Vacature Management assistent

Management assistent in s-Gravenhage

Ben jij een goede planner en organisator? Binnen het Autorisatieteam van het programma Toekomst BRP zijn wij op zoek naar een management assistent ter ondersteuning van het team bij het Rijksdienst voor Identiteitsgegevens. Lees snel verder voor meer informatie!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €3091 en €4921 obv 36 uur
  • 32-36 uur per week
  • Opdracht voor een jaar met kans op verlenging
  • Werklocatie in Den Haag en thuis
  • Werken voor RVIG
  • Hybride werken mogelijk
Wie ben jij

Als management assistent beschik jij over het volgende:

  • minimaal HBO werk- en denkniveau aantoonbaar op CV
  • minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke ondersteunende functie
  • je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Wat ga je doen

Om organisaties te voorzien van gegevens uit de registers die RvIG beheert, moet er veel worden
geregeld. Onze adviseurs houden contact met de klant en halen alle informatie op, waarna de
juristen de aanvragen kunnen toetsen. Als managementondersteuner ben jij de verbinder die
ervoor zorgt dat het interne proces op rolletjes loopt. Je signaleert en adviseert proactief over
procesverbeteringen. Ook adviseer je onze adviseurs over hoe we de klant het beste kunnen
helpen en ondersteunt ze hierin.

Je bent medeverantwoordelijk voor de voortgang van de autorisatietrajecten en je coördineert de
aansluitrondes op de Basisregistratie Personen (BRP). Je zorgt hierbij dat dossiers voor afnemers
worden voorbereid en wijzigingen worden doorgevoerd. Jij bent hiermee medeverantwoordelijk
voor de volledigheid van de dossiers en indien benodigd neem je hiertoe contact op met de
afnemer.

Je werkt samen met de adviseurs dienstverlening en juristen binnen het Autorisatieteam en de
medewerkers dienstverlening van de afdeling Beoordelen en Autoriseren. Aangezien je veel met
andere collega’s moet samenwerken en schakelen, werk je gestructureerd en ben jij een
communicatief sterk persoon.

Waar ga je werken

Eén van de basisregistraties waar de Nederlandse overheid mee werkt, is de Basisregistratie
Personen (BRP). Deze basisregistratie bestaat uit verschillende systemen die de persoonsgegevens
van ingezetenen en niet-ingezetenen registreren en delen met overheidsinstanties die
geautoriseerd zijn om deze gegevens te ontvangen. De BRP wordt de komende jaren
doorontwikkeld en verbeterd op verschillende vlakken. Om de verbeteringen vorm te geven is er
een Ontwikkelagenda opgesteld met punten die moeten worden uitgewerkt en gerealiseerd.
Het Autorisatieteam brengt de impact van deze veranderingen op de afnemers van de BRP in kaart
en zorgt er samen met de afnemers voor dat de bijbehorende autorisaties hierop worden
aangepast.

Sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie management assistent? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.

Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Solliciteren kan tot 18 januari 11:00 uur.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Management assistent
Startdatum:04-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Management assistent Tempo-Team 04-01-2024

Bekijk ook andere vacatures