Vacature Senior Administratief Medewerker

Senior Administratief Medewerker in s-Gravenhage

Senior administratief medewerker, rechtbankbreed

Ben jij zorgvuldig en klantgericht? En werk je graag aan mee aan de administratieve afhandeling en tijdige en juiste verwerking van zaken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Rechtbank Den Haag


MBO

32 tot en met 36 uur

Wat ga je doen?

Voor onze locaties in Den Haag, Gouda en Leiden zijn we op zoek naar senior administratief medewerkers.

Als senior administratief medewerker (medewerker verwerken en behandelen) zorg je ervoor dat de organisatie rondom de zittingen en het totale proces van dossierbehandeling, juist en op tijd verloopt. Je directe collega's zijn rechters, juridisch medewerkers en administratief medewerkers. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit het:

  • inboeken van nieuwe zaken;
  • beantwoorden van schriftelijke vragen per e-mail;
  • verwerken van binnenkomende post;
  • compleet maken van dossiers;
  • informeren van betrokken partijen over de voortgang van de zaak;
  • afhandelen van de uitspraak.

Je hebt veel contact met diverse partijen zoals de advocatuur, het Openbaar Ministerie, gemeenten, de belastingdienst e.d. en je verstrekt informatie aan deze partijen. Het is daarbij belangrijk dat je in staat bent om kort en zakelijk telefoongesprekken te voeren.
Alle werkzaamheden vinden op locatie plaats op de rechtbank in Den Haag, Gouda of Leiden.

Rechtbank Den Haag heeft als organisatie een onmisbare rol in de maatschappij. Als je bij ons komt werken dan draag je samen met 950 andere collega's bij aan een goede rechtspraak. Of je nu een administratieve kracht, rechter, beveiliger of communicatieadviseur bent. Ook in jouw rol maak je het verschil tussen recht en onrecht. Wij hechten als organisatie veel waarde aan samenwerken en vinden het belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt en plezier heeft in het werk. En dat zien wij graag terug in de samenstelling van onze organisatie.

Wat bieden wij jou?

Een functie vol mogelijkheden om je kennis verder uit te breiden en je persoonlijk verder te ontwikkelen. Als senior administratief medewerker kun je rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden conform de CAO Rijk:

  • Een contract voor bepaalde tijd van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband of een verlenging voor bepaalde tijd. Dit is afhankelijk van in welk team je gaat werken;
  • Proeftijd van 1 maand;
  • Een salaris in schaal 6 (minimaal € 2.595,43 - maximaal € 3.238,72 o.b.v. 36 uur). Inschaling is afhankelijk van opgedane werkervaring;
  • Verlof van 144 wettelijke vakantie-uren en 64 bovenwettelijke vakantie-uren bij een werkweek van 36 uur;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) bestaande uit 16,37% van je jaarsalaris (8% vakantiegeld en 8,37% eindejaarsuitkering) waarmee je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden kunt samenstellen; denk daarbij aan een bijdrage voor je fitnessabonnement, een (elektrische) fiets, of laat het uitkeren wanneer je een extraatje zoals een 13e maand kunt gebruiken;
  • Pensioenopbouw volgens het ABP;
  • Goede regelingen voor ouderschapsverlof en woon-werkverkeer vergoeding in de vorm van een ov-chipkaart (geen parkeermogelijkheden).

Wat vragen wij van je?

Het is belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, assertief en communicatief vaardig bent. Je kunt je gemakkelijk aanpassen aan veranderende omstandigheden. Hierbij hou je het belang van een tijdige, correcte en volledige procesgang nauwkeurig in de gaten. Je hebt kennis van en affiniteit met geautomatiseerde systemen. Daarnaast:

  • beschik je over een afgeronde mbo-niveau 4 diploma of hoger, bij voorkeur in de juridische administratieve richting;
  • heb je minimaal twee jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare administratief ondersteunende functie;
  • ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden over deze functie? Dan zien wij jouw brief met motivatie en cv graag tegemoet. Geef in je cv en brief duidelijk aan welke opleidingen je hebt afgerond met een diploma en hoeveel uur per week je beschikbaar bent. Solliciteren kan tot en met zondag 7 januari 2024 via onderstaande button. Je brief kan je richten aan Lisette Brouwer-Nuijen, operationeel manager.

Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie dan kan je bellen met Lisette Brouwer-Nuijen, operationeel manager via . Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure? Stuur dan een e-mail naar .


Binnen de Rechtspraak weten we heel goed zelf onze kandidaten te bereiken. We reageren daarom ook niet op acquisitie of aanbiedingen van bureaus of tussenpersonen. Doorplaatsing en/of overname van deze vacature is niet toegestaan. De Rechtspraak besteedt nadrukkelijk aandacht aan divers en veelzijdig samengestelde teams.



Functie:administratief medewerker
Startdatum:08-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2595 – 3238
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Senior Administratief Medewerker de Rechtspraak 08-12-2023

Bekijk ook andere vacatures