Vacature Procescoördinator

Procescoördinator in s-Gravenhage

Procescoördinator Huisartsenspoedpost

Houd jij in alle situaties het hoofd koel ook als er druk op de ketel staat? En krijg jij energie van het coördineren van werkzaamheden en (zorg)processen? Als procescoördinator huisartsenspoedpost zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt tijdens de dienst. Dit doe je onder andere door tijdens de dienst operationeel leiding te geven aan de triagisten, postassistenten, verpleegkundig specialisten en mobiel assistenten en door af te stemmen met huisartsen en andere ketenpartners.
Wat ga je doen

  • Je bent tijdens jouw dienst aanspreekpunt voor medewerkers en huisartsen;
  • Je signaleert knelpunten tijdens je dienst en lost deze op;
  • Je vormt de brug tussen de medewerkers enerzijds en het management anderzijds. Dit doe je onder andere door te signaleren wat er tijdens de dienst gebeurd en het management Acute zorg te adviseren over verbetermogelijkheden maar ook door draagvlak te creëren onder de medewerkers voor beleidsbesluiten;
  • Om het overzicht te behouden te zorgen dat iedereen geïnformeerd is houd je logboeken, registraties en de administratie bij;
  • Je registreert last minute verzuimmeldingen tijdens de dienst en zoekt actief naar vervanging;
  • Samen met je collega procescoördinatoren verzorg je een sluitend pc-rooster tijdens de diensten. Je werkt minstens 2 diensten per week als procescoördinator en combineert dit met werkzaamheden in de daguren. Je werkt daarnaast diensten mee in de uitvoering, zodat je kunt herregistreren als triagist/verpleegkundig specialist.
  • Wat breng je mee
  • MBO+ /HBO werk- en denkniveau aangevuld met voor de functie van triagist of verpleegkundig specialist relevante diploma('s);
  • Ruime (minimaal 3-4 jaar) functierelevante werkervaring in de huisartsenzorg of een vergelijkbare werkomgeving waaronder ook ruime ervaring als triagist of verpleegkundig specialist;
  • Affiniteit met coördineren van zorgprocessen en/of leidinggeven aan medewerkers;
  • Kennis van de voorgeschreven triage- en kwaliteitsrichtlijnen (de NTS, meldcode kindermishandeling, kwaliteitsrichtlijn InEen, etc.);
  • Kennis van werkplannen en protocollen;
  • Kennis van de werkprocessen tijdens de dienst op de huisartsenspoedpost en van de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van medewerkers tijdens de dienst;
  • Kennis van de Arbeidstijdenwet en gezond roosteren;
  • Je hebt uitstekende digitale vaardigheden;
  • Verder ben je communicatief vaardig, vind je het niet vervelend mensen aan te spreken op hun verantwoordelijkheid en kan je goed het overzicht behouden, zodat de dienst op rolletjes verloopt en knelpunten worden opgelost.

Dit bieden wij jou

  • Een jaaraanstelling van 24 - 38 uur per week met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • In de functie van Procescoördinator ontvang je een bruto salaris tussen de € 3.331,- en € 4.380,- per maand (conform schaal 7 van de cao Huisartsenzorg) op fulltime basis. Dit salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Ben jij werkzaam als Verpleegkundig Specialist, dan geldt een andere verloning, namelijk een vergoeding van 2,5% van het huidige salaris per maand;
  • Vakantietoeslag van 8%, uitgekeerd in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33%, uitgekeerd in december;
  • 190 verlofuren bij een fulltime aanstelling van 38 uur;
  • Een laptop en telefoon om jouw werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren;
  • Hadoks biedt volop mogelijkheden tot het volgen van opleidingen, hiervoor kun je gebruik maken van het beschikbare scholingsbudget en het platform GoodHabitz;
  • Je komt te werken in een jonge organisatie die volop in ontwikkeling is en waar eigen initiatief en zelfstandigheid worden gestimuleerd.

Waar kom je te werken?

Hadoks is dé huisartsenorganisatie in de regio Haaglanden. De patiënt staat centraal en goede patiëntenzorg is onze primaire drijfveer. Hadoks werkt op coöperatieniveau (van, voor en door huisartsen) met een heldere koers aan de toekomstbestendige huisartsenzorg in de regio Haaglanden. We ondersteunen huisartsen in hun dagelijkse werk met concrete, praktische ondersteuning.

Op onze drie huisartsenposten en het triagecentrum regelen wij de spoedeisende huisartsenzorg in avond, nacht, weekend en op feestdagen, voor de zorg die niet kan wachten. Wij hebben als werkgebied de gemeenten Den Haag, Wassenaar, Rijswijk en Leidschendam-Voorburg met ongeveer 750.000 inwoners.

Binnen Hadoks werken circa 500 huisartsen met elkaar samen, zo'n 200 huisartsenpraktijken.


Heb je inhoudelijk vragen over de functie? Neem dan contact op met via .

Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Voor externe kandidaten geldt dat wij naast het voeren van kennismakingsgesprekken, referenties nagaan, een VOG aanvragen en een diploma- en een identiteitscontrole uitvoeren in de aanstellingsprocedure.

Neem contact op met afdeling HR via mail of telefoon!



Functie:procescoördinator
Startdatum:07-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3331 – 4380
Uren per week:24 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Procescoördinator Hadoks 07-01-2024

Bekijk ook andere vacatures