Vacature Push Marketeer

Push Marketeer in Rijswijk Zh

All jobs

E-mail & Push Marketeer

Wil jij jouw visie op het gebied van e-mail & push marketing graag delen en verder ontwikkelen in een dynamische omgeving? En doe je dat met een data-driven mindset? Kom in beweging en versterk Nederlandse Loterij als E-mail & Push Marketeer.

Why you want
this job

Multidisciplinary teams

Our teams consist of different people who each bring their own talent and specialism. This is how we join forces to win.

Even more new challenges and opportunities!

Taking part in our games should, above all, be fun. That's why we're committed to responsible gaming, confirmed by the Responsible Gaming Certificate of Alignment.

Your playing field

Wat onze teams succesvol maakt? Dat is de juiste teamopstelling én onze data-driven mentaliteit. Om de juiste beslissingen te nemen, heb je inzicht in actuele informatie nodig. Daarom is data verweven in alle teams binnen Nederlandse Loterij. Zo gaan wij samen voor de winst.

Dankzij jouw inzet weet je op een effectieve manier resultaat te behalen via jouw kanalen. Op een zeer divers speelvlak van acquisitie, behoud maar ook loyaliteit en engagement. Met gepersonaliseerde e-mails en pushberichten maak jij onze ontvangers blij door dit aan te laten sluiten bij de behoeftes op dat moment. Daarmee draag jij direct bij aan de doelstelling van de Nederlandse Loterij voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Jij scoort als E-mail & Push Marketeer door het:

  • analyseren van data en rapportages van de verschillende kanalen en deze te vertalen naar concreet advies voor de inzet van e-mail & push aan jouw CRM-collega's.
  • bepalen van de invulling en inzet van de verschillende kanalen, content en segmentatie/personalisatie in samenwerking met de CRM- en Databasemarketingcollega's.
  • uitvoeren van A/B testen in de verschillende campagnes, je analyseert de verkregen data en vertaalt deze door naar vervolgacties om KPI's te behalen.
  • het verder optimaliseren en professionaliseren van e-mail & push door nieuwe ideeën en learnings te delen met je collega's.

En ook dit wil je vast weten: het is een zeer dynamische omgeving waar telkens nieuwe kansen zich voordoen binnen het team. Op dit moment zijn we nieuwe kanalen aan het implementeren in de klantcontactstrategie. Daarin krijg je zeker de kans om het voortouw te pakken en hier jouw ideeën in toe te passen om nieuwe learnings op te doen.

Working together, winning together

Nederlandse Loterij is dé betrouwbare kansspelorganisatie van Nederland. Met 7 sterke merken. We zijn marktleider, expert en staan voor verantwoord, eerlijk en veilig spelen. Bijna alles wat we verdienen geven we weg voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Naast een kansspelorganisatie met een maatschappelijke insteek zijn we een werkgever. Binnen onze organisatie werken we samen met ruim 475 toptalenten.

Door samen te werken en samen te winnen, is er altijd reden om te juichen. Binnen het CRM team helpen we elkaar presteren en gaan we niet voor het eigen succes. Onze verschillen maken ons samen sterk. Sport verbindt ons.


"Are you curious and eager to learn? Those are two important qualities a marketer must have to be able to adapt to the rapidly-changing media landscape and the gaming market.

"

Dries Poels, Head of Marketing
has been working at Nederlandse Loterij since 2019

Your talent

De verschillende mensen die hier werken zijn graag in beweging, ontwikkelen zichzelf continu en gaan voor de winst. Dat maakt iedereen binnen Nederlandse Loterij tot een toptalent. Jouw talent is een optelsom van:

  • een afgeronde HBO of WO-opleiding, in de richting van Marketing of Communicatie.
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring, het liefst in een marketing/tech gedreven organisatie.
  • kennis van e-mailmarketingsystemen is fijn, maar dit kunnen wij je ook leren.

Verder heb je voor deze vacature een data-gedreven mindset nodig: jij weet wat jouw campagnes doen en kan daardoor de vervolgstappen bepalen. Jij hebt echt zelf ownership hierover. Om in deze rol succesvol te kunnen zijn wil je blijven ontwikkelen en presteren met klantgerichte campagnes. Tot slot vinden we het belangrijk dat je iemand bent met aandacht voor details: jij ziet de fouten/verbeterpunten in de e-mails én weet hoe belangrijk compliant werken is.

Your score

Als E-mai & Pushl Marketeer bieden we jou:

  • een salaris dat ligt tussen €4.000,- en €5.600,- bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring
  • een interessante bonusregeling.
  • een functie voor 32-40 uur per week.
  • voor €3,00 geniet je van een gezonde en gevarieerde lunch in ons bedrijfsrestaurant.

Ons kantoor in Rijswijk is in principe de plek waar jij je werk doet, maar je werkt vooral op een plek die het beste past bij wat je doet. Bekijk hieronder welke arbeidsvoorwaarden jij nog meer kan verwachten.

Travel allowance

The costs you incur to come to the office are fully reimbursed.

An opportunity for both parties to sound each other out.

A first meeting at our office in Rijswijk is a good start.

We get to know each other even better. During a meeting and perhaps even a case.

Offer

An irresistible offer that fits what you can do and will be doing.

The game is on. Let's work and win together.

Dionne

Functie:marketeer
Startdatum:19-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 5600
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Push Marketeer Nederlandse Loterij 19-10-2023

Bekijk ook andere vacatures