Vacature Logistiek administratief medewerker zorghulpmiddelen

Logistiek administratief medewerker zorghulpmiddelen in s-Gravenhage

Je hebt logistieke ervaring en bent een kei in voorraadbeheer. Dan is deze functie van logistiek administratief medewerker in Den Haag iets voor jou. Je werkt samen met monteurs om ervoor te zorgen dat mensen tijdig hun zorghulpmiddelen zoals (elektrische) rolstoelen krijgen. Dit is een fulltime baan waarbij je direct een vast contract bij de werkgever zelf krijgt!

Wat bieden wij jou
  • Salarisschaal loopt van € 2.409,- tot €2.890,-
  • Dagdienst van 08.30-17.00 uur
  • Verantwoordelijke baan
  • Toeslagen tussen 15,60% en 94,13% o.a. overwerk
  • Reiskosten tot max. € 21,28 netto per dag
  • Vast contract bij werkgever zelf
Wie ben jij
  • Je hebt logistieke ervaring en bent een kei in voorraadbeheer,
  • Je hebt technisch inzicht,
  • Je beheerst de Nederlandse taal ivm contact met leveranciers.
Wat ga je doen

Als logistiek medewerker heb jij een sleutelfunctie binnen de afdeling. Jij moet namelijk zorgen dat de voorraad op orde is en de onderdelen op de juiste plaats staan. Zonder jou kunnen je collega's hun werk niet doen. Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Zorgen dat pakketten ingeboekt worden,
  • Dat geleverde onderdelen voor (elektrische) rolstoelen op de juiste plaats in het magazijn staan,
  • De voorraad beheren en vastleggen in de computer,
  • Contact met leveranciers en overzicht houden op de bestellingen,
  • Je zorgt voor de eindcontrole van (elektrische) rolstoelen en maakt deze verzendklaar.
Waar ga je werken

Hulpbehoevende mensen die op zichzelf wonen kunnen via de gemeente een aanvraag doen voor een zorghulpmiddel. Deze zorghulpmiddelen worden geleverd en onderhouden door jouw nieuwe werkgever.

  • Zijn behoren tot de 10% meest inclusieve organisaties van Nederland.
  • De locatie Den Haag bestaat uit 43 medewerkers,
  • Respect en liefdevol met elkaar omgaan is hier belangrijk. Iedereen is welkom. Je team bestaat dus ook uit mensen met diverse (culturele) achtergronden en leeftijden.
Sollicitatie

Administratieve ervaring in de logistiek? #vastdienstverband Solliciteer dan snel! Binnen 24 uur nemen wij contact met je op. Wil je op een andere manier solliciteren of nog een vraag stellen, check dan onze contactgegevens. Of stuur mij Jessica een WhatsApp berichtje via het nummer 06-22484210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30-17.30 uur.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Logistiek administratief medewerker zorghulpmiddelen, Logistiek Medewerker
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Logistiek administratief medewerker zorghulpmiddelen Tempo-Team 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures