Vacature Personal Assistant

Personal Assistant in s-Gravenhage

Personal Assistant

  • Den Haag, Nederland

  1. Personal Assistant

Zonder uitzondering.

Wie je ook bent.

Laten we samen van het verschil onze kracht maken.

Help de wereld vooruit door jezelf te zijn.
Dat is de + van het Rode Kruis.

Hulp aan mensen in nood. Daar staat het Rode Kruis voor. Dat doen we dichtbij en ver weg. Alle hulp die we bieden bij jou om de hoek, valt onder Nationale Hulpverlening. Dat doen we onder andere met Evenementenhulp, de inzet van Bevolkingszorg en Noodhulpteams maar ook met voedselhulp en opvang van asielzoekers.

Om hulp te kunnen blijven verlenen aan mensen voor wie de nood het hoogst is, houden we voortdurend de veranderingen in de samenleving in de gaten en ontwikkelen we op basis van signalen nieuwe hulpverleningsactiviteiten.

Wij zijn voor de afdeling Nationale Hulp op zoek naar een:

32-40 uur p/w

Ben jij een organisatietalent en wil jij graag werken in een dynamische omgeving? Dan is de functie van Personal Assistant bij Nationale Hulp bij het Rode Kruis Nederland iets voor jou! In deze functie ondersteun je het hoofd, tevens lid van het managementteam van het Rode Kruis, en het managementteam van de afdeling Nationale Hulp. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor agendabeheer en het plannen van afspraken en vergaderingen, maar ook het opvolgen van acties en afspraken. Je bent de spin in het web, het cement van de afdeling die alles bij elkaar houdt. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat het hoofd en het managementteam zich volledig kunnen richten op hun werkzaamheden. Je bent een echte teamspeler en werkt samen met de andere Personal Assistants van de andere hoofden en de directie van het Rode Kruis.

Wat ga je doen?

  • Agendabeheer, plannen van overleggen en meetings en indien nodig verrichten van inhoudelijke activiteiten;
  • (op)volgen van acties en activiteiten voor het hoofd van de afdeling;
  • Ondersteuning van informatieverwerking en personeelszaken;
  • Organisatie en ondersteuning van bijeenkomsten zoals clustermeetings en ook planning, voorbereiding en verslaglegging daarvan.

Wat vragen wij van jou?

  • Een MBO+/HBO werk- en denkniveau en zeer ruime aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Wellicht overbodig te zeggen, maar je kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen is goed;
  • Sterke communicatieve vaardigheden. De voertaal bij het Nederlandse Rode Kruis is Nederlands, daarnaast vragen wij goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Engelse taal, vanwege de communicatie met internationale partners en medewerkers.

Waarin herken jij jezelf?

  • Je bent discreet, integer en sensitief en je voelt het hoofd van de afdeling goed aan;
  • Je bent stressbestendig en flexibel, want je werkt in een organisatie die volop in beweging is;
  • Je bent een kei in plannen en organiseren, bent daarin precies en assertief en neemt initiatief;
  • Je bent enthousiast, betrokken en hebt een goede dosis relativeringsvermogen.

Wat bieden wij jou:

We vragen van jou flexibiliteit, maar die krijg je van ons ook terug. Wij zijn een mensgerichte organisatie waar jij je verder kunt ontwikkelen en er ruimte is voor trainingen.

Salariëring vindt plaats volgens salarisschaal 8 van de CAO van het NRK afhankelijk van opleiding en ervaring

(min. € 2.723,46 tot max. € 3.477,43 bruto per maand bij een dienstverband van 40 uur per week plus 8%vakantietoelsga en 7% eindejaarsuitkering). Je krijgt in eerste instantie een contract voor een jaar met mogelijkheid tot verlenging.

De standplaats van ons verenigingskantoor is Den Haag, op loopafstand van station Laan van NOI.

We werken volgens het activiteit gebaseerd werken, en kiest in overleg met je leidinggevende waar en wanneer je werkt. Je werkt net als je andere collega's deels vanuit huis en krijgt een telefoon en laptop tot je beschikking.

Hoe kun je reageren?::

Je motivatiebrief en cv gericht aan (Manager HR Vereniging & Verenigingskantoor) ontvangen we graag z.s.m. via https://werkenbijhetrodekruis.inhroffice.com/nl/job/291362/apply

Voor nadere informatie over de functie kun je terecht bij via of .



Functie:personal assistant
Startdatum:5-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2723 – 3477
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Personal Assistant Gemeente Almere 05-10-2023

Bekijk ook andere vacatures