Vacature Manager Facilitaire Diensten

Manager Facilitaire Diensten in s-Gravenhage

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Food&i: het nieuwe concept van Facilicom Group. In ons vernieuwde concept komen individuele behoeften van onze gasten centraal te staan. Gaat jouw hart sneller kloppen van blije gasten, zonder impact op onze planeet?

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Manager facilitaire diensten

Ben jij ondernemend en heeft dienstverlening jouw hart gestolen? Weet jij je team te motiveren en verder te brengen? Wil jij de verwachtingen van de klant overtreffen? Lees dan snel verder!

32 tot 40 uur per week

€ 3.500,00 - € 4.500,00 per maand

Manager facilitaire diensten

32 tot 40 uur per week

€ 3.500,00 - € 4.500,00 per maand

Wie zijn wij?

Facilicom Solutions is onderdeel van Facilicom, de grootste facilitaire dienstverlener van Nederland. Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Wij combineren 'hard services' en 'soft services' en geven advies bij facilitaire vraagstukken. Bijdragen aan de beste werkomgeving voor onze klanten. Dat is wat je samen met 800 collega's van Facilicom Solutions elke dag weer creëert. De meest passende facilitaire dienstverlening zorgt ervoor dat mensen zich elke dag prettig voelen op hun werkplek en beter presteren. Wij combineren hierbij hospitality en services en zorgen ervoor dat het onze klant en haar medewerkers aan niets ontbreekt. Je kunt dus rekenen op een dynamische werkomgeving waar jij als gedreven Manager Facilitaire Diensten het verschil kunt maken!

Als Manager Facilitaire Diensten heb je een belangrijke rol binnen het Integraal Services Team (IST) van B30; onze prachtige Kenniscentrum van de Rijksoverheid. Je bent onderdeel van het managementteam van B30 en je rapporteer direct aan de Klantmanager Key Account. Sinds 2016 is Facilicom verantwoordelijk voor de exploitatie van B30 middels een PPS (Publiek Private Samenwerking) constructie t/m 2046. Wij zijn verantwoordelijk voor de integrale dienstverlening en sturen de hard en soft services aan.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het operationeel beheren van de contracten van de diensten schoonmaak en beveiliging. Ook neem je deel aan klantgesprekken, kom je met nieuwe ideeën, stel je de periodieke monitoringsrapportages op en denk je actief mee aan de toekomst van onze facilitaire dienstverlening. En je krijgt een rol in het BHV team waarvoor je uiteraard wordt opgeleid.

Wat betekent dit?

Dit betekent dat jij verantwoordelijk bent voor o.a. beveiliging, schoonmaak, reststoffenmanagement, ongediertebestrijding, groenvoorziening. Je stuurt de facilitair meewerkend coördinator aan en indirect de schoonmaakmedewerkers. Jij bent operationeel verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige en flexibele dienstverlening op de locatie voor onze klant. Daarbij zorg jij ervoor dat wij als Facilicom optimaal en efficiënt opereren. Klantgericht en dienstverlenend zijn, is in deze rol een must.

In jouw rol ben jij vaak in gesprek met de opdrachtgever en heb je een echte spilfunctie. Als energieke en enthousiaste manager geef je leiding aan de verschillende facilitaire teams. Dit doe je op coachende wijze. Jij weet hoe je je team motiveert en het beste uit je medewerkers haalt.

Je vindt het leuk om met strakke SLA's te werken, stuurt op de contracten die zijn afgesloten en je houdt je leveranciers bij de les. Je beheert en bewaakt de facilitaire (werk)processen en samen met je collega's streef je iedere dag opnieuw naar "operational excellence". Jij vindt hierin de uitdaging om de diensten (commercieel) op de juiste wijze in te zetten.

Wat je krijgt

Je wordt opgenomen in een no-nonsense organisatie met korte communicatielijnen en een bedrijfscultuur waarin collega's voor elkaar klaar staan en dat binnen een bijzondere locatie in een bijzondere contract constructie. Je krijgt een leuke afwisselende functie met meer dan voldoende uitdaging en verantwoordelijkheid. Er zijn volop kansen om echt te ondernemen en om jezelf te ontwikkelen!

Naast een interessante en veelzijdige functie, bieden wij:

  • Een salaris afhankelijk van kennis en ervaring tussen de € 3500 - € 4500 per maand;
  • Een interessante tantième regeling;
  • Een auto, laptop en mobiele telefoon;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling en de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen;
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsprogramma's.

Wie je bent

Behalve enthousiast en ambitieus, ben je een echte teamplayer met organisatietalent. Dienstverlening zit in jouw bloed en jouw focus ligt op het leveren van een optimale klantbeleving. Je bent klantgericht, maar verliest het resultaat niet uit het oog. Je hebt er lol in om binnen de contracten je SLA's te halen en met jouw creativiteit weet je de catering en diensten verder te ontwikkelen.

Voor deze zelfstandige en dynamische functie zoeken we een energieke Manager Facilitaire Diensten, voor wie leveranciersmanagement en contractmanagement geen geheimen heeft en die beschikt over:

  • Een afgeronde HBO- opleiding, bij voorkeur Facility Management of Hogere Hotelschool;
  • Minimaal 4 jaar werkervaring, waaronder ervaring met een breed pallet aan facilitaire diensten en affiniteit met hard services.

Thea Wagenaar

Ik kom graag met je in contact.

Stuur mij een appje

Functie:manager facilitaire dienst
Startdatum:22-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 4500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager Facilitaire Diensten Facilicom 22-12-2023

Bekijk ook andere vacatures