Door zoveel mogelijk te digitaliseren, optimaliseren en slim gebruik te maken van data kunnen we dit mogelijk maken. Dit vraagt om medewerkers die mee- en vooruitdenken, nieuwsgierig zijn en zichzelf continu willen blijven ontwikkelen. Kijk voor meer info: https://werken.belastingdienst.nl/centrale-administratieve-processen-cap.
De organisatie - Belastingdienst
Bij de Belastingdienst werken ongeveer 25.000 mensen verspreid over het hele land aan een financieel gezond Nederland. Dit doen we door eerlijk en zorgvuldig belastingen en premies volksverzekeringen te heffen, te innen en te controleren en fraude op te sporen. De Belastingdienst maakt het burgers en bedrijven zo gemakkelijk mogelijk om verplichtingen na te kunnen komen en gebruik te kunnen maken van rechten. Dat gebeurt met passende dienstverlening, door massale processen juist en tijdig uit te voeren én door adequaat toezicht uit te oefenen. De Belastingdienst is sterk in ontwikkeling en heeft de ambitie om de beste Belastingdienst voor Nederland te zijn met focus op fiscale taken en vakmanschap. Lees meer over de Belastingdienst op: https://over-ons.belastingdienst.nl
Bijzonderheden
Toon inhoud
We ontvangen je brief en cv graag in een Word- of PDF-bestand. Neem in de bestandsnaam jouw voor- en achternaam op. Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die kennisgeving mee.
Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:
• Allereerst wordt beoordeeld of een voorrangskandidaat binnen de Rijksoverheid in aanmerking komt voor deze functie.
• Daarna wordt beoordeeld of jouw cv en motivatiebrief voldoen aan de gestelde functie-eisen.
• Op 12, 13 en 14 december vinden de selectiegesprekken plaats op locatie in Den Haag.
Onderaan deze vacature vind je meer uitleg over de stappen die je doorloopt in de sollicitatieprocedure.
De voorkeur gaat uit naar kandidaten die het meest aansluiten bij het opgestelde profiel. Dit heeft betrekking op zowel de genoemde kennis en werkervaring als op het opleidingsniveau. Vermeld deze daarom duidelijk in je cv.
De Belastingdienst zet zich in voor de banenafspraak: zoveel mogelijk banen realiseren voor mensen met een arbeidsbeperking. Val jij in deze doelgroep? Wij zullen je ondersteunen zodat je optimaal kunt functioneren, en daarmee jouw bijdrage aan Nederland kunt leveren. Of het nu gaat om aanpassingen op je werkplek, bepaalde voorzieningen in het vervoer of bijvoorbeeld vergoedingen van het UWV: samen met jou, je leidinggevende én een jobcoach gaan wij kijken naar jouw kwaliteiten en mogelijkheden om een passend werkpakket uit te voeren. Wil jij weten of je hierbij hoort en wat dit exact betekent voor jou? Lees hier meer.
Een (online) voorselectietest en/of een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure, evenals het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, (zoekmachines) en sociale netwerken.
Houd er rekening mee dat het solliciteren technische problemen met zich mee kan brengen. Wacht hiermee dus niet tot het laatste moment.
Het is mogelijk om deels vanuit kantoor en deels vanuit huis te werken. Dinsdag is een vaste kantoordag.
Wanneer je solliciteert op een functie maak je eenmalig een account aan.
Solliciteren is mogelijk tot aan de deadline die in de vacaturetekst genoemd wordt. We beoordelen je cv en motivatiebrief op de genoemde functie-eisen.
We nodigen je per telefoon of e-mail uit voor een sollicitatiegesprek, waarin een selectiecommissie je beoordeelt op de competenties van de functie aan de hand van een competentiegericht gesprek.
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. In dat geval word je telefonisch of per e-mail hiervoor uitgenodigd.
Neem contact op met Mine Kosterelioglu, Adviseur Werving en Selectie
Neem contact op met , Teamleider
Schaal 7, schaal 8, schaal 9
Inschaling vindt plaats in de bij de functie behorende salarisschaal. Bij het ontbreken van relevante kennis en ervaring kan tijdelijk een lagere salarisschaal worden toegepast.
Bepaalde tijd, voorafgaand aan onbepaalde tijd
Minimum aantal uren per week
Maximum aantal uren per week
Functie: | kwaliteitsbeheerder |
Startdatum: | 9-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2693 – 4374 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.