Administratief medewerker binnendienst - Den Haag
Startdatum: zo spoedig mogelijk
Uren: 32-38 uur per week (4 of 5 dagen per week)
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Om deze groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze vestiging in Den Haag op zoek naar een Medewerker binnendienst. Vanuit deze vestiging ontzorgen wij gemeenten bij de opslag, levering, onderhoud, reparatie en keuringen van medische hulpmiddelen die mensen thuis gebruiken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan scootmobielen, rolstoelen, fietsen, tilliften en douchestoelen.
Wat ga je doen?
Jij past bij ons…
Dit breng je mee aan kennis en ervaring
Wat kan je van ons verwachten?
Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar . Voor meer informatie is hij bereikbaar op .
Functie: | administratief medewerker binnendienst |
Startdatum: | 29-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2459 – 2459 |
Uren per week: | 32 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.