Medewerker ICT Servicedesk
Rijswijk
32 - 37.5 uur
MBO
Medewerker ICT Servicedesk
Rijswijk
MBO
32 - 37.5 uur
Wil jij graag het eerste aanspreekpunt zijn voor onze eindgebruikers en weet je moeiteloos problemen op te lossen of deze naar de juiste persoon door te zetten? Heeft iedereen het gevoel dat ze bij jou in goede handen zijn en zorg jij dat ze weer vlot aan de slag kunnen? Dan zien wij jou graag snel op onze afdeling!
Jouw uitdaging
Als Servicedeskmedewerker bij het CBR, krijg je een baan met veel variatie. Elke dag is weer anders, met andere uitdagingen en bijbehorende oplossingen waardoor geen dag het zelfde is, maar wel leerzaam. Je hebt veel contact met andere afdelingen, zowel binnen ICT voor het samen oplossen van problemen maar ook met interne klanten die je helpt. Dit biedt veel ontwikkelingsmogelijkheden.
Je komt in een hecht team wat veel energie krijgt uit samenwerken en het blij maken van interne klanten.
Wat je gaat doen
Wie ben jij?
Je hebt
Waarom het CBR?
Je krijgt een betekenisvolle en uitdagende baan gericht op verkeersveiligheid bij een organisatie waar verandering en vernieuwing hoog op de agenda staat.
Daar horen dan ook nog goede arbeidsvoorwaarden bij:
Over het CBR
Bij het CBR doen we werk dat ertoe doet. Dagelijks werken we met meer dan 1.500 medewerkers aan de verkeersveiligheid. Zodat aan het eind van de dag iedereen veilig kan thuiskomen. Dat doen we door jaarlijks meer dan een miljoen theorie- en praktijkexamens af te nemen. En te beoordelen of bestuurders medisch geschikt zijn om aan het verkeer deel te nemen. Als maatschappelijke organisatie staan we midden in de samenleving: 95 procent van de Nederlanders komt op enig moment in zijn leven bij ons langs als klant: de één voor zijn rijbewijs, de ander voor een certificaat waarmee hij zijn beroep kan uitoefenen.
We zijn volop in beweging. De klant verwacht dat wij onze processen vlot en digitaal afhandelen en ze effectief informeren over de status van hun examenaanvraag of medische beoordeling. Bovendien staat de zelfrijdende auto staat voor de deur! Ook zetten we de eerste stappen met het analyseren van big data en het monitoren van bestuurders via track&trace-kastjes in de auto. Dat doen we niet alleen, maar in nauwe samenwerking met kennispartners als de RDW, Rijkswaterstaat, de TU-Delft en de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid.
Iedereen is welkom om bij CBR te werken, welke achtergrond, beperking of uitdaging je ook met je meebrengt. Wij kijken naar talent en geloven dat iedereen kan bijdragen aan CBR.
Daarom nodigen wij jou graag uit, als jij je herkent in deze vacature, om te solliciteren.
(Beste bureaus: gebruik deze vacature alsjeblieft niet om acquisitie te doen. Dat is niet waar we naar op zoek zijn. Bedankt alvast!))
Sollicitatieprocedure
Functie: | servicedeskmedewerker |
Startdatum: | 8-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3601 – 3601 |
Uren per week: | 32 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.