Workforce Management Specialist
Dit ga je doen
Ben jij een enthousiaste WFM specialist die graag werkt o.b.v. data? Kijk jij daarnaast naar het totale plaatje en werk jij graag samen in een gedreven team dat echt verschil wil maken? Dan is CAK op zoek naar jou!
CAK wil klanten een snelle, foutloze en gemakkelijke dienstverlening bieden. Daarin is communicatie met de klant een belangrijke factor. Als Workforce Management (WFM) specialist op de afdeling Klantservices speel je een belangrijke rol in de klant-, bedrijfs- en medewerkerstevredenheid. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk de gehele WFM-cyclus van long & short term forecasting o.b.v data, inroostering en intraday management.
Hoe ziet een werkdag eruit?
Een dag als WFM Specialist bij het CAK is elke dag anders. Naast de vaste onderdelen traffic, planning, forecasten en capaciteitsmanagement zijn er op de dag zelf ook ad-hoc zaken die opgepakt moeten worden. Naast het vaste KCC team werkt CAK met twee externe facilitaire callcenters. Dit betekent in de praktijk veel schakelen en daar snel op acteren. Je adviseert op basis van data naar verschillende afdelingen over de impact die zaken op korte én lange termijn hebben op het call aanbod en mailvoorraad. Dankzij jou is er een optimale bereikbaarheid en ervaren jouw collega's afwisseling in hun werk en de juiste werkdruk.
Werken binnen team WFM betekent werken in een hecht team dat met plezier samenwerkt, uitdagingen aangaat en zoekt naar mogelijkheden om die efficiency slag te maken. Met verschillende complexe wet- en regelgeving is CAK een snel veranderende organisatie waarin meebewegen een must is. Samen met het team breng je het KCC naar het volgende niveau, behaal je doelen en zet je daarmee WFM nog prominenter neer binnen de organisatie.
Als WFM Specialist focus jij je op de WFM vraagstukken specifiek voor de afdeling Klantservices. Deze afdeling bestaat uit 5 klantcontact team en de teams Operations & Documentaire Activiteiten. Samen met drie WFM-specialisten ben je verantwoordelijk voor de gehele WFM-cyclus. Je rapporteert aan de manager Klantservices.
Jouw rol
Dat je wilt blijven leren en een baan zoekt voor de lange termijn is belangrijk voor het CAK. Wij investeren graag in jouw ontwikkeling zodat jij blijvend kunt groeien. Werken bij het CAK vraagt energie, doorzettingsvermogen en daadkracht.
Dit krijg jij
van ons
de mogelijkheid om thuis en op ons nieuwe kantoor in Den Haag te werken. Ons moderne kantoor is ingericht op hybride werken met flexplekken en vergaderruimten;
veel opleiding- en ontwikkelmogelijkheden;
een keuzebudget van 16,33% van je bruto salaris;
Werksfeer en cultuur
Werken bij het CAK is werken in een lerende organisatie waarin jij je verder kunt ontwikkelen én samen met collega's de processen en dienstverlening verder verbetert. Een werkomgeving waarin eigenaarschap, vakmanschap, samenwerken en klantgericht denken en handelen voorop staat.
Solliciteren
Zodra je je cv en motivatie hebt opgestuurd, ontvang je van ons binnen vijf werkdagen een reactie. Als je ons nieuwsgierig hebt gemaakt, willen we je graag beter leren kennen.
Aanbod
Zien we beiden een match? Dan krijg je een aanbod. Ga je akkoord? Dan kunnen
we starten!
Workforce Management Specialist
Functie: | workforce management specialist |
Startdatum: | 15-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3143 – 4626 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.