Vacature
Medior adviseur bedrijfsvoering
Ben jij de expert van processen rondom het budget-, vorderings-, inkoop- en financieel beheer? En wil je daarnaast een bijdrage leveren aan de doorontwikkeling van de planning -en controlcyclus? Dan hebben wij bij OrangeX dé vacature voor jou om samen te werken aan een beter Nederland van morgen. Voor onze opdrachtgever, de Dienst Uitvoering Subsidies aan Instellingen (DUS-I) zijn wij op zoek naar een Medior adviseur bedrijfsvoering.
Wie is DUS-I?
DUS-I is een shared serviceorganisatie van de ministeries van OCW en VWS.
DUS-I is de
dienstverlenende schakel tussen instellingen die subsidies aanvragen/ontvangen
en beleidsdirecties van OCW en VWS die bepalen aan wie en onder welke
voorwaarden subsidie wordt verleend. DUS-I richt zich erop het subsidieproces
gestroomlijnd te laten verlopen door alle administratieve activiteiten
foutloos, rechtmatig, tijdig en efficient uit te voeren. DUS-I is een
transparante, deskundige, zakelijke uitvoerder die ontzorgt, adviseert,
uitvoert en ondersteunt.
Wat ga je doen?
Als medior adviseur bedrijfsvoering ga je aan de slag binnen het cluster
Financi en & Facilitair, onderdeel van de divisie Bedrijfsvoering. Binnen dit
cluster zijn twee controllers, twee financieel adviseurs en twee adviseurs
bedrijfsvoering voor de facilitaire werkzaamheden werkzaam. Samen geven jullie
vorm aan o.a. het budget-, vorderings-, inkoop- en financieel beheer van
DUS-I.
In jouw werk als adviseur bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de
volgende taken:
Daarnaast zet DUS-I ook in op de doorontwikkeling van de planning -en
controlcyclus. Er wordt verwacht dat jij hierin ook een actieve bijdrage aan
levert. Je haalt in het primair proces (subsidieproces) informatie op, toetst
dat aan de doelstellingen van de organisatie en zet dit in als financiele
stuurinformatie. Je voert met interne en externe stakeholders zelfstandig het
gesprek en je krijgt met veel aspecten van de organisatie te maken. Zo sta je
intern volop in verbinding met de collega's in het primair proces, managers en
afdelingshoofden. Extern onderhoud je o.a. contacten met de shared
serviceorganisaties Inkoop (sso's) binnen het Rijk en leveranciers.
Een resultaatgerichte en proactieve houding, analytisch vermogen, accuraat
werken, stressbestendig, energiek, teamspeler, goede mondelinge en
schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, flexibele en klantgerichte houding.
Opdrachtgever
DUS-I
Plaats
Den Haag / thuiswerken (hybride)
Startdatum
18 december 2023
Uren
36 uur per week
Salaris
€3091,60 - €4921,54
Of bel Sjoerd van der Linden 4
Hoi! Is hier binnenkort jouw nieuwe werkplek?
Functie eisen
Wat bieden wij jou?
Vragen?
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Sjoerd van der Linden via 4 of direct per mail solliciteren? Stuur je CV en motivatie naar .
We hebben 70+ professionals in dienst die samen voor meer dan 50+ opdrachtgevers werken of gewerkt hebben aan 80 duurzaamheidsprojecten , 130 subsidietrajecten en 30 innovatie projecten .
Onze X waarden
Werken met OrangeX betekent: werken aan een beter Nederland van morgen. Dit doen we vanuit een aantal 'X' waarden die wij als vanzelfsprekend beschouwen. Dit is onze belofte als werkgever aan jou.
OrangeX Nijmegen
Functie: | adviseur bedrijfsvoering |
Startdatum: | 29-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | 3091 – 4921 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.