Je hebt jouw klant weer écht verder kunnen helpen. Lekker! Daar krijg je energie van als intercedent. Of je nu een nieuwe klant binnen hebt gehaald, een bestaande klant hebt verrast met een extra dienstverlening van Randstad of managers hebt geholpen aan een nieuwe klant. Je hebt resultaat neergezet en daar doe je het voor. Grote klanten die voor Randstad kiezen, verdienen de beste service en honderd procent toewijding. Met jou als hun vaste partner weten ze dat dit goed komt. Jij zet alles op alles om hun vacatures snel en vooral goed in te vullen. Hiermee heb jij een bepalende rol in belangrijke structurele samenwerkingen.
Wat is een marktunit en wat doe ik als intercedent?Het antwoord op de eerste vraag vind je al in de naam: het is een unit (klein team) die verantwoordelijk is voor de markt in een bepaalde regio. Hier ben je hét gezicht voor alle kleine en middelgrote klanten. Er is ruimte zat voor je ideeën en enthousiasme. Bij Randstad ben je namelijk altijd aan het leren. In de praktijk, van je collega’s of lekker in een training.
Wat ga je doen als intercedent?Zorgen dat je klant je leert kennen! Hoe je elke dag je agenda inricht, dat bepaal je zelf. Je hebt de ruimte om te ondernemen en jouw ideeën waar te maken. Lukt het niet heb je geleerd. Lukt het wel heb je resultaat. In essentie is dit wat je doet:
Je bouwt aan een duurzaam netwerk van klanten: Als intercedent adviseer jij potentiële klanten over het vormgeven van hun flexibele schil. Sterke relaties zijn essentieel om succesvol te zijn. Daarom doe je wat nodig is om ze te creëren en behouden. Door gesprekken met de klant op tactisch en strategisch niveau weet je precies wat er speelt, wat de doelen op de middellange en lange termijn zijn en – want daar gaat het voor jou om – hoe Randstad daarin kan ondersteunen. Een stuk accountmanagement en new business development. Denk aan (digitale) klantbezoeken, netwerkevents en expertise bijeenkomsten. Je laat waar nodig je gezicht zien.
Je signaleert kansen en maakt ze waar: Omdat je als intercedent veel in contact staat met (potentiële) klanten weet je goed wat er speelt in de markt. Ook weet je door de ervaring die je bij ons opdoet en jouw interne netwerk goed wat we klanten kunnen bieden. Je ziet kansen en aarzelt niet om ze te benutten.
Je hebt interesse in en affiniteit met de uitzend- en detacheringsbranche.
Je bent nieuwsgierig, oprecht geïnteresseerd. Je gaat voor de best passende oplossing voor de klant.
Je durft, je hebt lef en toont ondernemerschap om commercieel succes te behalen.
Klanten doen graag zaken met je. Je hebt de gunfactor en wint snel het vertrouwen.
Connecties maken en verbinden gaat bij jou vanzelf.
flexibel en aanpassingsvermogen: geen dag en geen klant zijn hetzelfde;
een kei in plannen, organiseren en prioriteiten stellen.
veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen binnen Randstad Groep Nederland
Gezamenlijke bonus van 3% van jouw jaarsalaris, met een verhoging afhankelijk van de omzet en een interessante aandelenregeling;
W&S bonus
Een benefit budget van 12,347% (waarvan 8,5% vakantiegeld) om flexibel te besteden aan bijvoorbeeld extra vakantiedagen, sport of een fiets;
Een tof onboarding traject op locatie met overnachting én activiteit;
25 vakantiedagen én de mogelijkheid om maximaal 5 weken bij te kopen. Hup, pak je koffers maar;
alles goed geregeld rondom je pensioen, laptop, telefoon, woon-werkverkeer en zakelijk reizen.
een bruto maandsalaris tussen € 2500,- en € 2800,- (let op dit is een startsalaris waar je snel in kan groeien).
choose your own phone regeling (met werkgeversbijdrage van €225)
Wil jij Randstad en nieuwe klanten aan elkaar koppelen voor een langdurige samenwerking? Zie jij jezelf al aan het werk als intercedent? Dan maken we graag kennis met jou! Je kunt direct solliciteren. Liever meer iets weten over de vacature? Dan kan je contact opnemen met Hermela Admasu, Talent Acquisition Specialist via hermela.admasu@randstadgroep.nl
Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.
Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!
Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan.
Functie: | Sales Intercedent |
Startdatum: | 1-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 2800 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.