Vacature Skilled ICT Servicedesk Medewerker

Skilled ICT Servicedesk Medewerker in s-Gravenhage

Skilled ICT Servicedesk Medewerker - Den Haag/Hybride - 32-40u

Type dienstverband: Vacature Locatie: Den Haag Opleidingsniveau: MBO Uren per week: Fulltime - 40

Skilled ICT Servicedesk Medewerker - Den Haag/Hybride - 32-40u

Jouw stempel drukken op onze tijd? Kom werken bij TNO als Skilled ICT Servicedesk Medewerker in Den Haag!

Onze dienstverlening draagt bij aan veilige, gezonde, inspirerende en goed werkende faciliteiten en werkplekken. Voor onze partners, voor elkaar, voor onszelf en voor TNO. Altijd en overal. De ervaring die je hebt als je TNO binnenloopt of bij ons inlogt staat hierin centraal. Wij streven ernaar om een 8+ serviceorganisatie te zijn. Elke dag en voor iedereen. Dit doen wij als één team op basis van onze servicebelofte, die we in 4 kernwoorden hebben samengevat:

  • Bereikbaar.
  • Betrokken.
  • Duidelijk.
  • Betrouwbaar.

Met deze servicebelofte zorgen wij er voor dat collega's en gasten zich welkom voelen in een veilige en nette omgeving. Dat ze ontzorgd worden en de ICT-faciliteiten hebben om dagelijks en overal te kunnen uitblinken. Als mens en als wetenschapper. Omdat dit volgens ons één van de meest onmisbare randvoorwaarde voor TNO is om tot baanbrekende innovaties te komen en maatschappelijke impact te maken. En daar ga jij als Skilled ICT Servicedesk Medewerker een cruciale bijdrage aan leveren. #LI-Hybrid

Wat ga je doen?

Want de ICT Servicedesk van TNO is niet zomaar een Servicedesk. Elke dag help jij 4500 collega's met hun ICT vragen. Het ICT-landschap is technisch erg uitdagend en streng beveiligd. En toch heb je veel technische bevoegdheid om meldingen zelf op te lossen. Ook wordt er goed gekeken naar jouw ontwikkeling en werk-privé balans. De functie van ICT Skilled Servicedesk Medewerker is daarmee de perfecte groeifunctie in de IT-organisatie van TNO.
Je registreert en behandelt de meldingen die worden aangeboden per mail, telefoon en het Self Service Portal (incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken). Het streven is om meer dan 70% zelf op te lossen. Een deel binnen een uur en een ander deel binnen 4 uur. Dit laat zien hoeveel verantwoordelijkheid en technische autorisatie je op de ICT Servicedesk hebt.
Als je een melding niet zelf kunt oplossen, bied je gebruikers alternatieven. Of je zet de melding door naar andere oplosgroepen binnen TNO of onze partner. Je beheert de FAQ's, kennisbank. Indien nodig start en monitor je escalatieprocedures.
Ook word je nadrukkelijk gevraagd mee te denken, initiatieven te nemen en input te geven om de dienstverlening te verbeteren.

Wat wij van jou verwachten

  • Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 opleiding.
  • Je hebt aantoonbare ervaring als ICT Servicedesk Medewerker.
  • Je hebt de flexibiliteit om te werken in shiftdiensten tussen 7.00 en 19.00 uur.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal.
  • Je wil je blijven ontwikkelen en kan dit aantonen met relevante cursussen en certificeringen.

Wat wij jou bieden

Uitdagend én afwisselend werk met serieuze impact. En volop kansen, want bij TNO heb je grotendeels zelf de regie over je carrière. Naast een bruto (fulltime) maandsalaris tussen € 2.454,- en € 3.413,- (afhankelijk van je kennis en ervaring), vakantiegeld (8%), een dertiende maand (8,33%) en een flexbudget (5,58% + €180), krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Daarnaast kun je bij TNO een 'menu' aan arbeidsvoorwaarden samenstellen dat bij jouw persoonlijke situatie past. Wat je ook mag verwachten:

TNO als werkgever

Bij TNO innoveren we voor een gezonder, veiliger en duurzamer leven. En voor een sterke economie. Sinds 1932 ontwikkelen wij kennis en technologie voor het algemeen belang. We vinden elkaar in verwondering en vindingrijkheid, en we zijn gedreven om grenzen te verleggen. Voor jouw talent en ambitie is er alle ruimte en ondersteuning. Je werkt samen met mensen die aan je gewaagd zijn, die jou inspireren én van jou willen leren. Onze state-of-the-art-faciliteiten zijn er om jouw visie te verwezenlijken. Wat je bij TNO doet, doet ertoe: impact maakt het verschil. Want met elke innovatie draag je bij aan het leven van morgen. Lees meer over TNO als werkgever .
Bij TNO stimuleren we een inclusieve werkomgeving, waar jij jezelf kunt zijn. Wat je verhaal ook is en welke unieke eigenschappen je ook meebrengt. Juist door onze unieke krachten en perspectieven te bundelen zijn we in staat om innovaties te ontwikkelen die een wezenlijk verschil maken in de samenleving. Lees welke stappen wij zetten op het gebied van diversiteit en inclusie .

Hoe ziet het proces eruit?

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes. In een laatste gesprek bespreken we de arbeidsvoorwaarden die je zelf samenstelt. We streven ernaar de hele procedure binnen vier weken af te ronden.
Een online assessment en referentiecheck kunnen onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Omdat je ook gaat werken voor opdrachtgevers in het defensie- en veiligheidsdomein is het noodzakelijk dat de AIVD een Verklaring van Geen Bezwaar (VGB) afgeeft. Daarom onderga je vooraf een veiligheidsonderzoek. Meer informatie daarover lees je hier .

Dan zien we je reactie graag tegemoet!

Functie:skilled servicedesk medewerker ict
Startdatum:8-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2454 – 3413
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Skilled ICT Servicedesk Medewerker TNO 08-11-2023

Bekijk ook andere vacatures