Vacature Recordmanager

Recordmanager in s-Gravenhage

Recordmanager

Jouw meerwaarde als Recordmanager

Word de spil in ons recordmanagement en maak impact op de transparantie van ons parlement! Als Recordmanager ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat ons digitale archief perfect geordend en toegankelijk is. Met jouw expertise op het gebied van digitale archivering, richt jij onze recordmanagementapplicatie (RMA) op topniveau in. Jij weet als geen ander hoe belangrijk het is om informatie op een gestructureerde manier te bewaren, en daarom houd jij nauwlettend de inrichting van ons Document Management Systeem (DMS) in de gaten. Jouw vaardigheden als speurneus zorgen ervoor dat je gearchiveerde informatie moeiteloos terugvindt, zodat de Tweede Kamer altijd klaar is om te handelen. Aan het einde van de levenscyclus van documenten ben jij de regisseur die de overbrenging naar het Nationaal Archief organiseert. Hiermee draag je bij aan de transparantie van onze democratie!


Je:

  • draagt inhoudelijk bij aan de inrichting van het DMS/RMA door het mede inrichten van de archiefapplicatie en het adviseren daaromtrent;
  • maakt samen met functioneel beheer de vertaalslag van gebruikerswensen naar de inrichting van het DMS, analyseert, maakt archivering van databases en algoritmes mogelijk en stemt af met de functioneel beheerder(s);
  • bewaakt de algehele kwaliteit van de inrichting met het oog op goed archiefbeheer.
  • coördineert de uitvoering van de digitalisering van het laatste binnenkomend papieren archief;
  • participeert in DMS/RMA gerelateerde projecten, zoals omvangrijke migraties, uitfaseringen van systemen of koppelingen naar het RMA.

    Wat we jou bieden

  • Een uitdagende rol in een unieke werkomgeving.
  • Een salaris dat varieert van € 3.045,91 tot € 4.848,81op basis van een 36-urige werkweek. Deze functie is ingedeeld in schaal 10.
  • Een maandelijks individueel keuzebudget (IKB) van 16,37% dat je bijvoorbeeld kunt laten uitbetalen of kunt omzetten in vakantiedagen.
  • Extra vrije dagen, 64 uur (IKB-uren), op basis van een 36-urige werkweek.
  • Een pensioen bij het ABP.
  • Alle nodige faciliteiten om jezelf persoonlijk en professioneel verder te ontwikkelen.
  • Aanvullende regelingen voor bijvoorbeeld ouderschapsverlof.
  • Een vergoeding voor je woon-werkverkeer.
  • Maximaal € 750 IKB-budget voor de inrichting van de thuiswerkplek en/of de verduurzaming van je woning.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.

Wat we van je vragen

  • Kennis over en ervaring met de werking van DMS en RMA-systemen.
  • Kennis en beheersing van het MDTO.
  • Vaardig in het vaststellen en vertalen van gebruikersbehoeften naar een concrete inrichting.
  • Goed in het organiseren van informatieverzoeken en/of digitalisering van archief.
  • Mondeling en schriftelijk vaardig.
  • Jij staat voor de kwaliteit van je werk en de kwaliteit van het digitale archief.

Je maakt deel uit van de Dienst Informatie en Archief. Wij zijn verantwoordelijk voor de informatiehuishouding van de Kamer, het functioneel beheer en de ontsluiting van parlementaire data. Onze dienst bestaat uit verschillende teams: Team Informatiehuishouding, Team Parlementair Informatiespecialisten en Team Functioneel beheer en IM. Jouw team, Team Informatiehuishouding, bestaat uit 15 collega's, waarin je vooral nauw zal samenwerking met de adviseurs informatiehuishouding en de recordbeheerders.


Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een Verklaring Omtrent Gedrag.
Meteen solliciteren

Kom ook werken voor de democratie. We ontvangen je sollicitatie graag vóór 29-11-2023.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met , via telefoonnummer of per mail .

Solliciteer

Afdeling

Dienst Informatie en Archief

Opleidingsniveau

Bachelor HBO

Inschaling

Schaal 10

Maximaal aantal uren



Functie:recordmanager
Startdatum:31-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3045 – 4848
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Recordmanager Tweede Kamer 31-10-2023

Bekijk ook andere vacatures