Vacature Teammanager Front Office

Teammanager Front Office in s-Gravenhage

Teammanager Front Office

Initiatiefrijk en proactief! Neem het voortouw in een actieve omgeving, inspireer collega's, en schep proactieve verbindingen als teammanager!

Trots:

De Gemeente Den Haag is op 17 november uitgeroepen tot de Golden Winner van de Verint Innovate Award. Deze prijs wordt uitgereikt aan organisaties die met succes samenwerkingsverbanden op de werkvloer creëren, zodat er vanuit een gezamenlijke strategie en werkwijze klantvragen in 1 x keer juist, volledig en begrijpelijk beantwoord kunnen worden.

Wat ga je doen?

Jij zorgt ervoor dat jouw team de Haagse burgers goed informeert en dat de afgesproken resultaten worden behaald. Zo zorg je voor een goede bereikbaarheid van de klantenservice en dat onze klanten op een klantvriendelijke en positieve manier te woord worden gestaan.

Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • leidinggeven aan circa 25 klantcontactmedewerkers;
  • het uitvoeren van personeelsbeleid;
  • het ondersteunen van de medewerkers bij hun werkzaamheden en het faciliteren bij ontwikkeling van medewerkers,
  • het optimaliseren van de samenwerking en onderhouden van contacten met de verschillende vak afdelingen;
  • deelnemen aan werk- en projectgroepen.

Wat vragen wij?

Je bent een energieke leidinggevende, omgevingsbewust en resultaatgericht. Je draagt een heldere visie uit, verbindt en inspireert medewerkers vanuit authenticiteit. Je bent proactief in het verbeteren van dienstverlening en zoekt actief samenwerking met andere disciplines. Neem initiatief, straal proactiviteit uit naar collega's en neem hen mee in jouw dynamiek. Handel doelgericht en wees toegankelijk voor de Hagenaars die onze hulp nodig hebben.


Daarnaast beschik je over:

  • hbo werk en denkniveau
  • minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een KCC omgeving.

Wat bieden wij?

  • een 36-urige werkweek met een salaris van minimaal €3.396,- en maximaal €5.009,- bruto per maand (schaal 10) op basis van een volledige (36-urige) werkweek;
  • een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 12 maanden met optie tot verlenging of een contract voor onbepaalde tijd;
  • diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, en gerichte scholing voor jouw rol als Teammanager
  • een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop je salaris, dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of salaris;
  • de ruimte om jouw optimale werk- en privébalans te vinden; er zijn diverse voorzieningen mogelijk;
  • opname in het ABP-pensioenfonds en een maandelijkse bijdrage aan je zorgverzekering
  • deelname aan verschillende medewerkersnetwerken zoals JongDenHaag, een netwerk voor jonge en zich jong voelende medewerkers die de organisatie, stad en elkaar beter willen leren kennen. Iedere maand zijn er verschillende activiteiten;
  • en nog veel meer, bekijk onze overige arbeidsvoorwaarden .

Wie zijn wij?

De dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) heeft ongeveer 4.000 medewerkers in dienst en is verantwoordelijk voor de uitvoering van de Participatiewet (o.a. verstrekking bijstandsuitkeringen), Wet sociale werkvoorziening, de nieuwe Wet Inburgering, schuldhulpverlening en het gemeentelijk minimabeleid. De dienst SZW bestaat uit de directies Inkomen, Participatie en Voorzieningen (IPV), Den Haag Werkt (DHW) en Dienstverlening & Kwaliteit (D&K). SZW begeleidt burgers naar werk, biedt ondersteuning en voorzieningen om mee te doen in de samenleving en verstrekt financiële bijstand voor mensen met een laag inkomen.


De Klantenservice SZW vervult een centrale rol binnen de dienst SZW. De klantenservice vervult een signalerende rol binnen de dienst SZW als het gaat om knelpunten en verbetercycli, de zgn. klantsignalen.

De Klantenservice behandelt eerstelijns vragen van burgers (telefonisch en per e-mail) op het gebied van Inburgering, Participatie, Werk, Sociaal juridische dienstverlening, Financiële dienstverlening, de Ooievaarspas, Bijzondere bijstand, Wet maatschappelijke ondersteuning en het Centrum voor Jeugd en Gezin. De Klantenservice zorgt voor een netwerk waarin de belangrijkste hulpverlenende instanties betrokken zijn die met de klant samenwerken.

Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met onze , zij is te bereiken op telefoonnummer:


Extra informatie

Als we onze nieuwe Teammanager hebben gevonden sluit de vacature. Het opvragen van referenties of een assessment kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is bij externe sollicitanten een onderdeel van de selectieprocedure.

Functie:teammanager front office
Startdatum:20-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3396 – 5009
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Teammanager Front Office Werken voor Den Haag 20-12-2023

Bekijk ook andere vacatures