Vacature Medewerker KAS en Uitgifte

Medewerker KAS en Uitgifte in s-Gravenhage

Medewerker Kas en Uitgifte

Werken als hét visitekaartje van de gemeente Den Haag? Kom onze inwoners hun aangevraagde documenten verlenen als medewerker kas en uitgifte.

Als medewerker kas en uitgifte ben je hét visitekaartje van de gemeente Den Haag. Bij jou komen Haagse inwoners hun paspoort, net behaalde rijbewijs of geboorte-uittreksel halen. Klantgericht als je bent, sta jij ze te woord en handel jij de (contante) betalingen correct af. Schiet je niet snel in de stress, ben je graag in contact met mensen en ben jij zowel op maandagochtend als op donderdagavond even vriendelijk tegen de bezoekers? Dan is dit mogelijk wel jouw ideale baan!


Jij reikt deze documenten uit en je staat ze te woord. Hierbij beantwoord je vragen, geef je informatie en controleer je op juistheid van alle benodigde papieren.


Bij de uitreiking identificeer je of je de juiste persoon voor je hebt, ontvang je (contante) betalingen en deze verwerk je nauwkeurig. Elke dag begin en eindig je met een kastelling en controleer je de kasstaten. Je signaleert afwijkingen en geeft die door aan de unitmanager. Je werkt altijd volgens de afgesproken richtlijnen en procedures.


Het team waarmee je samenwerkt bestaat uit jouw collega's kas en uitgifte, de medewerkers achter de balies, de senior medewerkers, over de inhoudelijke afspraken, en de unitmanager.

Wat vragen wij?

Om dit werk goed te kunnen doen is het belangrijk dat je beschikt over uitstekende communicatieve en digitale vaardigheden. Je bent energiek en van nature altijd klantgericht en doet je werk met een glimlach. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en gaat integer met persoonlijke documenten en gegevens om. Ook zorg jij ervoor dat de gegevens juist worden gecontroleerd en geregistreerd, dit doe je nauwkeurig en zelfstandig.


Je bent vriendelijk en vindt het leuk om bezoekers op hun gemak te stellen en te woord te staan. Je staat stevig in je schoenen en laat je jezelf niet snel uit het veld slaan. Ook wanneer het hectisch is, zorg je altijd voor een oplossing. Je bent flexibel inzetbaar op doordeweekse dagen en avonden (tot 20.00 uur) en eventueel op de zaterdag. Je werkt hoofdzakelijk op het stadsdeelkantoor Spui (centrum) maar je kunt ook ingeroosterd worden in het stadskantoor Escamp.


Daarnaast beschik jij over:

  • mbo 4-werk- en -denkniveau;
  • ervaring met klantcontacten;
  • ervaring met kastelling is een pre;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk) en enige beheersing van de Engelse taal (in verband met toeristen en expats).

Wat bieden wij?

  • een 36-urige werkweek, met een salaris tussen € 2.295, - en € 3.323, bruto - per maand (schaal 6) op basis van een volledige (36-urige) werkweek. 32 uur per week is bespreekbaar;
  • een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 12 maanden met de mogelijkheid tot verlenging of een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • ruimte om compensatieverlof op te bouwen;
  • diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% boven op je salaris, dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of salaris;
  • de ruimte om jouw optimale werk- en privébalans te vinden;
  • en nog veel meer. Bekijk onze overige arbeidsvoorwaarden .

Wie zijn wij?

Afdeling Burgerzaken is onderdeel van het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Den Haag. Vanuit het KCC worden alle klantvragen van burgers, bedrijven en instellingen behandeld. De dienstverlening verloopt via de kanalen Click, Call en Face. Burgerzaken heeft veel 'face to face'-contact met inwoners van de stad, maar steeds meer dienstverlening verloopt digitaal. Eén van de grote uitdagingen bij onze dienstverlening is betrouwbaarheid en veiligheid van gegevens.


De afdeling Burgerzaken is primair verantwoordelijk voor de inhoudelijke kwaliteit van de dienstverlening van burgerzaken. Burgerzaken is ook de afdeling waar alle taken op dit gebied worden gebundeld. De afdeling is eigenaar van twee van de belangrijkste gemeentelijke basisregistraties; de Basisregistratie Personen (BRP) en de registers van de Burgerlijke Stand (BS). Verder is de afdeling ook eigenaar van alle werkprocessen, bestanden en systemen die nodig zijn voor het vervaardigen van burgerzakenproducten. Denk hierbij aan paspoorten, akten van de BS, de voltrekking van huwelijken, de eerste registratie van personen in de BRP en de Registratie Niet Ingezeten (RNI), alsmede de organisatie van verkiezingen. De afdeling Burgerzaken bestaat uit vijf units waarbij gekeken is naar een goede combinatie van taken en de daarbij behorende dienstverlening:

  • Unit Balies Burgerzaken
  • Unit Registraties/Vestigingen
  • Unit The Hague International Centre
  • Unit Advies en Expertise
  • Unit Beheer en Verstrekkingen

Zie jij jezelf werken als medewerker kas en uitgifte van de gemeente Den Haag? Beschik jij over de harde eisen? Mooi, dan zien we graag jouw brief en cv tegemoet.




Functie:medewerker kas & uitgifte
Startdatum:11-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2295 – 3323
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker KAS en Uitgifte Werken voor Den Haag 11-10-2023

Bekijk ook andere vacatures