Medewerker Informatiehuishouding
Wil je graag werken in een gestructureerde omgeving waar nauwkeurigheid en administratie belangrijk zijn? Dan zoeken wij jou om ons te versterken!
Binnen de gemeente Den Haag is de afdeling Informatiebeheer (IB) van de Dienst Bedrijfsvoering (DBV) het centrale toegangspunt voor alle documenten die bij de gemeente binnenkomen. Bij IB zorgen we voor de registratie en indexering van documenten van burgers en bedrijven en zorgen we ervoor dat deze snel en efficiënt worden doorgestuurd naar de betreffende collega's binnen de kerndiensten. Daarnaast is IB verantwoordelijk voor het beheer van zowel digitale als analoge documenten en dossiers, waarbij we ook de informatievoorziening over deze documenten verzorgen voor de gehele gemeentelijke organisatie. Gezien de diversiteit aan documenten die bij ons binnenkomen, is onze taak omvangrijk en afwisselend.
Wat ga je doen?
We zoeken nieuwe medewerkers voor ons analoge team die affiniteit hebben met structuur en logica. Je gaat samen met je team aan de slag met zowel analoge als digitale aanvragen voor informatie van zowel interne als externe klanten. Het is belangrijk dat je ervaring hebt met gemeentelijke applicaties, zoals IRIS en DigiSSA en dat je goed prioriteiten kunt stellen en gevoeligheden aanvoelt. De archieven bevinden zich op het Spui of op locatie, hierdoor is thuiswerken niet mogelijk.
Onze nieuwe collega zal:
Wat vragen wij?
Als ambassadeur voor Informatiebeheer ben je een echte teamspeler, communicatief en verbindend. Je hebt uitgebreide kennis van het archiveren van documenten, zowel digitaal als analoog. Daarnaast heb je bij voorkeur ervaring van een gemeentelijke organisatie en voel je naadloos aan waar prioriteiten, maar ook gevoeligheden liggen. Je bent op de hoogte van de wet- en regelgeving en de VNG selectielijsten. Het belang van nauwkeurig en gedisciplineerd werken is voor jou vanzelfsprekend.
Daarnaast vragen wij:
Wat bieden wij?
We zijn een professionele werkgever die er alles aan doet om het zijn mensen naar de zin te maken. Als je lekker in je vel zit werk je prettiger en presteer je beter. Zo simpel is het.
Ook kun je rekenen op:
Wie zijn wij?
Informatisering en Automatisering (I&A) is onderdeel van de Dienst Bedrijfsvoering (DBV). Dit is de partner van informatievoorziening binnen de gemeente Den Haag. Wij verzorgen de regie op alle informatiegerelateerde dienstverlening binnen de gemeente. Wij leveren advies en expertise, van informatiestrategie, portfoliomanagement en decentrale ICT-strategieën tot onderzoek naar informatievraagstukken en het uitvoeren van ICT-projecten.
De afdeling Informatiebeheer telt in totaal 65 medewerkers. Jij zult deel uitmaken van een dynamisch team dat bestaat uit 10 collega's met dezelfde functie.
Voor meer informatie over deze functie of de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met , Informatiebeheer op telefoonnummer of Toni Stoops, Informatiebeheer op telefoonnummer .
De gemeente Den Haag wil een werkgever zijn waar het prettig werken is.Functie: | medewerker informatiehuishouding |
Startdatum: | 19-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2878 – 4052 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.