Vacature Senior Medewerker

Senior Medewerker in s-Gravenhage

Senior medewerker Parkeervergunningen

Zoek jij een baan waarin je je collega's kunt helpen om nog professioneler en klantgericht te werken? Word onderdeel van dit ambitieuze team!

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin jij als senior medewerker Parkeervergunningen bij de Handhavingsorganisatie een belangrijke rol vervult? Kom werken bij ons enthousiaste en collegiale team Parkeervergunningen!.

Wat ga je doen?

Je speelt een belangrijke rol tussen de burger en de collega's. Je brengt een kwaliteitsimpuls mee en werkt aan de doorontwikkeling van het team Parkeervergunningen. Wij willen een professionele dienstverlener zijn voor de burger in de stad. Dit bereiken we door een goede communicatie via telefoon, brief en e-mail. Onze e-mails en brieven stellen we graag in Direct Duidelijke Taal en op B1 niveau op. Je geeft het goede voorbeeld door je ervaring, die je hierin meeneemt. Soms geef je daarbij veel ruimte en soms juist weinig. Je bent in ieder geval goed in het verdelen van de werkzaamheden binnen het team. Je zorgt ervoor dat de wettelijke termijnen en operationele planningen worden nagekomen. Je bespreekt met collega's de kwaliteit van het werk binnen het team.

Wat vragen wij?

Je hebt een proactieve houding en je vindt het leuk te werken in een organisatie die streeft naar een steeds professionelere houding. Je hebt heel goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent sociaal sterk. Je durft mensen aan te spreken op gedrag en hebt daar ook ervaring in. Je neemt initiatief en bent klantgericht. Ook ben je omgevingssensitief. Dat betekent dat je het maatschappelijke, politieke en ambtelijke speelveld kan overzien. Je begrijpt welke thema's politiekgevoelig zijn en je speelt hierop in.

Je bent goed in procesmatig werken en weet dit ook over te brengen in het team en verder op de afdeling te ontwikkelen. Je hebt ervaring in het begeleiden van mensen in werkprocessen en waar nodig bij te sturen.

Ook neem je mee:

  • mbo-4 of hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met begeleiden, inwerken en coachen op gedrag van medewerkers;
  • ervaring met werken met klantcontacten;
  • stressbestendigheid, empathisch vermogen en klantvriendelijkheid;
  • juridische kennis geeft een streepje voor.

Wat bieden wij?

Een leuke en afwisselende functie in een soms hectische werkomgeving. Het is nooit saai! Je gaat hybride aan de slag. Dat betekent dat je een deel op kantoor (Loudonstraat Den Haag) werkt en een deel vanuit huis kan werken. In dit zeer diverse team van ongeveer 40 medewerkers krijg jij volop ruimte voor eigen voorstellen en initiatieven. We verwachten zelfs dat je gaat meedenken over de ontwikkeling en het optimaliseren van onze dienstverlening.

Daarom kun je rekenen op:

  • een 32-36-urige werkweek met een salaris van minimaal €2.878,- en maximaal €4.052,- per maand (schaal 8) op basis van een volledige (36-urige) werkweek;
  • een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 12 maanden met de mogelijkheid tot verlenging of een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • 187,2 uur regulier verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • diverse andere vormen van verlof zoals compensatieverlof, ouderschapsverlof en zorgverlof.
  • de ruimte om jouw optimale werk- en privébalans te vinden: je krijgt diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) en de mogelijkheid je werk daar te doen waar het op dat moment het beste past;
  • diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • opname in het ABP-pensioenfonds met een gunstige pensioenregeling waarbij wij 70% van je pensioen betalen en een maandelijkse bijdrage aan de ziektekostenverzekering;
  • een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop je salaris, dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of salaris;
  • en nog veel meer. Bekijk onze overige arbeidsvoorwaarden .

Wie zijn wij?

Binnen de dienst Stadbeheer (DSB) is de Handhavingsorganisatie verantwoordelijk voor toezicht op - en handhaving van de wet- en regelgeving in de openbare ruimte. Bij de HHO werken rond de 470 collega's verdeeld over vijf afdelingen. We zijn een professionele uitvoeringsorganisatie die meewerkt én meedenkt bij de aanpak van leefbaarheid en mobiliteit. We zien erop toe dat de (gemeentelijke) regels worden nageleefd. We verlenen vergunningen, zorgen voor de uitvoering van het parkeerbeleid, exploiteren markten en houden toezicht op de straten, binnenwateren en in de natuurgebieden van Den Haag. Door samen te werken binnen de Handhavingsorganisatie kunnen wij ons werk efficiënter en effectiever doen.

De missie van de Handhavingsorganisatie: Samen Daadkrachtig . Wij zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. Je kunt je vinden in deze visie, die is uitgewerkt in vijf kernwaarden: wij zijn dienstbaar, betrokken, daadkrachtig, verbindend en verantwoordelijk. Kortom: je bent een denker én een doener.

Team Parkeervergunningen valt onder de afdeling Vergunningen en Handhaving. Er werken ca 100 mensen verdeeld over verschillende teams zoals team WABO vergunningen, APV vergunningen, Parkeervergunningen, Bezwaar parkeren, en Bestuurlijke Handhaving. De afdeling Vergunningen en Handhaving heeft een belangrijke rol in het beschikbaar stellen van de buitenruimte. De afdeling verleent bijna alle vergunningen hiervoor (zoals terrassen, steigers, parkeerplekken, enz.). Bij een aanvraag wegen wij de verschillende belangen, en toetsen wij op een effectieve manier de aanvraag aan het beleid. Ook handhaven wij in de openbare ruimte en maken knelpunten bespreekbaar. Soms leggen wij noodzakelijke sancties op. Voor het handhaven en vergunnen mag men in bezwaar en beroep gaan. Wij handelen dit af op een professionele en verantwoordelijke wijze.

Voor meer informatie over deze functie of de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met , , op telefoonnummer .




Functie:medewerker
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2878 – 4052
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Senior Medewerker Werken voor Den Haag 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures