Vacature Medewerker Personeelsadministratie HR

Medewerker Personeelsadministratie HR in s-Gravenhage

Medewerker Personeelsadministratie HR

Ga snel naar:

Ontdek ANWB

Bij de ANWB zetten we ons in voor zorgeloze mobiliteit en een duurzame samenleving. Wij zijn het vertrekpunt voor Nederlanders die vol plezier de wereld willen ontdekken. Met een sterke focus op groei, maatschappelijke impact en tevreden medewerkers, creëren we dagelijks waarde.

Bij de ANWB vinden we dat elk individu en elke actie ertoe doet. Samen maken we Nederland schoner, veiliger en beter bereikbaar. Werkend bij de ANWB, draag je bij aan een duurzame samenleving en help je niet alleen klanten en leden, maar heel Nederland vooruit. We bieden ruimte voor groei, zowel voor jou persoonlijk als voor onze organisatie. Bouw jij straks mee aan de toekomst van mobiliteit? Kijk hier verder wat er allemaal te doen is bij de ANWB.

Werken bij de ANWB. Jij helpt ons allemaal verder.

Waar ben je naar op zoek?

Medewerker Personeelsadministratie HR

  • Den Haag
  • € 2.169,00 - € 3.200,00
  • 32 - 38 uur
  • Vast

Ben jij onze nieuwe medewerker Personeelsadministratie?AlsAls medewerker Personeelsadministratie werk jij mee aan de basis van een efficiënte, klantgerichte en professionele personeelsadministratie bij de afdeling People & Community Operations. Samen met jouw collega's van de personeelsadministratie, salarisadministratie en functioneel beheer zoek jij naar mogelijkheden en kansen om onze administratieve processen te verbeteren en vind je het een uitdaging om zowel eenvoudige als complexe vragen te beantwoorden. Heb je daarbij ook minimaal 3 jaar werkervaring in een functie als bijvoorbeeld HR medewerker of personeelsadministratie, dan is dit dé perfecte baan voor jou!

Jouw rol

In de functie werk je bij de ANWB binnen het onderdeel People & Community Operations. Je gaat aan de slag met het uitvoeren van de personeelsadministratie voor alle labels binnen de ANWB en je werkt dan ook met verschillende cao's en personeelsreglementen. Wij staan voor een betrouwbare, klantgerichte en proactieve dienstverlening aan onze medewerkers, managers en HR collega's van de ANWB.

Jouw werkzaamheden zijn als volgt te omschrijven:

  • Je verwerkt alle personeelsmutaties en uitbetalingen rondom in-, door- en uitstroom in het HR-systeem volgens ANWB-cao en wet- en regelgeving
  • Je stelt arbeidsovereenkomsten, bevestigingsbrieven en dergelijke op en voert zelfstandig salarisberekeningen uit alsmede de controles op de correcte toepassing van de verschillende arbeidsvoorwaarden binnen de ANWB
  • Je beantwoord zowel telefonisch als per e-mail vragen van onze medewerkers en managers (van de ANWB B.V. of van een dochteronderneming) en/of van je directe HR-collega's
  • Je beheert en bewaakt de digitale personeelsdossiers. Je kan hierbij denken aan dossiers rondom ziekteverzuim, rapportages voor HR Business Partners, het afwikkelen van de administratie rondom reorganisaties etc.
  • Je signaleert knelpunten in de personeelsadministratie, -processen of -systemen en je draagt op een actieve manier bij aan de oplossingen hiervoor
  • Je draagt zorg voor een optimale kennisoverdracht van een aantal 'eigen' administratieve producten/processen bij jouw collega

Ons aanbod

Bruto maandsalaris tussen €2.169,- en €3.575,- (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58% Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag (onbelast) - de ANWB is voorstander van het hybride werken Prima pensioenregeling

Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof Internetvergoeding van €35,- per maand Persoonlijk inzetbaarheidsbudget van €700,- bruto per jaar ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service Woon-werkverkeer vergoeding: 0,18 cent per kilometer voor fietsen/lopen, 100% ov-vergoeding 2e klas en 0,15 cent per kilometer voor de auto

Bruto maandsalaris tussen €2.169,- en €3.575,- (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58% Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag (onbelast) - de ANWB is voorstander van het hybride werken Prima pensioenregeling Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof

Internetvergoeding van €35,- per maand Persoonlijk inzetbaarheidsbudget van €700,- bruto per jaar ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service Woon-werkverkeer vergoeding: 0,18 cent per kilometer voor fietsen/lopen, 100% ov-vergoeding 2e klas en 0,15 cent per kilometer voor de auto

Ons team

Als medewerker Personeelsadministratie val je rechtstreeks onder de Lead P&C Administratie. Je gaat deel uitmaken van het team personeelsadministratie welke daarnaast bestaat uit de teams salarisadministratie, de vrijwilligersadministratie, een inhuurdesk en de ANWB Academie. De afdeling functioneel beheer valt onder de totale afdeling P&C Operations.

P&C Operations is hét loket voor medewerkers en managers voor eerstelijns vragen, waarbij gebruik wordt gemaakt van Employee- en Manager Self Service (ESS en MSS). We staan in nauw contact met de verschillende afdelingen binnen Group HR zoals Compensation, Benefits & Wellbeing (CB&W), Recruitment, het team Employee Journey en de (decentrale) HR Advies teams.

Vragen vooraf

Heb jij interesse in deze functie, maar eerst een vraag? Neem dan contact op via de optie "Stel je vraag direct" (zie onder de foto bovenaan de pagina).

Deadline om te reageren

Gezien de vakantieperiode, kan het zijn dat je pas later een reactie zult ontvangen. Je kunt tot 8 januari 2024 solliciteren.

Goed om te weten voor bureaus

Wij snappen dat je enthousiast wordt van deze functie en graag wilt meezoeken. Wij kiezen er echter voor deze vacature zelf in te vullen en verwachten dit zonder hulp succesvol te kunnen doen. Kandidaten die ongevraagd toch worden voorgesteld, worden dan gezien als nieuwe sollicitant, waarbij wij geen fees verschuldigd zijn aan welk bedrijf dan ook.


"Ik geniet van de vrijheid in mijn werkzaamheden. Hierdoor zijn de mogelijkheden oneindig!"


"Als Corporate Recruiter bij de ANWB heb ik de vrijheid om écht te ondernemen en te pionieren."


Als achtergrond neem jij mee

Spreekt de functie van Medewerker Personeelsadministratie jou aan? Ben jij die enthousiaste, nieuwsgierige en communicatief sterke medewerker die garant staat voor kwaliteit, snelheid, nauwkeurigheid en betrouwbaarheid? Zet je je graag in voor het verder brengen van de afdeling, haar werkwijze en de service die afdeling P&C operations levert? Dan gaan we heel graag met jou in gesprek en wie weet mogen we je welkom heten bij onze prachtige ANWB organisatie!

Daarvoor vragen wij:

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, waarbij je ervaring hebt in het voeren van een personeelsadministratie en arbeidscontracten hebt opgesteld evenals bijvoorbeeld verzuim- en ouderschapsverlof hebt verwerkt
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding, of in ieder geval hbo werk- en denkniveau
  • Kennis van HR-processen, financieel- en administratieve processen
  • Kennis van sociale wetgeving, arbeidsrecht en toepassing van fiscale regelgeving
  • Wij gebruiken AFAS Profit als systeem, echter staan ook open voor kennis vanuit andere HR Payroll systemen

Je kunt bij je start rekenen op een gedegen inwerktraject met behulp van een buddy en ca. 10 gemotiveerde collega's die voor elkaar klaar staan binnen een organisatie die oog heeft voor jou en jouw persoonlijk ontwikkeling.

Voor deze functie verwachten wij een salaris te kunnen bieden tussen de € 2.170,- en € 3.300,- per maand op basis van 38 uur, exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Dit is anders dan de aangegeven standaard salarisschaal in de vacature onder de kop "Ons aanbod".

Hebben we een match?

Je helpt mee aan een inclusieve en stimulerende werkomgeving waar medewerkers kunnen groeien en excelleren.

Je bent altijd op de hoogte van ontwikkelingen binnen HR en vertaalt deze naar innovatieve HR-oplossingen voor de ANWB.

Je helpt mee aan een inclusieve en stimulerende werkomgeving waar medewerkers kunnen groeien en excelleren.

Je bent altijd op de hoogte van ontwikkelingen binnen HR en vertaalt deze naar innovatieve HR-oplossingen voor de ANWB.

Het eerste gesprek

Jij kunt dan ontdekken wat ANWB te bieden heeft en wij zijn geïnteresseerd in jouw motivatie om bij ons te komen werken. Samen kijken we of het daadwerkelijk matcht!



Functie:hr medewerker personeelsadministratie
Startdatum:08-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2169 – 3200
Uren per week:32 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Personeelsadministratie HR ANWB 08-12-2023

Bekijk ook andere vacatures