Service & Veiligheid
Operationeel Manager Service
Bruis jij van de energie, ben je servicegericht, kan je stijl flexibiliteit toepassen en ambities omzetten naar plannen en dit weer omzetten naar resultaten? Dan zien wij jou graag instappen in het managementteam van Service! Kom verder!
Vanuit deze 6 teams streven we ernaar om de reiservaring van onze klanten te verbeteren en te waarborgen. We voeren zorgvuldige controlehandelingen uit, bieden persoonlijk contact in onze winkels en delen voortdurend reisinformatie telefonisch en online, zowel rond als in onze voertuigen. Daarnaast zijn we actief aanwezig op verschillende HTM-locaties, waar we gastvrijheid hoog in het vaandel dragen. We voorzien doelgroepen proactief van voorlichting en beheren ook het contract voor externe beveiliging. Ons ultieme doel is om de reis van onze reizigers niet alleen aangenaam, maar ook veilig te maken.
Het is belangrijk dat je vakmanschap stimuleert en effectieve sturing geeft aan jouw team(s), waarbij je samenwerking, betrokkenheid en open communicatie bevordert. Samen met andere leidinggevenden analyseer je ontwikkelingen en knelpunten binnen het vakgebied. Je draagt actief en zichtbaar de missie, doelstellingen, normen en waarden van de afdeling uit. Het aanmoedigen van medewerkers om hun eigen verantwoordelijkheid te nemen, zelfs in uitdagende situaties, is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast toon je besluitvaardigheid wanneer de situatie hierom vraagt.
Je bent degene die collega's aanspreekt op hun dienstuitvoering en zorgt ervoor dat alles volgens de gemaakte afspraken in het team wordt vastgelegd.
Jouw communicatiestijl is zowel mondeling als schriftelijk helder en duidelijk. Samenwerken en servicegerichtheid zitten in je bloed, je bent prettig in de omgang en streeft naar goede relaties met anderen. Tegelijkertijd ben je zakelijk als het gaat om de inhoud en het behalen van de resultaten.
Als Operationeel Manager Service zorg je ervoor dat je team(s) alle benodigde informatie en middelen heeft om het werk succesvol uit te voeren. Kortom, een dynamische rol waarin jij jouw competenties inzet om het tot een succes te maken.
Wie zoeken we?
Wat heb je verder nodig?
Wat bieden wij?
Je komt te werken in een professionele omgeving die volop in beweging is met de drive om verder te verbeteren. We bieden je een uitdagende en zelfstandige fulltime functie in en rondom de mooie stad Den Haag. De functie wordt beloond in salarisgroep 10 van de HTM cao met bijbehorend salaris tussen € 3.912,- en € 5.509,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Onze uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden vind je op onze website: bij HTM zit je goed !
Procedure
De vacature staat open tot en met vrijdag 12 januari 2024.
Binnengekomen sollicitaties worden vanaf 15 januari 2024 bekeken, beoordeeld en daarna teruggekoppeld aan de sollicitant. De gesprekken vinden plaats vanaf eind januari 2024.
Een referentie kan onderdeel uitmaken van de procedure.
te bereiken op: of . Bij geen gehoor/ kerstverlof: Robin Leltz te bereiken op: of .
Vragen over procedure?
Recruitment: Sabrina Ben Ayachi te bereiken op: of
Functie: | operationeel manager service |
Startdatum: | 20-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3912 – 5509 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.