Vacature Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer

Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer in Rijswijk Zh

Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer

Zuid-Holland

32 - 37.5 uur

HBO

Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer

Zuid-Holland

HBO

32 - 37.5 uur

Ben jij een ervaren IT-professional met een passie voor het sturen en optimaliseren van een servicegericht team? Het CBR in Rijswijk zoekt een gedreven Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer die verantwoordelijk is voor de dagelijkse aansturing van ons team van 15 medewerkers.

Jouw uitdaging

Als Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer geef je leiding aan ons team van 15 medewerkers. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor het correct en tijdig volgens afspraak afhandelen van tickets en het verzorgen van de werkplekken voor onze medewerkers.
Je hebt een cruciale rol in het stroomlijnen, bewaken en de afhandeling van binnenkomende IT-meldingen en -verzoeken, zowel op de 1ste als 2de lijn. We ontvangen wekelijks ongeveer 2500 meldingen die allemaal adequaat moeten worden afgehandeld. Het is jouw taak om dit proces in goede banen te leiden en de juiste prioriteiten te stellen. Hierbij staat een klant- en servicegerichte benadering altijd voorop, en klanttevredenheid is voor jou vanzelfsprekend.
Jij hebt een visie en toekomstbeeld voor de Servicedesk en Werkplek. Je weet hoe je medewerkers in hun kracht kunt zetten en individuele talenten kunt bundelen tot een sterk en professioneel team. Het is voor jou van groot belang om je eigen vakkennis op peil te houden en je team te enthousiasmeren, ondersteunen en stimuleren om hetzelfde te doen.
Bij grotere verstoringen blijf jij rustig, behoud je het overzicht en werk je planmatig met het team naar een passende oplossing toe. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inplannen van diensten, het houden van teammeetings en persoonlijke gesprekken. Alles met als doel een voorspelbare dienstverlening te bieden en hoge klant- en medewerkerstevredenheid te garanderen.
Je bent betrokken, hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, een dienstverlenende instelling en je acteert oplossingsgericht. Daarbij beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede basis aan technische kennis.
Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn

  • Je geeft leiding aan een team van 15 medewerkers.
  • Je bewaakt dagelijks de werkvoorraad van het team.
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning en prioritering van de werkzaamheden binnen het team.
  • Je zorgt ervoor dat het team zich blijft ontwikkelen door coaching en facilitering.
  • Je organiseert overleggen en stand-ups.
  • Je monitort en rapporteert de prestaties (KPI's).
  • Je zoekt afstemming met andere afdelingen om de dienstverlening te optimaliseren.
  • Je escaleert waar nodig om de afgesproken servicelevels te behalen.
  • Je coördineert grootschalige verstoringen en communiceert richting de organisatie en klanten, soms buiten werktijd.
  • Je doet voorstellen ter verbetering en implementeert deze.

Wie ben jij?

Functie-eisen :

  • Je hebt een aantoonbaar HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in IT, bij voorkeur in eenzelfde rol, met daarbij ervaring als system/support engineer, Servicedesk medewerker of IT (proces)coördinator.
  • Je bezit ITIL en procesmanagement kennis, bij voorkeur met een ITIL foundation certificaat.
  • Je hebt uitgebreide kennis van ICT producten en diensten.
  • Je bent sterk klant- en servicegericht.
  • Je beschikt over uitstekende leidinggevende- en communicatieve kwaliteiten.
  • Je hebt ervaring in het coachen van een team.
  • Je bent bekend met tools zoals TOPdesk, Microsoft Office 365 en Teams.

Waarom het CBR?

Arbeidsvoorwaarden
Als Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer bij het CBR krijg je de kans om een essentiële rol te spelen in ons IT-team binnen een professionele organisatie.
Wat kun je verder verwachten als je bij ons komt werken?

  • Een professionele, dynamische en informele werkomgeving.
  • Een verantwoordelijke, zelfstandige functie met veel uitdagingen.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot maximaal € 5102,28 afhankelijk van ervaring.
  • Naast het salaris ontvang je per 1 januari 2024 een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,33% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen.
  • Ruim zes weken vakantie bij een fulltime dienstverband.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken voor een goede werk/privébalans.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een verlofregeling, pensioenopbouw via het ABP, een laptop en een telefoon.
  • Fietsregeling.
  • Vergoeding van € 40,- bruto per maand voor je zorgverzekering.
  • Volop mogelijkheden voor training, opleiding en persoonlijke ontwikkeling.

Over het CBR

Het CBR is een zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) dat de rijvaardigheid en rijgeschiktheid van bestuurders beoordeelt, terwijl het de vakbekwaamheid van professionals in transport en logistiek bevordert. Bij het CBR staat klantgerichtheid, samenwerking en persoonlijke bijdrage centraal. We zijn gedreven door de maatschappelijke relevantie van ons werk en streven naar professionaliteit in al onze diensten. Samenwerken vormt het hart van onze organisatie, en we bieden een prettige en collegiale werkomgeving waarin medewerkers zich betrokken voelen.
Benieuwd naar werken in deze rol bij CBR?
Onze de Bruin kan je er alles over vertellen. Je bereikt door een app te sturen naar: 7.
Iedereen is welkom om bij CBR te werken, welke achtergrond, beperking of uitdaging je ook met je meebrengt. Wij kijken naar talent en geloven dat iedereen kan bijdragen aan CBR.
Daarom nodigen wij jou graag uit, als jij je herkent in deze vacature, om te solliciteren.
(Beste bureaus: gebruik deze vacature alsjeblieft niet om acquisitie te doen. Dat is niet waar we naar op zoek zijn. Bedankt alvast!))

Sollicitatieprocedure

de Bruin

Senior



Functie:teamleider ict-servicedesk & werkplekbeheer
Startdatum:23-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5102 – 5102
Uren per week:32 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Teamleider ICT-Servicedesk en Werkplekbeheer CBR 23-11-2023

Bekijk ook andere vacatures