Teammanager Front Office
Initiatiefrijk en proactief! Neem het voortouw in een actieve omgeving, inspireer collega's, en schep proactieve verbindingen als teammanager!
Trots:
De Gemeente Den Haag is op 17 november uitgeroepen tot de Golden Winner van de Verint Innovate Award. Deze prijs wordt uitgereikt aan organisaties die met succes samenwerkingsverbanden op de werkvloer creëren, zodat er vanuit een gezamenlijke strategie en werkwijze klantvragen in 1 x keer juist, volledig en begrijpelijk beantwoord kunnen worden.
Wat ga je doen?
Jij zorgt ervoor dat jouw team de Haagse burgers goed informeert en dat de afgesproken resultaten worden behaald. Zo zorg je voor een goede bereikbaarheid van de klantenservice en dat onze klanten op een klantvriendelijke en positieve manier te woord worden gestaan.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
Wat vragen wij?
Je bent een energieke leidinggevende, omgevingsbewust en resultaatgericht. Je draagt een heldere visie uit, verbindt en inspireert medewerkers vanuit authenticiteit. Je bent proactief in het verbeteren van dienstverlening en zoekt actief samenwerking met andere disciplines. Neem initiatief, straal proactiviteit uit naar collega's en neem hen mee in jouw dynamiek. Handel doelgericht en wees toegankelijk voor de Hagenaars die onze hulp nodig hebben.
Daarnaast beschik je over:
Wat bieden wij?
Wie zijn wij?
De dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) heeft ongeveer 4.000 medewerkers in dienst en is verantwoordelijk voor de uitvoering van de Participatiewet (o.a. verstrekking bijstandsuitkeringen), Wet sociale werkvoorziening, de nieuwe Wet Inburgering, schuldhulpverlening en het gemeentelijk minimabeleid. De dienst SZW bestaat uit de directies Inkomen, Participatie en Voorzieningen (IPV), Den Haag Werkt (DHW) en Dienstverlening & Kwaliteit (D&K). SZW begeleidt burgers naar werk, biedt ondersteuning en voorzieningen om mee te doen in de samenleving en verstrekt financiële bijstand voor mensen met een laag inkomen.
De Klantenservice SZW vervult een centrale rol binnen de dienst SZW. De klantenservice vervult een signalerende rol binnen de dienst SZW als het gaat om knelpunten en verbetercycli, de zgn. klantsignalen.
De Klantenservice behandelt eerstelijns vragen van burgers (telefonisch en per e-mail) op het gebied van Inburgering, Participatie, Werk, Sociaal juridische dienstverlening, Financiële dienstverlening, de Ooievaarspas, Bijzondere bijstand, Wet maatschappelijke ondersteuning en het Centrum voor Jeugd en Gezin. De Klantenservice zorgt voor een netwerk waarin de belangrijkste hulpverlenende instanties betrokken zijn die met de klant samenwerken.
Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met onze , zij is te bereiken op telefoonnummer:
Extra informatie
Als we onze nieuwe Teammanager hebben gevonden sluit de vacature. Het opvragen van referenties of een assessment kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is bij externe sollicitanten een onderdeel van de selectieprocedure.Functie: | teammanager front office |
Startdatum: | 20-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3396 – 5009 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.