Vacature Medior Adviseur Bedrijfsvoering

Medior Adviseur Bedrijfsvoering in s-Gravenhage

Vacature
Medior adviseur bedrijfsvoering

Ben jij de expert van processen rondom het budget-, vorderings-, inkoop- en financieel beheer? En wil je daarnaast een bijdrage leveren aan de doorontwikkeling van de planning -en controlcyclus? Dan hebben wij bij OrangeX dé vacature voor jou om samen te werken aan een beter Nederland van morgen. Voor onze opdrachtgever, de Dienst Uitvoering Subsidies aan Instellingen (DUS-I) zijn wij op zoek naar een Medior adviseur bedrijfsvoering.

Wie is DUS-I?
DUS-I is een shared serviceorganisatie van de ministeries van OCW en VWS.
DUS-I is de
dienstverlenende schakel tussen instellingen die subsidies aanvragen/ontvangen
en beleidsdirecties van OCW en VWS die bepalen aan wie en onder welke
voorwaarden subsidie wordt verleend. DUS-I richt zich erop het subsidieproces
gestroomlijnd te laten verlopen door alle administratieve activiteiten
foutloos, rechtmatig, tijdig en efficient uit te voeren. DUS-I is een
transparante, deskundige, zakelijke uitvoerder die ontzorgt, adviseert,
uitvoert en ondersteunt.

Wat ga je doen?
Als medior adviseur bedrijfsvoering ga je aan de slag binnen het cluster
Financi en & Facilitair, onderdeel van de divisie Bedrijfsvoering. Binnen dit
cluster zijn twee controllers, twee financieel adviseurs en twee adviseurs
bedrijfsvoering voor de facilitaire werkzaamheden werkzaam. Samen geven jullie
vorm aan o.a. het budget-, vorderings-, inkoop- en financieel beheer van
DUS-I.

In jouw werk als adviseur bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de
volgende taken:

  • Alle inkoopzaken: inkoopdossier compleet maken, contracten/opdrachtbrieven opstellen en laten tekenen (tweezijdig);
  • Inhuuropdrachten in JOB afhandelen: zorgen dat alle gegevens goed staan, de inhuurkrachten alle noodzakelijke documenten hebben ingevoerd, beheer van de urenstaten en de facturatie, contact met de Inhuurdesk en JOBSupport;
  • Factuurafhandeling: zorgen voor prestatieverklaring en facturen goedkeuren/afkeuren;
  • Verplichtingen aanmaken in SAP mbt de apparaatskosten;
  • Verplichtingenbeheer (verplichtingen ophogen en/of afboeken);
  • Rapportages maken in SAP mbt de apparaatskosten, contact met FDC;
  • TimEnterprise beheren: wijzigingen doorgeven aan de supportafdeling van Aenova, maandelijks rapportages maken en rapportages op verzoek maken;
  • Maandelijks overzichten maken van de stand van de offertes versus de realisatie van de uren;
  • Interne declaraties afhandelen (voorzien van juiste boekingscodes etc.);
  • Externe declaraties afhandelen mbt verschillende commissies.

Daarnaast zet DUS-I ook in op de doorontwikkeling van de planning -en
controlcyclus. Er wordt verwacht dat jij hierin ook een actieve bijdrage aan
levert. Je haalt in het primair proces (subsidieproces) informatie op, toetst
dat aan de doelstellingen van de organisatie en zet dit in als financiele
stuurinformatie. Je voert met interne en externe stakeholders zelfstandig het
gesprek en je krijgt met veel aspecten van de organisatie te maken. Zo sta je
intern volop in verbinding met de collega's in het primair proces, managers en
afdelingshoofden. Extern onderhoud je o.a. contacten met de shared
serviceorganisaties Inkoop (sso's) binnen het Rijk en leveranciers.


Een resultaatgerichte en proactieve houding, analytisch vermogen, accuraat
werken, stressbestendig, energiek, teamspeler, goede mondelinge en
schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, flexibele en klantgerichte houding.

Opdrachtgever
DUS-I

Plaats
Den Haag / thuiswerken (hybride)


Startdatum
18 december 2023

Uren
36 uur per week

Salaris
€3091,60 - €4921,54


Of bel Sjoerd van der Linden 4

Hoi! Is hier binnenkort jouw nieuwe werkplek?

Functie eisen

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een opleiding in een financieel- economische richting (bedrijfsadministratie of bedrijfseconomie).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie bij voorkeur binnen (rijks)overheid.
  • • Je hebt aantoonbare ervaring en vaardigheid met het opstellen van overzichten en financiële rapportages, bijvoorbeeld in Excel.
  • Actuele kennis over inkoop relevante wet- en regelgeving, kaders en processen is een pré.
  • Kennis en ervaring met SAP 3F is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Je gaat deel uitmaken van een uitgebreid netwerk van OrangeX met daarin precies de specialisten die jij nodig hebt om een vliegende carrier start te maken.
  • Iedere persoon is uniek en bij OrangeX kijken we gericht naar wat jij nodig hebt om je werk goed uit te kunnen oefenen.
  • Gezellig informeel team met regelmatig teambuilding activiteiten
  • Je draagt bij aan een beter Nederland van morgen.
  • Een salarisschaal 10 Rijksoverheid (€3091,60 - €4921,54) of op zzp-basis.
  • Goede secundaire voorwaarden zoals: een fietsplan, opleidingsbudget, NS Businesscard, vakantiedagen en goede pensioenregeling
  • Toegang tot de online leeromgeving Goodhabitz
  • Doorgroei mogelijkheden
  • OrangeX onboardingpakket

Vragen?

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Sjoerd van der Linden via 4 of direct per mail solliciteren? Stuur je CV en motivatie naar .

We hebben 70+ professionals in dienst die samen voor meer dan 50+ opdrachtgevers werken of gewerkt hebben aan 80 duurzaamheidsprojecten , 130 subsidietrajecten en 30 innovatie projecten .


Onze X waarden

Werken met OrangeX betekent: werken aan een beter Nederland van morgen. Dit doen we vanuit een aantal 'X' waarden die wij als vanzelfsprekend beschouwen. Dit is onze belofte als werkgever aan jou.

OrangeX Nijmegen



Functie:adviseur bedrijfsvoering
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:3091 – 4921
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medior Adviseur Bedrijfsvoering Hezelburcht 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures